Saturday, 8 December 2012

KUASA ALLAH - DOA "KO" TERBALIK MAKAN TUAN !!! INNALILLAH !!!


Salam geng...

Gua baru dapat berita bahawa tukang baca doa KO untuk UMNO kini terlantar tenat.

Siapa lagi kalau bukan adik Nik Ajis, si Nik Razi Nik Mat.

Dikhabarkan Nik Razi memang ada menghidap penyakit kronik disamping sakit tua.

Itulah... tua-tua tak sedar diri dah tua dan berpenyakit, saja tambah penyakit.

Allah tak pernah ajar umatnya mendoakan keburukan kepada umatnya yang lain.

Janji Allah, setiap perbuatan pasti ada balasnya.

Baik pasti dibalas baik dan begitulah sebaliknya.

Kalau dah nawaitu pun tak betul, janganlah mimpi nak temui kebaikan.

Allah bayar cash je tu...

Aku bukanlah tak bersimpati.. tapi bak kata 'omputeh'.. deserved him right...

Kononnya, keadaan Nik Razi dirahsiakan dari pengetahuan umum.

Kenapa ya ???

Takut umum tahu bahawa Allah bayar cash kat tukang doa "KO" ke ???


25 comments:

  1. sayang krana politik sempit doa pun dah sempit ,sepatunya ilmu agama tinggi di sanjung,ini buat org lain mehentam krana sifat xtawaduk beliau .apa2 pun kita doa beliau sedar n cepat sembuh .

    ReplyDelete
  2. peduli apa persentakan semua janj pitih masuuuuuk

    ReplyDelete
  3. Dah OK nnti berdoa lah lagi yer.....pendek kata x kena diri org yg didoakan kena diri sendiri pun xpa kan.....AhliPas yg lain x fham lgi ke:-)

    ReplyDelete
  4. xslh pong doa tuk menghancurkan orang yg tidak mengikut ajaran islam sepenuhnye..mn de islam separuh dunia separuh..sesat dh 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...Islam separuh...ikut Ambigay separuh...ikut china DAP separuh...

      Delete
    2. Pas langsung buang islam. ....... sahih sesat dah pas ni! Ada ke nik aziz jadi makmum kpd anwar ibrahim yg di sabitkan meliwat dan 99.99% penzina jadi imam!! Pas gadai diri dan maruah kerana kebencian dan kerana kuasa politik! Tujuan tidak menghalalkan cara.

      Delete
    3. Astagfirullahhh...tak sedor sedor lagi....ALLAH dah bui peringatan....maseh tak sedor!!

      Delete
  5. puak pas sendiri dah yakin benarnya ke,dah sahih benar ke ikut ajaran islam sepenuhnya? kalu betul pas dah islam sepenuhnya, pas tak akan bergelumang dgn fitnah demi politik demokrasi yg diciptakan olh barat ini. maknanya pas ini sama je dgn umno krn ikut sejarahpun pas ditubuhkan olh manusia yg kecewa tak dpt jwtn dlm umno dulu. Pengajarannya, jgn sering mengata org dan menyalahkan org shj, barulah Allah beri hidayah dan petunjuk, kalau tak..... jdlah mcm nuar jubur tu.............

    ReplyDelete
  6. anti dajjal (pendusta agama)9 December 2012 10:42

    [SILA SEBARKAN..!!!! KHAS UNTUK PENGIKUT DAJJAL...]


    SETERU AL - MAHDI

    Bapak Iblis iaitu nik aziz yang di zahirkan oleh Tuhan ini menjadi manusia islam yang membawa watak ulamak.. bertopengkan syaitan biasanya menangis tersedu sedan memancing undi anak-anak syaitan dengan matlamatnya memancing simpati supaya kekal menjadi ketua ulamak Iblis dan Menteri Besar Kelantan.

    Nik Aziz iaitu Bapak Iblis akan menangis bermain emosi menipu, memanipulasi emosi anak-anak syaitan yang menjadi pengikutnya hanya bila kuasanya tergugat atau pilihanraya sudah dekat.

    Dajjal bukannya seorang bermata satu pada jasadnya sepertimana yang difahami . Makna mata satu ialah mata hati tertutup (buta) sebaliknya mata zahirnya celik sepertimana Nik Aziz.

    Orang yang mendusta agama tidak akan mendapat petunjuk dari Tuhan., Lantaran itu segala yang Haq Si Dajjal Nampak Bathil sebaliknya yang Bathil Si Dajjal nampak Haq (terbalik dari segi hakikatnya).

    Kerana itu segala doa dan permintaan kepada tuhan tidak dimakbulkan. Mana mungkin doa dan permintaan seorang pendusta agama dimakbul oleh Allah tuhan Robbul Alamin????

    Tambahan pula Allah akan membalas sikap berpura-pura dan membiarkan Si Dajjal atau Pendusta Agama atau Penipu Agama terumbang ambing dan hanyut dalam kesesatan (tidak mendapat petunjuk/hidayah). Inilah orang yang membeli kesesatan dengan petunjuk, maka rugilah pada sesiapa yang bercita-cita atau ingin menjadi Pendusta Agama.

    Inilah juga orang munafik yang menzahirkan dirinya di kalangan orang yang beriman padahal ia menipu diri sendiri dengan penampilan, percakapan, perbuatan dan niatnya. Kerana orang ini bukan benar-benar beriman dengan Allah dan Rasulnya.

    Dalam hati orang munafik (Si Dajjal) ini ada penyakit dan Allah menambah lagi penyakit dalam hatinya (penyakit roh – takut itu, takut ini, dengki, khianat, dendam, ujub, riak, takbur, bongkak, sombong dan segala macam penyakit hati).

    Lantaran itu banyak kerosakkan yang di buat tanpa sedar oleh Si Dajjal ini (mengadakan fatwa songsang hingga memecahbelahkan Umat Islam di Nusantara)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confirmed...tidak ragu2 lagi...dajjal di tanahaor kita

      Delete
    2. Bekas Penyokong Pas30 January 2013 21:00

      Ingat amaran Rasulullah S.A.W terhadap bahaya besar bawaan Khawarij yang bermuka-muka dengan kata-kata agama, cara berpakaian dan kelihatan waraq. Rasulullah mengingatkan bahawa mereka "BUKAN Penegak hukum Islam" tetapi
      mereka SEBENARNYA musuh dan perosak Islam yang mesti dimusnahkan.

      APA lagi yang TIDAK JELAS tentang watak Khawarij dalam Pas?

      Delete
  7. anti dajjal (pendusta agama)9 December 2012 10:43

    *[SAMBUNGAN]

    Perumpamaan orang seperti ini (Dajjal atau Pendusta Agama atau Penipu Agama atau Sang Munafik) adalah seperti orang menyalakan api dan api itu menerangi sekelilingnya (pengikutnya), lalu Allah menghilangkan cahaya yang menyinari dan seterusnya dibiarkan mereka ini dalam kegelapan atau kesesatan.

    Ini kerana mereka-mereka yang MUNAFIK ini buta hati, tuli hati dan bisu hati hingga tidak dapat jumpa JALAN KEMBALI kepada TUANnya semasa di dunia.

    Bila berada dalam kesesatan kerana tiada petunjuk dari Allah Tuhan Robbul Alamin dan tiada berjumpa jalan kembali semasa di dunia. Penghujungnya Sang Munafik atau Dajjal atau Pendusta Agama atau Penipu Agama telah mengambil orang-orang kafir menjadi Wali atau Ketua bagi mereka. Ini lah yang terjadi pada pimpinan PAS sekarang ini.

    Seperti Sabda Baginda Habibullah s.a.w,
    “tiga perkara barangsiapa berada di dalamnya maka dia di cop munafik walaupun dia sembahyang, puasa dan mengaku dirinya muslim iaitu:-

    a) Apabila berbicara, dia bohong
    b) Apabila ber janji, dia mungkir
    c) Apabila menerima amanah, dia khianati

    Dan ingatlah dari MUNAFIK akan menjadi SYIRIK (disedari atau tidak di sedari)....

    --> dari SYIRIK ini akan merosakkan AQIDAH dan sesat dengan sejauh-jauh kesesatan.. Seandainya tiada BERTAUBAT....

    --> maka dari SYIRIK akan menjadi KAFIR (ingkar, tak nak, tak mau)...

    --> dan seterusnya MURTAD.. na ‘auzubillah....


    Telah lahir Ulama' yang jahat
    Telah lahir ahli ibadat yang jahil
    Jangan jadikan ibadat sebagai alat (memperdagangkan, memperalatkan, menjual agama atas kepentingan politik sepertimana yang dilakukan oleh PAS)

    Murnikan hatimu dalam beribadat sebagai kebajikan (sadaqah) bagi diri sendiri keluarga, kaum kerabat, jiran tetangga, masyarakat, bangsa dan Negara seterusnya seluruh dunia.


    Nota:
    *Dajjal makna Dajjal dari segi bahasa ialah Pendusta Agama atau penipu agama yang kerjanya menyesatkan manusia diatas jalan akidah agama dengan berbagai watak menurut masyarakat semasa dan setempat.

    * Dajjal kecil atau besar sama sahaja sifatnya – itulah tipu daya jelmaan iblis yang dizahirkan manusia Islam.

    *Diantara perangai buruknya seperti rakus, sombong meninggi diri, menggunakan agama untuk mencapai cita-citanya.

    *Dia ada dimana-mana – persatuan masyarakat Islam, pertubuhan, perniagaan, politik, pihak berkuasa undang-undang dan dimana sahaja ada orang Islam.

    *Harta, Tahkta, Wanita menjadi matlamat kemewahan, keindahan dunia untuk memikat hati manusia Islam supaya mempercayainya.

    *Dajjal mencari kemuliaan atas jalan agama dengan menjual ayat Allah apabila berdakwah dan menfatwakan niat yang baik menghalalkan cara.

    * Dajjal mengubah maksud Al-Quran mengikut kepentingan dirinya dan membuat tipu daya keatas orang Islam yang mengangkatnya sebagai pemimpin.

    *Mengadu domba supaya bergaduh berselisih sesama manusia kononnya diatas jalan agama.

    *Mengisytiharkan perang syahid diatas jalan keganasan dengan membunuh menumpahkan darah.

    *Menjual syurga Allah dan bermacam kredit bagi orang yang berjuang.

    * Tentu tidak ada sesiapa yang berani mengaku dirinya Dajjal – maka sudah tentu Pewaris Nabi juga tidak melakukannya. Jika ada yang membuat pengakuan sebagai Pewaris Nabi bermakna dia menempah neraka . . . . Itulah Dajjal (ejen iblis).

    ReplyDelete
  8. anti dajjal (pendusta agama)9 December 2012 10:50

    untuk lebih di fahami akan cerita ini tengoj lah pada diri nik aziz al dajjal (makna dajjal adalah pendusta agama), nik razi, hadi awang dan para penjual agama yg lain...

    byk modelnya adalah dlm PAS..

    ReplyDelete
  9. Assalamu'alaikum,
    Tolong tukar perkataan 'umat' kepada 'hamba'
    dan 'deserve' kepada 'serve' TK

    ReplyDelete
  10. ya..umat tu bagi nabi...kalau Allah hamba lah yer...nanti kalau org PAS tengok dia ckp blogger2 UMNO kurang sgt ilmu agama pulak yer...minta betulkan

    ReplyDelete
  11. Kalau Ulama di katakan Dajal.. org yg komen ini siapa pula???

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ulama dikatakan dajal maka orang yang komen ini adalah hamba Allah yang diberi taufik dan hidayah. diberi akanl fikiran oleh Allah untuk fikir mana yang betul dan mana yang salah.

      Delete
    2. Bekas Penyokong Pas30 January 2013 21:18

      MEMANG JIKA ULAMA WARASATUL ANBIA KITA TIDAK BOLEH KATAKAN ULAMA ITU DAJJAL.

      PALING PENTING IALAH:

      PERTAMA KITA KENA JELAS DAN BETULKAN FIKIRAN YANG TERSUMBAT ITU DULU IAITU BAHAWA N AJIS BUKAN..BUKAN..BUKAN ..BUKAN DAN BUKAN SEKALI-KALI ULAMA DALAM TAKRIFAN SEBENAR ULAMA ISLAM.

      SELAGI KITA TIDAK FAHAM YANG MANA SATU ULMA YANG MANA SATU PEMAIN POLITIK MENGGUNAKAN AGAMA, SELAGI ITULAH KITA AKAN SESAT LAGI ROSAK SEROSAK-ROSAKNYA!!.

      ULAMA SIFAT DAN SIKAPNYA ANTARA LAIN IALAH:

      # Menyatukan yang berpecah (bukan memecahkan yang bersatu);
      # Lemah lembut dalam tururkata dan jauh sekali memaki hamun @ Celako..pergi jahanam, kata-kata yang pelik lagi menyusahkan;
      # Tidak mengelirukan apatah lagi dengan kata-kata yang berkait dengan akidah
      @ Sebelum menjadi Nabi, Muhamamad seperti Mat-Mat di kampong dan banyak lagi
      @ Boleh berkawan dengan Syiatan;
      @ Tuhan pun samseng


      Jika sesiapa menganggap ini perkara ini enteng ERTINYA telah berjayalah Syaitan memperalatakan N ajis merosakkan hati mereka dengan bantuan Pas, parti yang sesat lagi menyesatkan. JADI N Ajis sah dan sahih BUKAN dan BUKAN ulama dalam erti dan takrifan mengikut pengajian Islam. Dia hanya seorang berpengtahuan agama kerana dia belajar agama, TETAPI jangan keliru dengan maksud ulama Islam.

      Delete
  12. kalau sebenar benar ulamak adalah pewaris nabi, nik ajis dan nik razi pula adalah pewaris setan tua kutuk yg direjam.

    ReplyDelete
  13. Insaf selalu kawan,,kita ni sapa nak menilai@menghukum sesiapa pun..jangn lupa untuk cermin diri kita selalu..siapa lah kita dibumi Allah ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bekas Penyokong Pas30 January 2013 21:29

      Selagi kita takut nak kata telor berwarna putih dan gagak berwarna hitam SEMATA-MATA kerena kita bukan penjual telor selagi itulah kita tidak akan lebih baik dari seekor haiwan yang dicucuk hidung (maaf).

      Sampai masa kita percaya kepada akal dan keimanan kita sendiri terus dan lurus hati kepada Allah Rabbuljalil. Jangan tiru Kristian yang berpegang kepada padri mereka. Taksub biar bersempadan, jangan sampai meninggalkan akal bistari. Kerana sempurna akal lah maka kita diwajibkan bersolat.

      Kalau tak mampu menggunakan akal maka tak wajiblah bersolat...ertinya tak sempuran akal tak diwajibkan segala hukum ke atas orang ini...ORANG GILA YANG TIDAK BERAKAL mungkin ITULAH AGAKNYA TAK PAYAH BUAT APA-APA, SOKONG PAS MASUK SYURGA?.

      Delete
    2. terima kaseh bekas penyokong pas. jangan lihat siapa yang bercakap tapi nilai lah apa yang dia cakap.

      Delete
  14. betul tu brader jo..so nik aziz and the gang jgn sesekali menilai org umno ni jahil,kafir atau mugkar

    ReplyDelete
  15. kita tak tahu sejauh mana kebenarannya .. hanya Allah SWT sahaja yang tahu perkara-perkara yang baik atau buruk yang pastinya tidak terjangkau oleh fikiran manusia.. kita rasa kita ni buat kebaikkan di jalan yang betul tetapi tak semestinya itu betul dan dijalan yang benar kerana Allah sahaja yang berhak menilai kita hanya perlu berusaha ke arah kebaikkan tak perlu nak menuduh orang itu buruk ker jahat ker yang pastinya seperti menunding jari ke arah diri sendiri.. bersama kita doakan yang terbaik dan aman untuk negara kita dan jangan mengikut perasaan menambahkan huruhara maki hamun caci mencaci... betulkanlah sesuatu itu dengan kelembutan x perlu tomahan yang akan memburukkan keadaah... contohilah Rasulullah SAW dalam perjuangannya...

    ReplyDelete
  16. Ridiculous...he,nik razi is ok...u all use brain islam not sekular ok...use brain islam...tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??