Wednesday, 2 May 2012

BERSIH 3.0 : AMBABIGA DAN ANWAR BAKAL MENJADI BURUAN PIHAK BERKUASA !!! NIK AZIZ ?!!



Memandangkan Bersih 3.0 telah melanggar perintah mahkamah, pada pengamatan aku, memang sesuailah kalau mereka ini dikenakan tindakan seberat-beratnya mengikut tahap kedajalan yang telah mereka lakukan kepada pasukan polis yang bertugas dan juga terhadap harta awam.

Itu belum lagi cerita bab sampah sarap yang melambak lagi tu...


Jom tengok dulu video ni...



Well, perintah mahkamah telah pun dilanggar dan berharap sangat-sangat semua kepala Bersih ni terutama AmBABIga dan Anwar serta konco-konco mereka ini ditahan dan diambil tindakan segera dan tegas.


Dan, terutama Anwar... tolong simpan dia dalam kandang jarang sampai dia nazak.


Kerana Anwarlah dalang dalam segala kemusnahan. Jika dibiarkan lagi lama di luar ni, confirm lagi jahanam negara tercinta kita ni !


Video ini dapat membuktikan...


Polis diminta mengambil tindakan terhadap penganjur perhimpunan yang diadakan di ibu negara Sabtu lepas kerana telah menimbulkan kekecohan dan huru-hara.

Tiga badan bukan kerajaan (NGO) yang terdiri daripada Suara Anak Muda 1Malaysia, Kelab Mahasiswa 1Malaysia dan Persatuan Veteran Tentera Melayu membuat laporan yang sama di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi ACP Mohamed Zulkarnian Abdul Rahman mengesahkan menerima ketiga-tiga laporan itu.

Ketiga-tiga NGO itu meminta polis mengambil tindakan undang-undang terhadap penganjur perhimpunan, termasuk Datuk S Ambiga, ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim serta mereka yang menyertai perhimpunan itu.

Ini kerana tindakan itu bukan sahaja menimbulkan huru-hara, malah melanggar perintah mahkamah yang tidak membenarkan perhimpunan diadakan di Dataran Merdeka. - BERNAMA





Bab Unit Amal Pas tu, sebaiknya diambil tindakan setegas-tegasnya kerana mereka lah yang lebih sudu dari kuah.

Dari sudut pemerhatian aku, niat Bersih tu bagus, cuma tidak kena cara.

Demonstrasi bukan budaya Malaysia, kalau AmBABIga tidak belajar dari kesilapan dari siri Bersihnya... tak tahulah apa aku nak kata.

Bila AmBABIga nak buat je himpunan, sudah semestinya bapa demonstrasi si Anwar Al-Juburi pasti akan ambil kesempatan.

Manakan tidak, peluang menggulingkan kerajaan terbentang didepan mata.

Ye la.. nak gulingkan kerajaan melalui PRU sudah semestinya dia tak mampu kerana sikapnya sendiri dan skandal seksnya yang mencirit merata-rata !

Jadi, kesempatan yang dibuka oleh Bersih digunakan sebaik mungkin.

Apa yang aku nampak la, AmBABIga hanyalah mangsa keadaan Anwar ! Padan la muka !

Apa pun, jika tanpa AmBABIga, pasti tiada himpunan Bersih... Jika tiada Anwar pasti tiada rusuhan...

Jadi ambillah tindakan sekeras-kerasnya kepada mereka berdua ni !

Pihak polis, terutamanya... Tonton video ni !!! Nak biarkan je ke ???

video

Dari mula sampai habis... aku setuju semua part dalam video ni kecuali dibahagian kereta diterbalikkan... Tak nampak pun mangsa.. Adakah misteri nusantara ???

Kepada mangsa kemalangan, jangan salahkan polis kerana beruk mak yeh kuning tu lah punca segala kejadian... Tidak keterlaluan aku rasa kalau nak dipanggil mereka tu BABIKUNING !!!

Aku sangat berharap mana-mana perusuh yang dikenalpasti tu, tolonglah pihak berkuasa tarik kerakyatan mereka dan perhambatkan keluar...

Tak layak jadi warganegara !!!

Harap KDN tidak sekadar bagi warning !!! It's time to take an action !!!



Kepada perusuh yang telah menyumbangkan BAKTI ke arah kemalangan ini pasti sedang berbangga kan... Tunggu balasannya di akhirat nanti kerana aku pasti 99% itu adalah Melayu dan beragama Islam !!!

Yang kafir aku tak heran.. terus je jadi bahan bakar di sana nanti !!!

TAHNIAH NIK AZIZ NIK MAT YANG TELAH MELETAKKAN FATWA "WAJIB" KE ATAS DEMONSTRASI INI !!! BAHAGIAN KO... KO JAWAB DI HARI PERHITUNGAN NANTI !!!

TIADA WALAU 1 MAKHLUK PUN DALAM DUNIA NI YANG BOLEH MEMBERIKAN SEBARANG JAMINAN BAHAWA NIK AZIZ NIK MAT AKAN TERUS MASUK SYURGA DI SANA NANTI !!!

ALLAH MAHA ADIL !!! ALLAH MAHA BESAR !!!












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??