Sunday 8 January 2012

PANAS !!! PAS HALALKAN HUKUM LIWAT !!!


Selepas polis siasat terhadap aduan mangsa liwat, Saiful dan terdapat bukti-bukti yang jelas, barulah Anwar ditahan untuk berikan keterangan dibalai polis, membantu siasatan. 

Setelah peguam negara berpuas hati, mendapati ada sabitan dan cukup bukti barulah anwar dibawa ke muka pengadilan untuk dibicarakan. 

Anwar jelas adalah tertuduh dalam kes jenayah seksual dimahkamah, disabitkan dengan pertuduhan diatas kesalahan, seksyen 377b kanun keseksaan yakni meliwat dengan paksa. 

Seluruh rakyat maklum ini bukan bukan kesalahan yang ada kena mengena dengan politik...

Anwar dituduh, disabitkan serta diberikan peluang pembelaan yang adil dan akhirnya terbukti jelas, anwar dan peguambela serta pakar-pakar dari luar negara gagal menolak kes, gagal mencabar bukti, gagal mempertikaikan keterangan saksi-saksi dan gagal membuktikan bahawa anwar tidak ada kecenderungan mengamalkan perlakuan sex luar tabie, dimana ianya suatu kesalahan dibawah akta kanun keseksaan di malaysia, tetapi dunia tahu liwat tidak di definasikan sebagai suatu kesalahan di England, USA, Australia serta lain-lain negara di Eropah... 

Bagi kafirin harbi dibarat meliwat halal, meliwat aktiviti sex biasa, perkara remeh temeh, walau pun dalam ajaran sesetengah agama mereka sendiri melarang tetapi majoriti komuniti dibarat berpandangan bebas dan bagi mereka meliwat adalah hak asasi manusia, dunia mereka amalkan kebebasan tanpa batasan... 

Adakah lebai-lebai kera PAS yang bermati-matian pertahankan kes liwat anwar dan mempertikaikan keadilan undang-undang negara, menghina kredibiliti mahkamah yang belum pun lagi membuat keputusan, juga kafirin, munafikin ? 

Adakah lebai-lebai kera PAS ini lebih utamakan fahaman politik serta kebebasan tanpa batasan dari hukum tuhan ? 

Hukum dan undang-undang islam dipermainkan oleh mereka demi doktrin politik yang sempit. 

Adakah dibumi ini sudah muncul dajjal dan pemuka-pemuka agama akhir zaman sebagaimana yang telah diperkatakan oleh Nabi Muhammad SAW ? 

Adakah Nik aziz tak takut kepada Allah, sehingga sanggup menipu rakyat hingga hujung nyawa ? 


Sila jelaskan jika anda seorang yang beragama islam !!!

-RR-



1 comment:

  1. semua ini adalah sandiwara manusia yg tidak berakal yg menjadikan agama sbagai pentas permainan demi kepentingan politik dan peribadi seseorg dan sanggup mempermainkan kesucian agama hanya kerana takut kepada puak kafir DAP yg secara terang2 menolak hukum Allah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??