Tuesday 15 November 2011

GEMPAR !!! WARDINA CALON MP PEMBANGKANG ?????

I4TT terbaca 1 article berkaitan sekor artis ni di blog Dr. MiM. Gelak gak baca. Artis gila glamour type. 



Apakah Wardina sekarang punya kerjaya baru iaitu Blogger Pro-Pembangkang ??? Ni bukan lagi gila kentang, tapi dah masuk bab gila glamour dan publisiti murahan.

Bila tweet Wardina di reply seorang blogger Pro-UMNO dari Mesir.. Lihat la cara Wardina reply balik. Siap masuk nama KFC pulak. Hehehe...


Wardina komen kepada sahabat kita bloger Pro-UMNO dari Mesir ni. Untuk pengetahuan Wardina, @fikratultuffah tu memang original dan bekerja di Mesir dan I4TT kenal sangat dengan @fikratultuffah tu dah lama sejak 2 tahun yang lepas. Sedap-sedap tweet je Wardina ni. Hahaha...

I4TT tak pernah follow cerita artis. Tapi kali ini agak menarik bila blogger seperti kami ini dibidas artis bengap lalu I4TT bukak la tweet Wardina ni untuk lihat selanjutnya. 


I4TT suka tweet Wardina yang ini. Seolah-olah menceritakan tentang dirinya sendiri... Rumors carried by haters since Wardina hate UMNO.. So Wardina, thanks for letting us know that you are haters, fools and idiots.


Selebihnya tweets Wardina boleh dibaca sendiri readers I4TT di twitter Wardina. Terus terang saya memang minat Wardina ni dulu. Tapi pada hari ini di saat saya membaca blog MiM dan melihat sendiri Twitter Wardina, saya jadi meluat pulak. 


Pada pengamatan I4TT, Wardina hanya test market. Maybe nak lihat jika dia jadi MP adakah dia akan dpt sokongan. Artis ni ada banyak jenis. Dah banyak jenis artis gila glamour yang I4TT pernah jumpa. Maklum la, pakcik saya sendiri ada production house. So, tak heran sangat jenis artis-artis typical ni. Jenis gila publisiti murahan. 


I4TT rasa, Wardina elok lah apply kerja dengan Anwar ke, Nik Aziz ke atau LGE... tak payah kerja dalam syarikat penerbitan, komunikasi, media dan hiburan yang mana dikecam sebagai media Pro-UMNO. Elok Wardina kerja dengan media opposition tentu dah tak ada kaitan dengan UMNO lagi. Kepada syarikat berkenaan tu, elok lah kalau kontrak Wardina tu dipertimbangkan semula. 




Psssttt.... kalau artis nak berpolitik... jangan jadi artis... orang pon meluat beb...

2 comments:

  1. terima kasih kak... nanti follow saya punya blog ya

    ReplyDelete
  2. sama2.. akak x follow lg blog kamu ke.. hehe.. okeh.. dh follow siap link skali dh.. ahaks

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??