Tuesday 29 November 2011

GEMPAR !!! KEDAH NAK LAWAN SELANGOR SEBAGAI HUB MAKSIAT !!!

TAHNIAH Kerajaan PAS KEDAH di DUN Alor Mengkudu


Ini lah hebatnya pemerintahan kerajaan PAS Kedah di bawah kepimpinan Ostat Azizan. Kalau dulu kerajaan BN perintah jika dibukanya bar seperti di atas ini, sudah tentu puak-puak kopiah putih akan turun berdemo sakan membantah.

Pusat hiburan semakin hari bertambah di negeri Kedah dan tak mustahil selepas ini lelaki buaya darat tak perlu ke Danok lagi, hanya singgah di Alor Mengkudu pun tesergam indah bar. Gambar House Bar ini dikatakan berada di dalam DUN Alor Mengkudu yang mana Adun PAS berjawatan Exco berkuasa.

Apa kejadahnya kawasan DUN yang majoriti Melayu ini perlu ada bar besar seperti ini ?? Lepas ini peluang pekerjaan menjadi GRO kepad gadis-gadis Melayu ini akan dibuka luas. Mungkin ini lah pelaburan masuk ke negeri ini yang tengah naik mendadak di negeri kerajaan PAS ini.

Confirm lepas ini kawasan DUN Alor Mengkudu ini yang mana dikuasai PAS akan tewas dalam PRU 13 selepas ADUN mereka merangkap Exco ini lebih rela halalkan pusat bar dibuka di kawasan beliau sendiri. Rakyat dan penduduk sudah marah tetapi kepimpinan PAS buat pekak saja...

Tunggu PRU 13.. rakyat Alor Mengkudu humban ADUN PAS ini di pusat bar ini.. hahaha...

Sumber : Pemerhati Sempoi


Hebat !!!! PAS Kedah membangun bersama Bar Mabuk !!!!! Take Beer !!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??