Thursday 3 May 2012

UMMI BAGI AZMIN TEMPOH 7 HARI SEBELUM UMMI SENDIRI AMBIL TINDAKAN !!!


Ummi Hafilda, adik kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali, mengesahkan bahawa lelaki didalam 9 gambar perlakuan lucah itu adalah abang kandungnya sendiri.

Ummi yakin 99.99% bahawa itu adalah Azmin Ali.

Ummi turut mencabar abangnya, Azmin Ali untuk membuat laporan polis terhadap media cetak dan elektronik dan blog-blog yang memfitnah Azmin.

"Saya adik kandungnya. Saya kenal abang saya. Potongan rambutnya, badannya dan cara berpakaian," kata Ummi.

Ummi turut menggesa Azmin untuk mengambil tindakan undang-undang keatas media yang telah mencalar nama baik keluarganya diatas sebaran dan fitnah berkaitan gambar perlakuan lucah tersebut dalam masa 7 hari.

Menurut Ummi, jika Azmin tidak membersihkan namanya, Ummi sendiri akan membuat laporan polis untuk mencari kebenaran terhadap isu gambar perlakuan lucah skandal seks "mirip" Azmin Ali itu.

Tambahnya, sekiranya kebenarannya adalah pelaku itu adalah Azmin, maka Azmin mesti meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen.

Menurut Ummi lagi, tindakan Azmin seolah-olah ianya adalah benar. 

Azmin telah membusukkan nama keluarga dan tidak layak menjadi pemimpin masyarakat.

Azmin juga dikatakan telah lama tidak pulang melawat ibunya, Tom Che Yahaya, 78, yang sedang sakit.

Azmin, yang juga Ahli Parlimen Gombak sebelum ini telah menafikan pelaku lucah didalam gambar berkenaan adalah dirinya dan menuduh pula ianya adalah tuduhan menjatuhkannya dalam menghadapi PRU-13.










Ini pula sebaran sinis yang aku jumpa dalam FB...









5 comments:

  1. Sung huh memalukan. Dulu time Jadi assistant mahathir, punya lah baik. Kalau si azmin ni kerja dengan mahathir lagi, sekarang dah Jadi menteri dah Bahkan timbalan Perdana menteri. Ada pangkat datuk seri lagi. Daripada lari ke anwar tu apa dapat. Dapat dosa la. Bulan nak fikir. Kan senang kerja dengan mahathir je Dari Dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnWAR yang tarik untuk dijadikan anak ikan, kalau tak kene pecat dulu pun, mungkin akan ada skandal Assmin seperti ni juga. Alhamdullilah Allah nak selamatkan UMNO dari terjerumus ke lembah yang lebih hina jika AnWAR dan Assmin masih berada dalam UMNO.

      Delete
  2. anwar mesti nak org2 yg mengikut dia juge seperti dia... jd tdklah nmpak dia seorang jek yg jht...

    ReplyDelete
  3. sedih bile melihat dgn apa yg berlaku skrg ni. Dgn adegan BERSIH yg bodo... dgn pengikut2 yg buta mata dan hati... dgn cara2 pemimpin2 pembangkang yg mengajar ajaran sesat, dgn cara pak nwar yg memecahbelahkan Melayu. sgt2 menyedihkan.... YA Allah..selamatkn lah bumi Malaysia

    ReplyDelete
  4. Bodoh Gila doh! Di orang ni tak serik serik lagi eh? Dulu bini dia. Sang dia. Bangang. Yang paling menyedihkan Ada jugak Raykat yang sama Bodoh pi sokong diorama ni. Gila ke apa. Nampak sangat Raykat di bayar. Duit haram. Raykat Malaysia jangan Bodoh la. Tengok video bersih tu nampak sangat azmin dengan anwar dalang yang suruh angkat penghadang tu. Raykat tak boleh dibodohkan. Dah la time press conference si anwar tergagap nak nawab Soalan Dari salah sorang perserta bersih yang tak puas hati. Ada hati si anwar ni Jadi pm. Pi lah.! Dah tua lebih baik bertaubat. Duit Raykat dah di makan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??