Friday 4 November 2011

GEMPAR !!!! PAS MENERIMA GOLONGAN LESBIAN, GAY, BI-SEXUAL & TRANSGENDER !!!!!!



SEXUALITY MERDEKA ?????????????

Jom kita lihat jawapan Anwar berkaitan Lesbian, Gay, Bisexual dan Transgender di Yahoo Live Chat !!!!
Q :-
Bolehkah golongan Lesbian, Gay, Bisexual dan Transgender (LGBTs) meneruskan kehidupan tanpa sebarang diskriminasi - persoalan tertumpu pada golongan ini dan bukan minoriti yang lainnya - sekiranya Pakatan menakluki Putrajaya ? Adakah ini berkemungkinan terjadi sekiranya PAS adalah sebahagian dari Kerajaan Persekutuan (Yahoo Newsroom (Malaysia)

Jawapan Anwar :-
Kami mengikhtiraf kepentingan keluarga dan institusi perkahwinan. TETAPI KITA TIDAK HARUS MENGECAM, MENCEMUH DAN MENDISKRIMINASI YANG LAIN (LGBTs). Jawapan adalah melalui pendidikan dan PAS MENERIMA PANDANGAN INI.


Wowww.... Adakah saya tersalah baca atau tersalah translate ??? Maklumlah, cuma BEKAS guru Bahasa Inggeris. Hahahaha....

Satu jawapan yang memeranjatkan sekiranya Anwar ini seorang Melayu dan Islam... Satu jawapan yang amat memeranjatkan sekiranya Anwar seorang yg STRAIGHT... Adakah dia maksudkan... "TOLONG HORMATI KEHIDUPAN LUAR TABIE' SAYA"..... ??????

Dia juga menyatakan bahawa PAS MENERIMA PANDANGAN INI iaitu menerima golongan songsang. Adakah PAS ini benar2 parti Islam ??? hukum Islam mana yang mengHALALkan perbuatan luar Tabie' ini ????

Saya mohon dan menggesa untuk Nik Aziz tampil dan berikan penjelasan !!!!!!!

Ketahuilah (semoga Allah Subhaanahu wa ta’ala menunjukimu) bahwasanya Rasulullah ` bersabda,

“لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ، لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ، لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ”.

“Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth.” - Hadis ini diriwayatkan oleh Ath-Thabrani di dalam Al-Ausath dan oleh Al-Hakim,
Ia berkata, “Sanadnya shahih dari Abu Hurairah secara marfu’ dengan lafal: “….. dilaknatlah siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth….” Beliau mengulangnya sebanyak tiga kali, sampai pada akhir hadis.


SEKALI LAGI... SAYA MOHON DAN MENGGESA PENJELASAN DARI MURSYIDUL AM PAS DAN JUGA PRESIDEN PAS DI ATAS KENYATAAN ANWAR YANG MENYEBUT PAS MENERIMA DAN MENGIKHTIRAF KEDUDUKAN GOLONGAN KAUM NABI LUTH INI !!!!!!!!!!

BERIKAN PENJELASAN KEPADA RAKYAT !!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??