Saturday, 23 February 2013

KAUM KOMUNIS SAKIT OTAK !!! ANAK DIKECIL DIDERA !!!


Kaum komunis ni memang dah semakin sakit otak !!!


Perikemanusian telah pupus dalam diri mereka !!!

Entahla nak kata bersyukur ke tidak, tapi kejadian ini tidak berlaku di Malaysia.

Ia dipercayai berlaku di China.

Namun, sebagai manusia dan seorang bapa, penulis tidak sanggup melihat apa yang lelaki dalam klip ni buat kepada seorang kanak-kanak yang mungkin anaknya tidak kira di mana pun ia berlaku.

Apakah nasib budak tu kan? Kalau macam ni punya gaya layanan, entah dia sempat nak membesar tengok dunia atau ….

Budak tu jalan pun tak larat mungkin sebab dah didera berkali-kali sebelum itu atau terlalu penat. Mungkin jugak dia bermanja…budak kan…standard la.

Kalau hendak kata mendidik anak pun, bukan begitulah caranya.

Harap kerajaan China mengesan lelaki dalam klip di bawah dan mengambil tindakan.

Cara perempuan baju pink itu yang mencubit telingga tu dan mengheretnya pun tak kurang sial jugak. - mynewshub



No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??