Monday 19 August 2013

KANTOI !!! MALAYSIAKINI KANTOI LAGI MENIPU !!!


Kalau tak menipu tu, memang bukan dinamakan Malaysiakini !!!


Terbaru, Datuk Hashim Suboh yang baru lepas terkena mendedahkan penipuan Malaysiakini.


Ini pendedahan dan "amaran" dari Datuk Hashim Suboh kepada Malaysiakini yang elok tukar nama kepada "MalaysiaKena" !!!

MALAYSIAKINI DAN KERJA2 TOKOK TAMBAH
Pagi tadi wartawan malaysiakini menelefon saya untuk mengesahkan samada saya akan bertanding 'melawan' MB Perlis untuk jawatan Ketua Bahagian Kangar ataupun tidak. Saya katakan bahawa yang bertanding adalah Azlan Man bukannya MB. Saya juga katakan bahawa bukan saya yg berpindah cawangan ke Arau untuk bertanding Ketua Bahagian sebaliknya Azlan yg berbuat demikian.
TERKEJUT BESAR SAYA APABILA LAIN PULA YG DISIARKAN OLEH MALAYSIAKINI. TIDAK ADA SOALAN TENTANG DSSK DAN TENTU SEKALI TIDAK ADA ULASAN TENTANG SAMADA DSSK PERLU BERIKAN LALUAN ATAU TIDAK KPD AZLAN MAN. APALAGI UNTUK DIKAITKAN DGN APA YG BERLAKU DI TEMPAT LAIN. SELAIN ITU TIDAK ADA JUGA SOALAN TENTANG SLOGAN KANGAR UNTUK KANGAR DAN ULASAN SAYA MENGENAI PERKARA ITU.
Disebabkan wartawan malaysiakini sangat tidak bertanggungjawab dalam lapurannya, maka mulai hari ini saya tidak akan memberikan sebarang komen atau ulasan kpd malaysiakini selepas ini.
Ini adalah soal prinsip dan saya tidak akan berkompromi tentang itu. Saya ingin bertanding secara sihat dan tidak mahu berkonfrontasi dengan sesiapa.

1 comment:

  1. Malaysiakini adalah MEDIA DAJJAL. Tapi aku pelik ramai yang konon berfikiran elit masih membaca dan terus percaya portal ini. Termasuk kawan2 aku. Akhirnay mereka sendiri tidak dapat membezakan fitnah dan kebenaran.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??