Tuesday 11 September 2012

GEMPAR !!! ANWAR-CHINADOLL DIKEJARKAN KE HOSPITAL SAKIT JIWA !!!


Begitu besar rupanya KUASA Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) ni ye...

Dengan kuasanya sebagai Perdana Menteri (dalam mimpi la kot-16 September), Anwar akan melakukan berbagai-bagai perkara waima perkara jahat sekalipun.

Sebelum aku ulas lanjut, apa kata kita usha dulu petikan dari antarapos.com ni;

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim terus menaburkan janji-janji 'bulan dan bintang' semasa ceramah beliau di Ampang malam tadi, suatu tindakan yang boleh dilihat sebagai membuai mimpi kepada rakyat di negara ini.
Beliau yang berucap dalam ceramah ketika menjadi tetamu jemputan sambutan Aidilfitri Parlimen Ampang di Taman Kosas hari ini masih mengulangi janji kepada rakyat mengenai penurunan harga minyak, kebebasan media serta pemansuhan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).
"(Setelah) 24 jam ambil alih, kita akan lakukan, harga minyak seluruh negara diturunkan. Media bebas untuk tanya kepada sesiapa, (lebih-lebih lagi) Ketua Pembangkang (ketika itu) Datuk Seri Najib.
"Kita akan mansuhkan PTPTN.. Bagi pendidikan percuma kepada semua dari sekolah rendah sampai kepada universiti."
Selain daripada itu beliau turut membayangkan dirinya sebagai bakal Perdana Menteri negara turut berimaginasi untuk menggunakan kuasa diktator untuk mengarahkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) agar mengumumkan 'kejayaan' beliau menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum ke-13.
"Jam 2.30 petang, saya akan hubungi Tan Sri SPR, (dan berkata) Tan Sri, saya dah dapat keputusan. Saya bagi peluang setengah jam, umum cara teratur dan telus. Kalau tidak, kita ambil tindakan serta-merta kepada seluruh pihak SPR," tambahnya.
Bagaimanapun beliau enggan mengulas ketika diaju pemberita mengenai isu tidak mengangkat tangan ketika bacaan Rukun Negara pada malam ambang kemerdekaan anjuran negeri Selangor baru-baru ini.

Wah.. Wah.. Belum apa-apa pihak SPR dah dapat ugutan !!!

Mengikut logik, proses pembuangan undi akan habis hanya pada jam 5petang.

Oleh itu, dimana logik akal BABI ni yang mahu keputusan diumumkan disaat orang masih lagi beratur untuk membuang undi ???

Adakah rakyat yang bengong yang percaya kata-kata BABI ni ???

Kalau pun BABI ni nak sangat jadi badut, tolonglah belajar betul-betul dengan Royal London Circus !!!

Udah-udah lah menipu rakyat oiiii...

Muak la dowh !!!

Apa yang aku nampak, BABI ni dah sakit mental dan otak dan berada di tahap kritikal !!!


2 comments:

  1. mmg dia gila babi..gila kuasa..dan mcm2 gila...

    ReplyDelete
  2. Astaghfirallaahh..aku takut kau yang jadi mcm ni nnti...nauzubillah..dah dah latu..banyak lagi keje lain nak wat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??