Monday 23 January 2012

PANAS !!! PAS BUKAN ISLAM !!! MANA MARUAH PAS ?!!

Hot Video ! Hassan Ali Sahkan PAS Bukan Agama Islam !


Dari dulu sampai sekarang aku selalu menekankan bahawa PAS itu bukannya agama dan jauh lagi nak dikatakan Islam. PAS hanyalah sebuah Parti politik yang punya kepentingan dari sudut peribadi, kewangan, harta benda, kuasa dan pangkat. Tidak ada bezanya PAS dengan UMNO hatta MIC atau MCA sekalipun.

Tak malu ke PAS mengaku mereka ni parti Islam jika Al-Quran dan Hadith diputar belit sewenang-wenangnya. Tak malu ke PAS dan Tok Gundu mengeksploitasi dan mempolitikkan Islam. 

Tak adakah rasa bersalah Tok Gundu kepada Allah dan seluruh Umat Islam bilamana fatwa disongsangkan dan direka sewenang-wenangnya demi kepentingan politik !

Tidak adakah walau sekelumit rasa berdosa puak-puak lebai kera ni bilamana Melayu berbalah sesama sendiri dan Umat Islam dipecahbelahkan. Tak adakah perasaan berdosa Tok Gundu terhadap Allah bilamana kemungkaran disorok-sorokkan (Mat Sabu 121/ADUN Selinsing). 

Tak ada maruahkah PAS bila setiap kali ceramah pasti bertadah minta sedekah daripada ahli dan menipu atas nama jihad. Haprak sangatkah PAS bila merembat hasil kutipan derma ceramah tak lupa juga tabung Memali !

Tak malukah PAS setiap kali menawarkan SYORGA untuk meraih sokongan. Dan BODOH sangatkah penganut PAS ni sampai dah tak tahu nak bezakan PARTI POLITIK dan AGAMA !!!

Kepada penganut-penganut dan totok PASpispus ni, aku galakkan dengar lah pembongkaran Datuk Dr Hassan Ali yang disifatkan tidak senonoh oleh Tok Gundu. Kalau ditanya pada aku, Tok Gundu Nik Ajis sejuta kali lebih tak senonoh jika nak dibandingkan dengan Hassan Ali.


Korang semua dah belajar Agama dari Sekolah Rendah termasuk Sekolah Agama Rakyat dan aku yakin totok PASpispus mungkin lebih tinggi Ilmu Agama mereka. Jika kata-kata Hassan Ali ini pun nak disangkal, maka mereka itu manusia yang berilmu tapi tidak beramal.

Kenapa ?? Sebab mereka ni bebal ! Parti politik dengan agama pun dah tak boleh nak dibezakan ! Kalau tahu hukum mempersekutukan Allah, pasti mereka tidak tersesat dan songsang sampai taksub melampau menganggap PAS itu Agama !


Sedikit renungan buat aku dan juga korang semua daripada Ali Bin Abi Talib r.a berkata, telah bersabda Rasulullah s.a.w ,

" Sudah hampir sampai suatu masa di mana tidak tinggal lagi daripada Islam ini kecuali hanya namanya dan tidak tinggal lagi daripada Al-Quran itu kecuali hanya tulisannya. Masjid-masjid tersergam indah tetapi ia kosong dari Hidayah. Ulama-ulama mereka adalah sejahat-jahat makhluk yang ada di bawah naungan langit. Dari mereka berpuncanya fitnah dan kepada mereka fitnah ini akan kembali ". Hadis Riwayat Al-Baihaqi.


Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??