Wednesday 30 November 2011

PANAS !!! WAJIB BACA EDISI KEBANGKITAN MELAYU !!! DALANG 13 MEI DIBOGELKAN YB ZUL !!!



Zul bongkar agenda jahat DAP

PENGUNGKAIAN

Proklamasi-proklamasi Darurat oleh PM Najib di Dewan Rakyat baru-baru ini digunakan sepenuhnya oleh Zulkifli Nordin MP Kulim Bandar Baharu untuk menelanjangi semaunya Lim Kit Siang dan DAP, parti yang didakwa oleh YB itu sebagai pencetus kepada peristiwa berdarah 13 Mei hingga merenggang dan memecahbelahkan orang-orang Melayu dan Cina di Negara ini.

Zulkifli Nordin yang diberikan laluan oleh Ibrahim Ali sewaktu MP Pasir Pas sedang membahaskan usul mengambil peluang secukupnya membelasah Lim Kit Siang dan DAPwalaupun perbahasannya cuba disekat oleh Speaker Dewan Rakyat ketika itu dan semua MP DAP termasuklah rakan mereka darip[ada PAS dan PKR berdiam diri bila Zulkifli Nordin menyerang bertubi-tubi. Tidak ada seorang pun wakil pembangkang bangun menyanggah hujah-hujah yang dilemparkan oleh MP Kulim itu dan seolah-olah mengakui segala kebenarannya.

Kepada yang buta sejarah, pendedahan dalam Dewan Rakyat yang dilakukan oleh Zulkifli Nordin itu harus membuka mata mereka tentang niat jahat DAP yang mahu menguasai Negara ini dengan memperalatkan PAS dan PKR.

Malah orang Melayu terutamanya harus menyedari dengan segera taktik licik dan jahat DAP ini untuk menguasai Malaysia ini berpaksikan slogan mereka Malaysia Malaysian dengan tidak membenarkan mereka terus dijadikan alat untuk dipecahkan kesatuan Melayu yang telah diikat kukuh sekian lama..

Melayu yang lupa sejarah terus sanggup membiarkan diri mereka dijadikan perkakas oleh DAP.Melayu yang hilang jati dirinya sudah mula rela menjadi barua DAP untuk menyerang sesama Melayu.Melayu yang semakin lupa Allah itu Tuhannya sudah mula bersedia untuk menerima agama-agama baru yang DAP sedang suntik ke dalam masyarakat hari ini.

Andainya pendedahan yang dilakukan oleh Zulkifli Nordin ini gagal diambil sebagai iktibar untuk mengelak penjajahn baru dalam Negara kita maka benarlah seperti yang sedang diperkatakan ini, Melayu akan diberi tanggungjawab sebagai Perdana Menteri sedangkan tangan-tangan DAP akan menggerakkannya,Melayu hanya patung seperti yang sedang berlaku di Selangor dan pernah berlaku selama 11 bulan di Perak.

Di bawah ini saya perturunkan inti perbahasan Zulkfli Nordin di Dewan Rakyat baru-baru ini…:-

`Mohon mencelah Tuan Yang di-Pertua. Yang Berhormat Pasir Mas sedar atau tidak, apabila kita dengar tadi Yang Berhormat Ipoh Timur bercakap seolah-olah beliau lupa apa yang beliau dan parti beliau lakukan yang menyebabkan Ordinan Darurat 1969, peristiwa 13 Mei berlaku.




LKS dalang peristiwa berdarah!

Saya mahu baca semula Yang Berhormat sebab ada di kalangan kita di sini lupa atau buat-buat lupa setelah bersekongkol sekatil dengan DAP parti racist dan cauvinis ini, dia lupa apa yang berlaku.

Saya mahu baca semula daripada Laporan MAGERAN, laporan rasmi yang dibentangkan menceritakan tentang peristiwa 13 Mei membawa kepada perisytiharan darurat tersebut adalah kerana kebebasan bersuara yang sudah di luar kawalan. Tindakan racist yang melampau dan ini antara tindakan yang didalangi oleh Yang Berhormat Ipoh Timur dan parti beliau pada masa itu.

Saya mahu baca, biar rakyat dengar semula apa yang mereka kata pada tahun 1969 membawa kepada peristiwa 13 Mei. 

Slogan yang dibawa pada masa itu ialah ‘Malai si’. ‘Malai si’ ini maknanya “Mati Melayu”

Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei ;

“Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” .

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang ; 

“Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.



Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah ;

“KL sekarang Cina punya”. 

Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman ;

“Melayu balik kampung, Melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.” 

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti Yang Berhormat Ipoh Timur ;

“Melayu keluar! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu, sekarang kita sudah ada kuasa”.

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu ;

“...Semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”

Pada 12 Mei. Okey nanti kejap lagi. Saya hendak habiskan. Biar dia faham. 

“Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan Melayu punya, mata-mata lancau.”

Pada 12 Mei Jalan Canvel ;

“Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu.” 

Pada 12 Mei Jalan Bukit Bintang;

“Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.”


Saya mohon bertanya Yang Berhormat setuju atau tidak dengan cadangan saya supaya Yang Berhormat Ipoh Timur dan parti dia berani melakukan transformasi demokrasi yang matang ini.

Saya cabar Yang Berhormat IpohTimur antara dalang pencetus 13 Mei supaya walk the talk menjadi anak jantan pertama minta maaf kepada rakyat Malaysia atas politik racist dan politik sempit yang dimainkan pada 1969. Ini adalah sebahagian yang saya sedut ucapan beliau di Dewan Rakyat.

Sekarang ini terpulang kepada kita. Adakah kita bersedia untuk menjadi barua-barua Cina-Cina DAP yang sedang mahu menjadikan Malaysia ini seperti Singapura? Bacalah bahasa yang mereka gunakan kepada orang-orang Melayu satu ketika dulu. Adakah kita sanggup telan dan lupakan segala apa yang Cina DAP lakukan terhadap kita? Terpulang kepada kita..
Sumber : Sanggah Tok Janggut


Apa lagi wahai orang-orang Melayu.. masih nak bagi muka pada bangsat-bangsat yang tak sedar diri ni ??? Masih lagi mahu terus jadi hanjing dan kaldai Cina DAPigs ni yang tak sedar dek untung merempat kenegara kita dan "KITA" yang ikhtiraf mereka sebagai warganegara dan bukan mereka yang ikhtiraf kita !!! Ini hakikat sejarah !!! Bangsat-bangsat ini tidak layak di bumi Malaysia !!! Hanya mereka yang tahu bersyukur dan menghargai sahaja yang layak disini tetapi bukan Cina-cina Ultrakiasu DAPigs ini !!! Sudah kah kita bersedia dan bersatu untuk menghayun penyapu kita bagi membersihkan negara kita dari bangsa bangsat DAPigs ini ???? 

Sedar la oiii Melayu... !!!!!!! Bangkit dan bersatu... !!!!!!!! Bak kata pepatah... sebelum kita diusir, baik kita yang mengusir... !!!!!!!

12 comments:

  1. DAP sebenarnya patut di haram sahaja kerana lim kot siang memang manusia yang berfahaman kominis dan yahudi singapore dan beliau cuba meresapkan ideologi tersebut kepada orang2 melayu yg dangkal ini...ideologi kotor yg diamalkan olih kit siang celaka akan menyebabkan melayu dan islam tidak berkuasa langsung di tanah tumpah kita. Olih yang demikian ,ingat wahai melayu!!!!jgn ikut anwar yang pendendam dan tamak kuasa serta mempunyai moral yg rendah dan kita perlu menyokong kerajaan yg ada sekarang.pemimpin kerajaan sekarang telah pun cuba membersihkan segala kepincangan yg ada dan kita bagi satu penggal lagi dn jika mereka tidak cadang nak berubah baru kita buat perubahan

    ReplyDelete
  2. Wahai kaum melayu, bumiputra dan rakyat yang cintakan kedamaian, keharmonian dan keamanan sedarlah, jangan terlena dibuai mimpi indah yang beracun yang ditaburkan oleh pihak pembangkang terutama anwar dan kit siang.Pilih lah yang betul jangan terdengar guruh dilangit air di tempayan dibuang, kekalkan air ditempayan itu sampai bila-bila kerana ia sudah memberi kemudahan kepada kita.

    ReplyDelete
  3. bukan setakat air di tempayan perlu disimpan tambahkan ia setelah digunakan. jadikan melayu kita melayu yang maju, jangan hanya berserah pada Takdir tetapi usahakan untuk kita mendapat semula tempat sebagai bumiputra. Semua dah dikuasai cina lebih-lebih lagi dalam bidang perniagaan. Melayu yg dah berjaya tue Tahniah. yg lain jom kita bersatu sememula! Bila bersatu barulah berjaya. DAP sedang melakukan strategi penjajah iaitu Pecah Dan Perintah dengan melaga-lagakan UMNO dan PAS. Nak tunggu apa lagi ni?

    ReplyDelete
  4. Vet-RMAF.Telah sampai masanya untuk kelahiran parti baru (Parti Ahlus Sunnah Wal Jamaah)bagi menggantikan PEKEMBAR, PKR & PAS sebab ISLAM itu milik Global bukan bangsa.

    ReplyDelete
  5. memang itu pun agenda mereka, sebahagian penyokong KOMUNIS berada dalam DAP. Tidak hairanlah kalau mereka menuntut supaya Chin Peng dibenarkan ke Malaysia. Kekejaman Chin Peng dianggap HERO oleh mereka. Sama seperti Mat Sabu slah seorang baruah DAP dan KOMUNIS.

    ReplyDelete
  6. YANG PASTI AKAN TEGAK ADALAH PEMBANGKIT DAN PEJUANG2 AHLI SUNNAH WALJAMAAH...YANG MENGENAL SEJARAH SERTA SEDAR AKAN KEHEBATAN BANGSA MIIM SEBAGAIMANA YANG TELAH DIPERAKUI OLEH MUSUH2 ISLAM....AYUH BANGKIT ATAS SERUAN ALLAH S.W.T DAN RASULULLAH S.A.W ATAS DASAR PERJUANGAN AA BAA TAA YANG MERUPAKAN PERJUANGAN ASAL DAN YANG SEBENAR2 NYA.....BANGKIT UMAT2 MELAYU KERAMAH...KALIAN AKAN DITUNTU KELAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS APA YANG KALIAN TELAH KETAHUINYA

    ReplyDelete
  7. as'kum......sedare..maaf nk komen kat sini bkn nak salahkn sesaper...bkn nk sokong sesaper
    1st:>pasal MINYAK
    memang harger Minyak M'sia jauh murah dr negare yg sedare paparkan..tp penah ker sedare pikir yg negare3 sedare letak kat chart tu langsung xder minyak sendiri....mesti laa mahal sedare...cuber laa bezakan minyak kiter ngan brunei...negare gadaffi.(12sen seliter)..bezakan ngan negare yg ader minyak baru adil sedare...
    2nd--> Allah bersama AMNO,Alllah Berfkat amno..
    aaasssssssssssssaaaalllaaaaaammmmuaaaaallllaaaaaiiiikkkuuuummmmmmmm
    sedare maner tau Allah berkati amno,bersamer amno....ingat laa sedare apabiler kiter mati nnt ..bkn dosa kiterngan mak bapak jer yg dikire...tp kite dan pemimpin pn akan ditanyer....soalan nyer beh kuang camni la.....
    soalan(s) kpd rakyat(r)
    s:kenaper ko ikut pemimpin yg menipu rakyat
    r:sebab pemimpin janji nk tolong kami
    soalan kpd pemimpin(p)
    s:p knp kotipu rakyat
    p:sbb rakyat yg nk ikut aku
    s:r kenp ko ikut pemimpin
    aper ko nkjawap....
    cukup3 laa nk ampu parti yg tindas kiter...bkn melayu xtlg melayu...yg ader sekarang pn xtlg melayu....biler melayu mintak lesen niaga...punyerr laa susah....tp bagser lain yg xder lesen blh meniager ikut suker ati....raya thn 2011..aku mercun diharamkan oleh kerajaan...biler melayu jual kener tangkap...brg kenrr rampas....tp aku tgk kat pasar ramadan...dgn slamber jerrr bagser lain jual mercun xder lak kener tangkap,kener rampas...
    sudah laa kalo aku citer kat sini..memang x abeh muker surat nih....
    aku cumer nk terangkan kat ko laaa
    rakyat dah nampak sokongan ko ni main mcm maneraku on bkn sokong kalokapir menang... cumer aku nk perubahan...slamer ni memang ader perubahan...perubahan membeban kan rakyat...M'sia banyak utang bkn sebb rakyat ...tp sebab org yg pentingkan diri sendiri...

    lupikirr laaa sendirriiiii

    ReplyDelete
  8. melayu harus bersatu...tu saja caranya..dan masanya akan tiba...

    ReplyDelete
  9. INGAT LA WAHAI MELAYU BERAPA ORANG KITA YG TERKORBAN DI SEMPADAN DEMI MENJAGA TANAH MELAYU INI DEMI AGAMA DAN BANGSA .JGN KITA TERLEPAS TANAH MELAYU INI KETANGAN MEREKA KERANA MEREKA TIDAK SEBAIK KITA.JGN NANTI KITA MENANGIS MENGENANG NASIB DITANAH AIR SENDIRI.BERSATU LAH KITA DEMI AGAMA DAN BANGSA.

    ReplyDelete
  10. KEPADA ANONYMOUS 16 DISEMBER,

    INDONESIA TU PENGELUAR MINYAK LA...hahaha...bajet tulis panjang2 cm dah bijak r? lau xtau pon, google j la dulu.....singapore pon sama wpun cuma 0.01%

    btw, pemimpin2 pembangkang lagi KUAT MENIPU, BERDALIH, MAKI HAMUN, TAKBUR, RIAK, BONGKAK, RASIS...nak tulis semua, 2 muka pon xcukup. lau ditanya mgapa skong pemimpin kerajan sekarang..(ANS: mereka lebih baik drp pemimpin pakatan Rakyat)

    ReplyDelete
  11. anon 19 December 2011 01:38= anjing dapigs, teruskan usaha saudara, kami pimimpin2 dapigs akan bagi tulang untuk digongong hasil drp perjuangan komunis kita. teruskan

    ReplyDelete
  12. MELAYU PERLU BERSATU MENJADI GUNUNG. LKS AKAN MENJADI ANJING MENYALAK GUNUNG. mELAYU TAK AKAN RUNTUH. HANYA AL-JUBURI YANG AKAN RUNTUH BINASA. TEGAKKAN KETUANAN MELAYU YANG SEBENAR.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??