Saturday, 28 April 2012

LIVE !!! SEKS BEBAS DI BERSHIT 3.0 !!!


Tak terkomen aku dah... Dari malam tadi dok pesta seks !!!


Malam tadi siap bercumbuan kat celah lorong... 


Yang pakei tudung hari ni pun sama galak dok bergesel-gesel jantan betina... geli aku tengok !!!


Korang fikir la sendiri !!!









35 comments:

  1. bodoh punya admin..tak dak modal..lantak la tu mgkin bini dia..tak pun admin bodoh ni punya bini..tu yg dia tak puas hati..nasib la..dah ko tu kote pendek..tu yg bini lari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg bodoh tu ko la anak haram oi... dh tau dlm agama menegah pergaulan lelaki dan perempuan, pas tu dok layan gesek sana gesek sni, mne pegi hukum Islam yg korng ikut... tu la... ikut lagi si jahanam ambiga pemurtad org2 muslim... korng pn sme jer...

      Delete
    2. sumbat la natam ni...ko nampak ke dok gesek2 tu..?..jangan sesedap nak wat fitnah je bai...ko ni tali barut BN mmg same cam syaitan la....pemimpin korang pegi club sume xde plak korang bunyi... WTF BN

      Delete
    3. yg bercumbu celah lorong x nak ambik kira ke?? pakai tudung je tp pangai mcm sundal ! aku ada sana la bingai...

      Delete
    4. Alahai pergi la mampus sama pakatan rakyat yg terpesong cam haram tu,buat himpunan maksiat!

      Delete
    5. pelikla puak2 pas nie..bila kita citer pasal hukum ALLAH s.w.t...dia kata kita tali barut BN la..pencacai UMNO la...ape ke bangang diorang nie... yg salah tetap salah...x payah nak nafikan...bodoh nak mampus....mengaku diri tinggi ilmu agama...tp akal xde..!cakap ikut sedap nafsu amarah...orang kalau tinggi ilmunya xde nak melenting tiba2...dia akan kawal nafsu amarah dia..bukan nafsu amarah yg kawal diri dia..aku x tau PAS ajar apa kat orang2 melayu..sampaikan x mampu nak berfikiran waras.. kalau dah hari2 naik pentas ceramah cerita keburukan orang jer.nilah makan dia...tengok orang sana sini benci...bebal palotak...orang kalau boleh nak didik nafsu dari sifa2 amarah, lawamah, mutmainnah..sampailah ke nafsu yg terpuji..ini terbalik plak..didik orang ramai ikut nafsu amarah plak..orang kalau boleh nak buang...PAS pelik sungguh perjuanganmu..umpama syaitan yg bertopeng manusia.....

      Delete
  2. lagi bolo ang yg komen kat atas ni... mana ang tau tu bini dia? ang dh tgk sijil nikah dia ka? xsangka aku FUCKATAN ni pandai menilik org. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tak tau sape jangan la dok fitnah ...SIAL!!!!!...

      Delete
    2. fuckatan mmg babi sondol..! hahaha

      Delete
    3. ko taw plak dorg tu blom kawen..pak belalang la ko ney..bersangka baik tu lbh mulia

      Delete
  3. aku rasa fuckatan yg ckp admin bodoh tu adalah jantan yg sedang pelok betina tu..tu yg dia gigil semacam

    ReplyDelete
  4. betol orang2 atas aku ni tulis..orang PR jew bodoh ikut ckp keling.. hahaha

    ReplyDelete
  5. kah kah kah. yang aq tau admin yang bertugas kat dataran dari team I4TT ni perempuan. bodo komen pertama tu.

    ReplyDelete
  6. Bese ar tue depe sumer nie tunggu malaysia nak kene jajah ngan israel mcm kat palestin tue baru nak sedar....dasar manusia bodoh...aku xtaw la sape yg bangang sangat bg komen yg kat ats skali tue...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lagi la bangsat...ko sedar tak ko ni sokong BN same darjat ngan SYAITAN...aku tau la ko ni kuliah pn xsuke....camne ko nak tahu kan...bawak2 insafla...cube tengok kuliah Ustz Azhar Idrus...ko tengok pe die cakap pasal BN...adakah die(UAI) ni sesat?...

      Delete
    2. Ustaz politik x yah layan... nak dgr kuliah... dgr dr ustaz agama... dgr dr mufti...

      Delete
    3. TAKnakUSTAZpolitik4 May 2012 11:44

      Betul2, ustaz politik ni x bole pakai sesen pun, buat ceramah agama tapi mengutuk org x tau ujung pangkal org tu mmg jahat atau tak, pandai2 kata org tu, org ni masuk neraka. dh pandai plk bagi rangking sama darjat dgn setan... ish ish

      habis yg sokong daPig tu confirm masuk syurga ka,,,,

      Delete
    4. oooo, ustaz natang, dan ulamak celaka tu, sepatutnya orang orang yg dikatakan alim x guna perkataan tersebut, tapi dalam, ceramahnya penuh dengan natang, dan ulamak pula penuh dengan celaka, ulamat juga penuh dengan dendam kesumatnya,

      Delete
  7. Sedap mulut je ko ni nk fitnah orang...entah2 die suami isteri ke...pastu,die ni islam ke..? yang gi tu bukan islam saje....ko ni dah lah tentera BN aka tentera Syaitan...yang pemimpin korang buat tu,korang tak nampak plak..?..terang2 depan mata najib ngn semah buat...puiii...WTF...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tgk yg pakai purdah pakai tudung tu... jauh ke jarak.. aku ada sana dan aku saksikan semua kedajalan puak2 sial ni... yg bercumbu celah lorong pa citer??? weih.. laki bini yg sah x buat la pangai gampang mcm tu.. ada aku tgk laki bini ni, laki dia jaga bini dia. dan jalan agak jauh dr demonstran... bukan yg mcm dlm gambar ni... beberapa betina PAS bergesel2 dgn jantan keliling mereka.. owh ye.. tok gundu pork nick ajis HALALkan !!! hahahaha... SESAT !!!

      Delete
    2. admin tunjuk la bukti org bercumbu tu..kalo setakat ckp, lembu pon pandai berkate2..ko la blogger plg bodoh aku penah jumpa kat alam maya ney..tp yg kat luar tu ramai jugak spesis yg seangkatan dgn ko ney

      Delete
    3. aah...lembu bapak ko jer yg pandai berkata2...

      Delete
  8. TOKSE DAH AKU UNDI PAS CUKUPLAH 4 KALI AKU UNDI PAS, TUKAR, PRU NI AKU UNDI BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. undilah bn negara aman....

      Delete
    2. agak2 la nak nipu..tulisan ko xmelambangkn ko ney org kelntn

      Delete
  9. ehhhh..aq kt cny xnak komen pasal laki ngan pompuan tuh..tp aq nak komen pasal korang2 yg dok kata BN tentera syaiton!!! ehhh..jgn sedap mulot je ckp tentera syaiton.. korang ingat korang baek sangat ke??? ape kejadahnya PAS bergabung ngn PKR??? korang xleh nampak ke yg si anuar tuh nak menjahanam kan malaysia???????????? adoiiiiii... byk lagi suara rakyat yg korang xdengar la wehhh... yg nik aziz tuh asik makan duit orang. rakyat negeri sendiri x terbela. ehhhh buat yg fuck BN, BN jugak yg bg korang kemudahan kt negara neh... yg korang dpt Rm500 dr spe???? amek jugakkkk..korang yg hipokrit. klu fuck, fuck ah betol2!!!! aptb!!

    ReplyDelete
  10. admin, tu bukan seks la. bengong. hahaha.. ni la orang2 UMPORNO, skit2 seks. skit2 seks. dasar UMPORNO. hahahahahahahahha...

    ReplyDelete
  11. wei xda modal.. xda otak..nampak mcm gempak.. heheheeh

    ReplyDelete
  12. hahaha blog ini pasal sex jugak ah?? kakaka gua ada video gua hamtam jubor anjing kurap.. best punya. sape mau beli video nie? mesti kerass ya..kakakaka gua orang miskin mau cari uwang. Gua mau jual kat orang umno..beli 10 video percuma 3 video. nanti gua boleh jadi pamous...kotehhh kerassss kakaaka

    ReplyDelete
  13. ni gambar Yap Ah Loy dgn dgn Amoi dia.....aku da kt sblh mse 2...

    ReplyDelete
  14. sedih melihat komen2 sahabat2 sebangsa/seagama..kenapa kita tak dok sama2 pikir mcm mna nak buang 'anasir2' luar yg cuba nak control tanah air/bangsa/agama kita dri dok cri slah msing2 yg msing2 tau smpai kiamat pun xkan sudah!

    ReplyDelete
  15. Admin paling bengong dalam dunia blog...ntah2 dapat empat ringgit je upah fitnah orang...memalukan la..

    ReplyDelete
  16. PUAK PAKATAN MANA BOLEH TERIMA TEGURAN,DAH TERANG2 DALAM GAMBAR TU MEREKA DALAM SATU KUMPULAN.YG BLOG PRO KERAJAAN PAPARKAN GAMBAR DAN VIDEO PORNO TU SEMUA PARA PELAKUNYA PEMIMPIN PAKATAN.KALAU UMNO PENGEDAR VIDEO DAN GAMBAR PORNO PAKATAN PULA PEMBEKAL PARA PELAKONNYA :)

    ReplyDelete
  17. kahkahkah..politik politik..buds..

    ReplyDelete
  18. best aku tgk bebudak tadika ni gadoh psal politik.. rumusannye senang je.... dgr ye adik2.. tak kire la mne2 parti pon anjurkn kempen ke demo ke ape ke.. klau nafsu dah kuasai minda, x kesah la anak ustaz ke, anak yb ke klau dah hanyut tu hanyut jugak.. AKIDAH masing2..tepuk dada tnya selera..xyah le nk tunding2 jari.. klau si akal pendek tu nk beromen, mne2 pon jadi..... tutup cite broooooo.. tak matang la cite mcm gini.. nmpk bodoh..serius nmpk bodoh..amik la kes2 besar..baru mencabar... jgn malukn parti~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??