Monday, 10 November 2014

SI FAHMI ZAINOL BEBAL HINA RAKYAT, PENIAGA DAN STUDENT SABAH !!!


Apa punya bebal la si Fahmi Zainol ni, bangang tahap longkang dan sampah!

Hari tu punya bongkak beria-ia cabar UM suruh pecat, tapi bila UM hendak ambil tindakan pergi rayu pula minta tangguh.


Drama keling pun tak macam hang la bebal oiiii...

Now, buat hal pula dengan orang Sabah.

Korang baca lah apa yang si Fahmi Zainol ni tulis di FB dia, habis peniaga-peniaga di Sabah, masyarakat Sabah pun dihina, pelajar Sabah terutama UMS.


Meh sini Fahmi, wa kasi lu sekolah sikit ye.

Pelajar UMS tak sebodoh dan sebebal hang la. Depa bijak pandai yang tidak akan gadaikan masa depan mereka.

Aku kenal ramai lulusan UM tapi tak ada yang perangai haram jadah macam ko tu.

Aku tak puas hati sebab si bebal ni pertikai mentaliti masyarakat Sabah.

Ko ingat mentaliti ko tu bagus sangat ke Fahmi Zainol, aku tengok dah macam babi hutan menyondol merusuh je.

Kalau ko lupa lah ye, di KL ni ramai masyarakat Sabah yang tinggal dan ada masyarakat Sabah yang berniaga di KL ni.

Jangan nanti ko masuk kedai anak Sabah, ko kena halau dengan batang penyapu je, itu pun dah kira baik la  kalau ko tak kena belasah la ye.




No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??