Friday 12 April 2013

PAS BUBAR ?!! GARA-GARA VIDEO 18SX MIRIP SETIAUSAHA AGONG PAS - HARON DIN KELUAR PAS !!!


PENGUMUMAN TERGEMPAR:


Dr Haron Din mengisytiharkan untuk keluar dari PAS berkuatkuasa hari ini !!! 

Menurutnya perjuangan PAS sudah jauh menyimpang, tidak relevan serta melanggar etika dan tatasusila Islam !!!

Sehubungan dengan itu markas PAS seluruh negara akan dibubarkan !!!

Dr Haron Din juga menyeru agar semua penyokong PAS kembali kepada Islam dan menyokong kerajaan dibawah pimpinan YAB PM Dato' Sri Mohd Najib Tun Haji Abd Razak !!!

Nota: 

Perjuangan untuk wujudkan FIKRAH ISLAMIYAH hendaklah dari luar tong sampah. 

PAS ibarat tong sampah dipenuhi NAJIS

Perjuangan Dr Harun Din sewajarnya dari dalam Kerajaan. 

Kembalilah sebelum terlewat !!! 

Sumber : KLIK SINI



6 comments:

  1. Kesian dengan ahli PAS ibarat kerbau dicucuk hidung.

    ReplyDelete
  2. tah bila harun din keluar pas tah. jangan kau nak buat cerita tak betul. tak takut hukum allah ke?

    ReplyDelete
  3. Aku Dulu ahli dan penyokong pas tapi kini dengan tindak tanduk mereka yang memimpin pas menjadi tanda tanya lebih baik undi BN....

    ReplyDelete
  4. sebab itu kita kena bersederhana dalam segala-galanya...UMNO dan Barisan nasional mengamalkan kesederhanaan dlm segala tindak tanduknya...terlalu ekstrim dan radikal dlm berpolitik spt Pas boleh menimbulkan pelbagai masalah...dan satu lagi ingatlah dont just the book by its cover...kekadang di luar nampak bersih dn cantik tetapi dalaman hancur!...manusia zaman la ni ramai yang gunakan agama sebagai topeng...kekadang mat rempit atau gelandangan di tepi jalan itu mempunyai akhlak dan akal budi yg jauh lebih mulia dpd kita...fikirkanlah wahai rakan dan taulan!

    ReplyDelete
  5. kesilapan pas adalah gunakan agama utk kepentingan politik mereka...sebab itu sanggup gunakan mesjid dn surau sebagai medan penyebaran politik sempitnya...berbeda dgn Umno gunakan politik utk menegakkan agama bangsa dan negara...mereka tidak gunakan masjid utk kepentingan politik...kes the big spender adalah satu musibah kpd mereka yg tidak ada kejujuran dlm perjuangan... Allah suruh kita berfikir agar menolak segala kebatilan!

    ReplyDelete
  6. aku pun dulu kuat pas.. tapi bila kalimah Allah swt pun ulama pas sanggup jual dan dalam buku jingga jika menang tiada hudud dan negara islam.. baru aku tersedar pejuangan pas selama ini hanya bertopengkan islam utk berkuasa.. pru baru2 ini aku telah tukar.. BN pilihan aku demi agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??