Wednesday 19 October 2011

BERALIH ANGIN ??? PAS SERTAI UMNO SATU CAWANGAN GULUNG TIKAR !!!

Sahabat-sahabat pembaca I4TT tentu masih ingat akan pendedahan yang telah dibuat oleh semua Sahabat-sahabat Nadi Rakyat dan blogger lain pada 15 hb Oktober 2011 yang lalu. Oleh kerana saya berada di luar coverage area, maka saya agak terhalang untuk membuat liputan. Apa sekalipun, sahabat-sahabat yang mengikuti Twitter pasti dapat update dari saya. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pemberi maklumat.




Pada 15hb Oktober 2011, telah berjalan Majlis Penyerahan Borang menyertai UMNO di utara tanah air. 35 orang ahli PAS dan 35 ahli baru telah menghantar borang sertai UMNO. Majlis berjalan di di Rumah Mad Jaya Puteh di Kampung Baru Lalang, Padang Chenderai, Padang Sanai pada jam 3 petang. Majlis Ketua Kampung (MKK) juga turut meninggalkan PAS dan Cawangan PAS di Kampung berkenaan turut dibubarkan.



Temuramah bersama sahabat baru UMNO drp pas pdg sanai 



Dato Ghazali Ibrahim (Timb Ketua UMNO Pdg Terap & Pegawai Khas PM),Hj Badrol Hisham (Ketua Pemuda Pdg Terap & UMNO Kedah) dan Dato Syed Sobri (Naib Ketua UMNO Pdg Terap & Adun K.Nerang) sedang menerima borang keahlian UMNO drp bekas ahli pas di Pdg Sanai


Kenapa sampai begitu sekali PAS di Padang Sanai ??? Sudah tidak relevankah PAS di Padang Sanai ??? Saya difahamkan dari informer bahawa terdapat ketidak puasan hati masyarakat setempat terhadap PAS. Ini berikutan masyarakat rasa tertipu kerana PAS Padang Sanai tidak melaksanakan janji-janji mereka dan manifesto PRU 12 (308). Masyarakat di Padang Sanai menyifatkan PAS sebagai pembohong dan penipu !!!!


Pssssttt.... habih 1 cawangan gulung tikaq ??? hahaha... tipu la lagi... pada yg dh sedaq tu, tahniah la... itu lah padah kalau dok undi BULAN HIJAU !!!! dah lama aku tau PASpispus ni pembohong...


INGAT PAS INGAT ZINARISM !!!
INGAT PAS INGAT ZINA GERABAK !!!
INGAT PAS INGAT BAU B***T !!!
INGAT PAS INGAT LA BILIK 121 !!!


Terima kasih buat Sahabat Nadi Rakyat Utara yang menyampaikan maklumat !!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??