Tuesday 18 October 2011

GEMPAR !!! Pembangkang Amal Budaya Mat Sabu Intai Bini Orang


Puak-puak Pakatan Rakyat sudah kehilangan modal untuk digunakan sebagai senjata untuk pilihanraya yang tidak diketahui bilakah masanya akan menjelma. Dek kerana kekurangan sumber mereka terpaksa mencipta senjata baru walaupun pun ianya fitnah dan pernah dibongkarkan blogger pro BN sebelum ini.

Jom kita lihat apa senjata fitnah terbaru Pakatan Rakyat



Mengikut Portal MalaysiaKini

Launched: 25,000 copies of 'Extravagant Rosmah'

PKR-linked NGO Solidarati Anak Muda Malaysia (SAMM) launched a 16-page booklet titled Penjelasan Isu Cincin, Imelda Rosmah Boros (Extravagant Imelda Rosmah: the ring issue explained), at the PKR office in Rembau yesterday afternoon, which it wants to distribute to the rural Malays.


25 ribu salinan risalah telah dicetak dan sedia diedarkan.Chegu Bard telah gagal menyampai fitnahnya dialam maya dan telah beralih kepada cara tradisional iaitu mengedar risalah fitnah dengan meletakkannya di tempat strategik.

Isu cincin ini telah lama ditepis oleh blogger-blogger Pro BN. Nampaknya isu basi dikitar semula untuk menipu gologan yang berusia emas dengan risalah-risalah itu.

KLIK SINI FAKTA SEBENAR FITNAH CINCIN INI

P/S:Isu ini dikitar semula kepada bentuk risalah diharap pihak berwajib dapat segera mengambil tindakan atas perkara ini

2 comments:

  1. kalau depa buat, kita pun juga boleh berbuat demikian...isu panas seperti Anwar dalam ciptaan kekalutan sendiri, ramai kuar parti PR, DAP semakin biadap dan semakin ego...dan sekiannye..tapi kita x perlu buat sbb kita jenis yg. beradap tinggi.

    ReplyDelete
  2. setujua dgn saudara... orang melayu tinggi adabnya.. orang islam tinggi amalnya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??