Saturday 28 July 2012

BN VS PR - HALA TUJU MELAYU !!!



Lihat kedudukan PAS dalam PAKATAN RAKYAT ATAS DASAR MEREKA BERTANDING CUMA 63 KERUSI DLM PAKATAN RAKYAT DARI 222 KERUSI YG DI PERTANDINGKAN DI PARLIMEN tapi nak tegakkan Hudud namun kemudian tukar ke NEGARA KEBAJIKAN KERANA DI TEKAN DAP. 

KONSEP MALYSIAN MALYSIA. 

SAMA RATA SAMA RASA. 

Islam TERPELANTING. 

Lihat pula kedudukan UMNO dalam BARISAN NASIONAL. 

UMNO bertanding 117 kerusi dalam Barisan Nasional yang mana selebihnya di bahagikan sesama komponen parti dalam BN yang mana berjumlah 222 kerusi.

KONSEP 1MALAYSIA - 'Berlaku ADIL meletakkan sesuatu perkara KENA pada tempatnya'. 

PAS dan UMNO sama-sama parti yang memperjuangkan ISLAM dalam perjuangan mereka. 

Mereka juga sama-sama mahu memastikan kesucian Islam terus terbela dan SYIAR ISLAM terus terpancar di bumi bertuah MALAYSIA. 

Semua apa yang di idamkan itu memerlukan WILLINGNESS atau KESANGGUPAN dan KUASA untuk terus mempertahankan ISLAM sepertimana di tuntut syariat terhadap TIAP-TIAP UMAT ISLAM. 

Demi itu, sesuatu pertubuhan itu memerlukan KUASA bukan hanya dari rakyat tetapi KUASA POLITIK DEMI MENJAGA APA YANG DI PERUNTUKKAN DALAM PERLEMBAGAAN. 

Kuasa itu pula di terjemahkan melalui perkongsian kerjasama politik seperti mana yang kita tahu iaitu PAS-PKR-DAP yang membentuk PAKATAN RAKYAT dan UMNO-MCA-MIC-GERAKAN-PPP dan lain 9 parti yang membentuk BARISAN NASIONAL. 

Apa yang penting dalam kerjasama politik ini ialah bagaimana kerjasama politik ini MELINDUNGI, MEMPERTAHAN DAN MEMBAWA AGENDA MELAYU-ISLAM KETAHAP YANG LEBIH BAIK TANPA MENGGANGGU GUGAT HAK LAIN-LAIN KAUM SEPERTI MANA YANG DI PERTEGASKAN PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN. 

Jika kita lihat perlembagaan SINGAPURA, memang ada peruntukan yang MELINDUNGI HAK-HAK KEISTIMEWAN MELAYU DAN ISLAM. 

Tetapi kenapa MELAYU DAN ISLAM TERUS DALAM KEADAAN TIDAK DAPAT MEMBUKA SUARA DI SINGAPURA ??? 

Jawapannya ialah kerana perkongsian kerjasama politik tadi. 

Situasi SINGAPURA bakal berjangkit ke MALAYSIA jika PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH. 

MELAYU PERLU BERHATI-HATI DALAM MENGAMATI PERCATURAN POLITIK PAS DALAM PAKATAN RAKYAT. 

Pengaruh SYIAH dalam PAS cukup kuat. 

Syiah PAS BERPEGANG KEPADA 'APA NAK JADI PUN JADI LAH.... ASALKAN UMNO-ISLAM-Sunnah Wal Jamaah TUMBANG WALAU pun terpaksa MELACURKAN ISLAM dan MELAYU DI JALANGKAN.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??