Wednesday 30 November 2011

GEMPAR !!! SEXUALITY MERDEKA !!! GOLONGAN LGBT's MEMBEBANKAN RAKYAT MALAYSIA !!!

Tahukah anda.. Kerajaan US menanggung beban ekonomi sebanyak USD 647juta sepanjang tahun 2008 bagi merawat pesakit Chlamydia akibat dari seks bebas dan songsang. Jadi fikirkan pula berapa kos bagi penyakit HIV, AIDS, Gonorea dan Sifilis...

Bagaimana pula dengan Malaysia? Mungkin beban ekonomi yang Kerajaan Malaysia tanggung untuk tujuan berkenaan tidak sebanyak US kerana budaya songsang masih lagi dibendung oleh Kerajaan dan Jabatan-jabatan Agama. Tetapi bukan kah tidak adil bagi rakyat Malaysia yang lain yang elok perilaku dan tidak mengamalkan perkara-perkara haram itu kerana terpaksa sama menanggung biawak hidup yang menyusahkan akibat dari perilaku negatif sendiri walaupun mungkin angka bebanan itu tidak sebanyak US. Bukankah lagi baik kalau peruntukan itu digunakan untuk pendidikan atau perkara lain yang lebih berfaedah !!!

Maklumat lanjut mengenai kajian berkaitan tentang beban ekonomi US ini anda boleh KLIK SINI.

Bahagian penting dari website ini saya printscreen untuk pembaca.




Ini kos beban ekonomi ditanggung oleh kerajaan US akibat penyakit Chlamydia dari mengamalkan seks bebas. Kerajaan US telah menghabiskan sebanyak USD 647 juta untuk merawat penyakit Chlamydia sahaja tidak termasuk penyakit-penyakit lain yang berasal dari seks bebas. Dimana kos rawatan awal secara purata untuk setiap lelaki ialah USD 26 dan wanita USD 315. Ini kos utk peringkat awal, kalau peringkat pertengahan ia boleh meningkat sebanyak USD 3,180 utk setiap kes...

Ini baru Chlamydia, belum HIV dan lain-lain. Berapa banyak kos perubatan terpaksa dibiayai kerajaan US akibat tindakan tidak bermoral mereka??? Kalau mereka pergi mendapat rawatan di Hospital Kerajaan, mereka hanya perlu bayar bawah RM 10 je, lebih kerajaan tanggung pakai duit rakyat. Adilkah begitu??

Kalau puak-puak pakatan haram mengatakan kondom dapat menyelasaikan masalah ini, fikirkan semula. Jika benar, bagaimana pula sampai USD 647juta habis kepada pengamal kehidupan songsang ini di US. Kalau tiada kondom entah berapa billion pulak nak bazir. Maknanya kondom masih tidak dapat menyelesaikan bebanan ekonomi negara terhadap isu ini.

Kalau cuba melihat secara positif dari segi ekonomi terhadap penggunaan kondom ini kepada Malaysia, pengamal kehidupan songsang dan haram ini dapat meningkatkan penjualan kondom secara global. Al-maklum la, permintaan terhadap getah juga turut meningkat dan akan memanfaatkan penoreh-penoreh getah kita. Seronok pakcik makcik penoreh sebab harga getah mencanak naik.

Tetapi, jika ianya senario di Malaysia, sekiranya kerajaan buat polisi "BERANI BUAT BERANI TANGGUNG", maka kondom boleh dipertimbangkan untuk tutup bebanan ini. Malangnya, polisi perubatan Malaysia mengenakan bayaran sebanyak RM1 kepada pesakit dan maksima pon RM5 dan yang selebihnya ditanggung oleh kerajaan Malaysia (duit rakyat juga selain duit janaan dari pelaburan negara). Kondom boleh dianggap sebagai penyelesaian bagi bebanan ekonomi negara bagi isu ini jika pesakit yang dijangkiti penyakit jenis datangnya dari perbuatan haram ini membayar kos perubatan dengan duit sendiri sepenuhnya tanpa 1 sen pun ditanggung kerajaan.

Itulah sebab kenapa agama Islam dan agama lain menegah benda-benda macam ni sebab ia merugikan diri sendiri dan termasuk semua orang. Cuba kiralah kos rawatan yang akan kerajaan tanggung sebab jangkitan daripada perbuatan tidak bermoral mereka?? Chlamydia akan makan ratusan juta setiap tahun, belum lagi HIV dan lain-lain tu. Kalaulah tahunan 10% rakyat Malaysia berjangkit dan mengunakan rawatan RM 1 di Hospital Kerajaan, mcm mana?? Ni kos purata di US utk rawatan awalan, lelaki - USD 26, wanita - USD 315. Lihatlah berapa ratus juta setahun terbang mcm tu je.... Yang ni dalam bidang perubatan sahaja, yang lain tak kira lagi. Itu pasal la agama kita dok cakap tok sah dok buat perangai, sebab menyusahkan org lain jugak. Sebab itu didalam Islam kita diajar bahawa sesuatu itu ditegah ada sebabnya.

Jadi, apakah perlu Sexuality Merdeka, Anwar Ibrahim dan golongan LGBT's disokong dan dipertahankan??? Sekiranya kita memberikan sokongan kepada gejala songsang ini, maka sama-sama lah kita tanggung bebanan perbuatan mereka. Itu belum lagi termasuk didalam bersubahat dengan kaum Luth ini !!!

Ketahuilah (semoga Allah Subhaanahu wa ta’ala menunjukimu) bahwasanya Rasulullah ` bersabda,


“لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ، لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ، لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَعَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ”.

“Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth.” - Hadis ini diriwayatkan oleh Ath-Thabrani di dalam Al-Ausath dan oleh Al-Hakim,

Ia berkata, “Sanadnya shahih dari Abu Hurairah secara marfu’ dengan lafal: “….. dilaknatlah siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth….” Beliau mengulangnya sebanyak tiga kali, sampai pada akhir hadis.



Pssstttt.... yang nak jadi gay, lesbian, bisexual dan transexual boleh berambus dari Malaysia dan bumi Allah sebab anda kaum dilaknat selagi anda tidak bertaubat !!!! Jangan nak membebankan orang lain dan menjadi biawak hidup dikalangan masyarakat !!!


Sumber : KGC

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??