Tuesday, 16 October 2012

LAGI EXPERT !!! JAMBAN DAH TAK MAIN DER... ZINA KAT WATERPARK PULAK !!!

Korang anggap je la gambar ni hiasan ye... 

Jamban ni tempat kotor der...

Cuma Asmin Jamban je suka tempat-tempat kotor macam ni.

Ini baik punya story... kantoi dengan CCTV sebuah taman tema air dok sedap jer berzina !!!

Diorang ni tak sedar aksi mereka ni dirakam kamera CCTV.

Cer teka sape ni... Hahaha...



Alkisahnya yang sebenarnya, diorang ni memang tak jangka pun yang aksi mereka ni dirakam oleh CCTV.

Pasangan kekasih ini ditangkap ketika sedang melakukan hubungan seks di sebuah taman hiburan, tempatnya di atas sebuah papan gelongsor air (water slide). 

Aksi keduanya dirakam kamera CCTV masa si perempuan ni mengangkangi boifren dia sebelum mereka berdua ni meluncur ke bawah papan gelongsor air di Opoczno, Poland. 

Malangnya, ketika mereka tiba dibawah, keduanya dihalau keluar dari taman tema berkenaan oleh pihak keselamatan, dan tanpa dibenarkan untuk mengambil pakaian mereka.


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??