Monday 10 October 2011

LAGI... BERALIH SOKONGAN & PENYERTAAN KEPADA UMNO !!!



68 penyokong setia Pas Padang Terap sertai UMNO !!!!


Seramai 68 pemuda Penyokong Setia Pas Padang Terap di Kampung Bukit Buluh dan Lubuk Merbau Jaya, Naka telah menyertai UMNO.

Antara punca yang dinyatakan adalah kerana hilangnya kepercayaan mereka terhadap pimpinan PAS dalam membela nasib Melayu. Ditambah pula tiada perubahan positif didalam pentadbiran PAS di Kelantan selama 20 tahun.

Masyarakat Melayu/Islam telah mula sedar akan pembohongan PAS yang berlindung dibawah nama Islam untuk mengaburi mata masyarakat. 

Sebagai contoh, Hudud dipermainkan oleh mereka demi agenda politik dan setiap kali menjelang pilihanraya gendang Hudud mula dicanang. Setelah 20 tahun, sikap PAS yang hipokrit dan menjaja jual hukum Hudud mula disedari. Walau pon, pada hakikat sebenar Hudud boleh dilaksanakan mengikut teknikal perundangan tetapi PAS mendiamkan Hudud bila Mohamad Sabu ditangkap khalwat pada 31 Januari 1995 oleh 7 orang pegawai agama (bukan 4 ye sepertimana sepatutnya malah lebih). Sila rujuk Kronologi Hudud PAS dari tahun 1993.

Pada awal lagi, PAS sudah berbohong dengan mewar-warkan Syurga buat penganut PAS. Siapa PAS untuk menentukan syurga dan neraka? Selain itu, sikap kafir mengkafir sesama Islam. Siapa PAS untuk menentukan tahap keislaman dan keimanan seseorang? 

PAS hanya lah sebuah parti politik yang berkepentingan kuasa, wang, nama dan pangkat individu didalam parti dan tak lebih dari itu. Islam itu agama wahyu dari Allah SWT. PAS bukan Islam dan Islam bukan PAS. Sila rujuk beza antara PAS VS ISLAM.

Tidak kafir seseorang itu jika tidak menganut PAS kerana Islam ada diseluruh dunia bukan di Malaysia sahaja dan negara lain tidak memerlukan PAS !!!


psssttt... Apa khabar Mat Sabun 121, ADUN Selinsing dan ADUN Perupok..??? hehehe... jom kita travel dengan KTM Train Coach VIP. Boleh singgah menginap di Hotel Perdana... hehehehee...


Ingat PAS ingat Zina

Ingat PKR ingat Liwat/Chinadoll/Thaidoll

Ingat DAP ingat BABI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??