Thursday, 18 October 2012

CHINADOLL SEPARUH BOGEL DIRAKAM KENCING BERDIRI ATAS JALAN !!! MOTIF : JANGAN MAKAN SAYUR !!!

Opppss... yang ni gambar hiasan mencetus nostalgia... yang betul kat bawah ni... hehehe...


Aiyooooooooo.... Ini macam pun ada ke ???

Geli siot I4TT tengok aksi ni.

Ape kejadahnya kencing berdiri ditengah jalan dalam keadaan separuh bogel sambil dikerumuni orang ramai dan dirakam.

Yang pasti Chinadoll ni bukan gila dan kononnya ada sebab dia kencing macam tu.

Owh... Dia bukan kencing berdiri macam tu untuk promosi industri pelacuran...


Apa nak jadi manusia zaman sekarang. 

Malu langsung ditolak ketepi. 

Bak kata bijak pandai, jika hartalah matlamat kita nescaya kita sesat.

Perempuan ini sanggup melakukan aksi kencing sambil berdiri dikhalayak ramai semata-mata untuk mempromosi bahawa air kencing boleh dijadikan sebagai pilihan terakhir untuk dijadikan baja organik. 

Orang ramai tak kan nak lepaskan peluang yang ada. 

Salah siapa. 

Perempuan tu pulak tak kan percuma saja melakukan aksi sedemikian. 

Bayarannya mestilah agak mahal.

Dalam kes ini.. MI pernah diberitahu oleh seorang kawan yang mana jirannya adalah pekerja perempuan Vietnam. 

Menurut kawan MI perempuan Vietnam tu memang menggunakan air kencing untuk menyiram sayur yang ditanam setiap pagi. 

Ternyata sayur mereka memang subur.

Tapi MI tak tahulah kebenarannya dari segi saintifik.

Sumber : MI


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??