Wednesday 10 October 2012

VIDEO 18SX : PERLAKUAN TAK SENONOH DIRAKAM !!! BAWAH UMUR JANGAN GATAL NAK KLIK ENTRI NI !!!


Lately ni banyak betul cerita-cerita hal ehwal anak pembangkang yang aku dengar.

Hehehe... Anak siapa lah ya yang tengah membontot di parking lot shopping kompleks ni.

Asal dan sajer !!!

Sekarang ni macam-macam cara dan bermacam-macam tempat digunakan oleh mereka yang ingin memuaskan nafsu. 

Bukan nafsu makan yer, nafsu seks tau !!!

Kalau logik akal, pasangan yang dah ada ikatan yang sah takkan nye susah payah nak cari port bukan-bukan. 

Betul tak ???

Lain lah kalau pasangan yang curang, si laki cari perempuan lain, si perempuan cari laki lain. 

Jom terjah tempat-tempat yang membuatkan aku pelik, macamane diorang boleh buat projek kat sini

Apa yang mereka berdua buat ??? Aku tak paham. Otak aku suci. Boleh jelaskan ???

Tandas awam, tandas duduk mahupun tandas cangkong

Perghh... aku amat pelik, bukan ape, kot yer pon dah tak taha... takkan tandas pon jadi ?!! 

Kalau ikut pengalaman aku menggunakan tandas awam la, takdenye bersih. 

Pernah aku nak berak, najis aku meluru termasuk balik. 

Bayangkan lah... aku pun tak lalu nak berak, macamane korang lalu nak meramas sane sini.

Agaknye bile nafsu menguasai diri, tahi kat dalam mangkok jamban pun tak perasan kot.

Moral of the story : jagalah kebersihan tandas awam kita.

Apa yang korang buat ??? Seluar terlondeh ke haper ???

Tangga sekolah/pejabat mahupon tangga batu

Alahai... kan ke tangga tu jadi tempat orang lalu lalang. 

Orang pijak-pijak.

Tu belom kira lagi apa yang diorang pijak. 

Entah tahi ayam mahupun tahi kucing ?!!

Kan ke kotor tangga tu. 

Aku pernah la merasa lalu kat tangga yang penuh dengan kotak rokok. 

Kalau orang tu merokok kat situ, kompom diorang pon akan main ludah-ludah kat situ gak. 

Belum kira lagi kalau di flat, apartment ke... 

Siap bau hancing kencing lagi dowh !

Heeeyuueeewww... Tak geli ke ???

Moral of the story : jangan kencing, berak, merokok dan meludah di mana-mana tangga. Jaga kebersihan tangga kita.

Erkkk.... Hahahaha... Silapkah gambar ini ???





























Lif pejabat, lif hospital mahupun lif rosak

Aku teringat lagi, macam pernah tengok satu video pasangan satu opis dok
cium-cium dan raba-raba kat dalam lif. 

Aku yakin bukan laki bini. 

Sebab ???

Laki bini takdenye nak beramas mesra dalam lif tu. 

Lagi-lagi masa baru balik shopping. 

Alahai... kat lif tu kan ade cctv.

Tengok-tengok lah kiri kanan kalau nak beramas mesra pun kan. 

Nak tengok video tu ??? 

Meh tonton, tapi tak ada kaitan dengan mamat dalam gambar di lif tu !!!

Mamat gambar atas tu dengan Chinadoll dan jantan jer.. Ekekekeke....


Moral of the story : CCTV kat lif tu bagi terang sikit sebab kadang-kadang video nye kurang jelas.

Akhir kalam... Jagalah kebersihan dan jauhi seks bebas !!! Jangan ikut perangai mamat yang kat dalam gambar di lif tu okeh !!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??