Sunday 6 November 2011

SAH DAN SAHIH UNCLE.. AYAH SAYA BANTAI BELAKANG SAIFUL !!!


Ehsan Bin Anwar Bin Ibrahim akui ayahnya meliwat ???

Gambar di atas adalah gambar anak kepada Ketua Umum PKR... Brutal juga Ehsan ni ye... Boleh minum “TIGER BEER” dan hisap rokok...

Dalam pada Anwar bersama konco-konconya sibuk memfitnah anak gadis Yang Amat Berhormat Dato' Sri Haji Mohd Najib berbelanja besar di Australia... Mungkin Anwar terlupa nak jaga anak teruna dia yang sorang ni.. Dah macam Lim Guan Eng pula yang tak sempat nak jaga anak lelaki... Mungkin terlampau sibuk untuk mengejar Putrajaya... Hahaha...

Tiba-tiba saya teringat kisah makcik-makcik kat kampung yang suka bergossip... Mengata anak org A... anak org B... Sedangkan anak sendiri sudah kelaut akhlak mereka... Harap sahabat-sahabat baik Anwar yang ada dalam PAS tu tolong-tolong la nasihat sikit ye.. Jangan sibukkan hal luar kain... Tengok-tengoklah dulu yang dalam kain tu... Entah koyak ke rabak ke kan...

Ehsan mengakui bahawa ayahnya meliwat Saiful Bukhari apabila ditanya berkaitan sebab menagapa dia masih belum mahu pulang ke Malaysia. Ehsan menyatakan yang dia malu terhadap perbuatan ayahnya... Mari ikuti sikit pengakuan dari Ehsan...


*** Menurut bekas rakan Anwar yang dikenali sebagai Datuk Ishak Ismail telah memberitahu bahawa seorang sahabatnya di New York ada menghubunginya baru-baru ini. Ketika berbual, secara tidak langsung, terkeluar cerita mengenai anak lelaki Anwar itu.

Menurut sahabat Datuk Ishak, Ehsan ditanya tentang dirinya yang enggan pulang ke Malaysia meskipun sudah sekian lama berada di luar negara. Lagipun, ayahnya kini sedang dalam tekanan yang amat dahsyat! Bukan sekadar liwat, cerita ayahnya melanggan pelacur pun terbongkar juga! Nak tunjuk jam Omega pun tak mampu!

Ehsan memberitahu bahawa dia enggan pulang ke Malaysia memandangkan dia segan dan tak mampu nak berdepan dengan Saiful Bukhari. Menurutnya, Saiful Bukhari adalah rakan baiknya. Namun, secara tidak sedar, dia berkata…
“Uncle..saya tak boleh balik ke Malaysia…macamana saya nak jumpa Saiful..?

“Saiful tu kawan baik saya…sah dan sahih uncle…ayah saya bantai belakang Saiful”, kata Ehsan sebagaimana yang didakwa sahabat Datuk Ishak tersebut. ***


Honestly la... Kalau saya ada bapak yang meliwat pon saya malu... Dan kalau saya ada anak yang minum arak pon saya malu... hehe.. Jadinya... 2X5... 5X2... Bapak borek anak rintik... Saya harap Ihsan tidak pula meliwat sepertimana ayahnya itu dan moga mereka anak beranak bertaubatlah yer...

Kepada puak-puak PASpispus tu... Tolong-tolong lah nasihat dan tarbiyahkan mereka ni dulu sebelum nak sibuk fitnah PM dan keluarga. Okey ye puak-puak PASpispus... Hahahaha....

65 comments:

  1. Karut!!! Really Bullshit blog ini. Adakah ajaran Islam mengajar umatnya fitnah memfitnah??? Saya bukan penyokong PKR atau DS Anwar Ibrahim. Saya tak pernah dengar atau nampak DS Anwar Ibrahim ada seorang lelaki... Blog ini tak ada beza dengan Papa Gomo... Only a stupid and retard fellows will believe and follow this blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. like you....coz of DSAI memang ada anak lelaki...dan kwn baik Saiful...
      go back and check..please make a study b4 u want to be a good penFITNAH....May Allah b with u..
      and It's time to change a PR government (Penang,Selangor & Kedah )and please save Malaysia from the laughing stock of the world & people like u bro...! full of shit..of hassad dengki kianat yg kesumat...terhadap Agama dan Bangsa sendiri...tetapi hakikatnya..otak zero...tp hajat hati nak jadi Zorro....

      Delete
  2. Nonsensel!!! This blog is really bullshit! Does Islam teaches Muslims defamatory libel??? I do not support PKR or DS Anwar Ibrahim. I never heard of or saw DS Anwar Ibrahim has a SON. This blog is no different from Papa Gomo... Only a stupid or retard fellows will believe and follow this blog! It's time to change a new federal government and to save Malaysia from the laughing stock of the world!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nonsense ..ha ha...and bullshit like you la bro..atau bullDOG pun ok jgk......u never heard coz of you r stupid..n just want to FITNAH org...thats your forte !..
      DSAI memang ada anak lelaki...dan kwn baik Saiful...
      go back and check..please make a study b4 u want to be a good penFITNAH....May Allah b with u..
      and It's time to change a PR government (Penang,Selangor & Kedah )and please save Malaysia from the laughing stock of the world & people like u bro...! full of shit..of hassad dengki kianat yg kesumat...terhadap Agama dan Bangsa sendiri...tetapi hakikatnya..otak zero...tp hajat hati nak jadi Zorro....tp berhajat nak berhujah dgn otak kosong..ape da..malukan kaum je..kata bukan penyokong PR..tetapi berapi rapi nak tukar government..! apa kebenda tu ngok !...tak sekolah ke lu..bikin ayat yg tak cerdik...semoga Allah memberikan hidayah dan di bukakan mata dan hati yg buta tuli tu kepada lebih berIMAN....Takbir3x !!! Ya Allah Kau Selamatkanlah Melaysia tercinta ini dari mereka yg berlaku baik dan alim dari menjadi pemerintah kami..dari mereka yg mengaku perjuangkan Islam, tetapi menentang bersama musuh Islam...Selamatkan lah negara kami Ya Allah...sedarkanlah dan selamatkan mereka yg selalu menfitnah ini Ya Allah dari menjadi ahli Neraka Mu Ya Allah...Amin..!

      Delete
    2. Ringkasan sifat yahudi Israel(yg dipuja oleh anuar) ada di sebut dalam Al Quran :

      Dan berikut ini adalah sifat bangsa Israel menurut Al-Qur’an:

      1. Keras hati dan dzalim (Al-Baqarah:75,91,93,120,145,170; An-Nisa:160; Al-Maidah:41)

      2. Kebanyakan fasik dan sedikit beriman kepada Allah SWT (Ali Imran:110; An-Nisa:55)

      3. Musuh yang paling bahaya bagi orang-orang Islam (Al-Maidah:82)

      4. Amat mengetahui kekuatan dan kelemahan orang-orang Islam seperti mereka mengenal anak mereka sendiri (Al-An’am:20)

      5. Mengubah dan memutarbalikkan kebenaran (Al-Baqarah:75,91,101,140,145,211; Ali Imron:71,78; An-Nisa:46; Al-Maidah:41)

      6. Menyembunyikan bukti kebenaran (Al-Baqarah:76,101,120,146; Ali Imron:71)

      7. Hanya menerima perkara-perkara atau kebenaran yang dapat memenuhi cita rasa atau nafsu mereka (Al-Baqarah:87,101,120,146; Al-Maidah:41)

      8. Ingkar dan tidak dapat menerima keterangan dan kebenaran AlQuran (Al-Baqarah:91,99; Ali Imron:70)

      9. Memekakkan telinga kepada seruan kebenaran, membisukan diri untuk mengucapkan perkara yang benar, membutakan mata terhadap bukti kebenaran dan tidak menggunakan akal untuk menimbangkan kebenaran (Al-Baqarah:171)

      10. Mencampuradukkan yang benar dan yang salah, yang hak dan yang batil (Ali Imran:71)

      11. Berpura-pura mendukung orang Islam tetapi apabila ada di belakang orang-orang Islam, mereka mengutuk dengan sekeras-kerasnya (Al-Baqarah:76; Ali Imran:72,119)

      12. Hati meraka sudah tertutup akan Islam karena dilaknat oleh Allah SWT yang disebabkan oleh kekufuran mereka sendiri (Al-Baqarah:88,120,145,146)

      13. Kuat berpegang pada rasa kebangsaan mereka dan mengatakan bahwa mereka adalah bangsa yang istimewa yang dipilih oleh Tuhan dan menyakini agama yang selain daripada Yahudi adalah salah (Al-Baqarah:94,111,113,120,135,145; Al-Maidah:18)

      14. Tidak akan ada kebaikan untuk seluruh manusia jika mereka memimpin (An-Nisa:53)

      15. Tidak suka, dengki, iri hati terhadap orang-orang Islam (Al-Baqarah:90,105,109,120)

      16. Mencintai kemewahan dan kehidupan dunia, bersifat tamak dan rakus, menginginkan umur yang panjang dan mengejar kesenangan serta takut akan kematian (Al-Baqarah:90,95,96,212)

      17. Berkata bohong, mengingkari janji dan melampaui batas (Al-Baqarah:100,246,249 Ali Imran:183,184; An-Nisa:46)

      18. Berlindung di balik mulut yang manis dan perkataan yang baik (Al-Baqarah:204,246; Ali Imron:72; An-Nisa:46)

      19. Mengada-ada perkara-perkara dusta dan suka kepada perkara-perkara dusta (Ali Imran:24,94,183,184; Al-Maidah:41)

      20. Berlaku sombong dan memandang rendah terhadap orang-orang Islam (Al-Baqarah:206,212,247)

      21. Tidak amanah dan memakan hak orang lain dengan cara yang salah (Ali Imran:75,76; At-Taubah:34)

      22. Selalu melakukan kerusakan dan menganjurkan peperangan (Ali Imran:64)

      Delete
    3. DEMI ALLAH ANWAR IBRAHIM MEMANG ADA ANAK LELAKI SEORANG SAJA. NAMA DIA EHSAN. DIA TAK PERNAH MENONJOLKAN DIRI DI DEPAN PUBLIC DAN TAK OUSPOKEN MACAM KAKAK DIA. DIA TAK PERNAH KELIHATAN DALAM APA SAJA PROGRAM YANG MELIBATKAN PARTI AYAH DAN IBU NYA.

      Delete
    4. eh bodoh bangang! nah ni bukti anwar ada anak lelaki, go read wikipedia la, dah la bodoh, sombong lak tu

      Delete
    5. eh bodoh bangang! nah ni bukti anwar ada anak lelaki, go read wikipedia la, dah la bodoh, sombong lak tu
      http://en.wikipedia.org/wiki/Anwar_Ibrahim

      Delete
  3. Aku suka blog anjing-anjing umno ni buat fitnah macam ni. Lagi banyak buat lagi bagus. Rakyat akan tahu betapa jahatnya anjing-anjing umno ni buat propaganda. Confirm yg baca akan membenci UMNO/BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh, yang b*b*2 pas ngan pkr jaja seminar sana sini, kutuk org sana sini lu xde kecoh plak bai, ok la lagi blog2 umno berkata2 x mcm blog pencacai pkr/pas, sume ayat2 manis berlaka..

      Delete
    2. blog2 pencacai pkr/pas kecoh2 berdasarkan fakta, tapi pencacai bn (yang bongok) pakai sedap mulut je...ntah maklumat tak sahih mana dia amik aku ta tau...bogok la tu...aku virus gak blog ni...menambah dosa orang je...

      Delete
    3. kenapa aku masih sokong BN lg?sebab aku bangsa Melayu =)
      tolak PR
      tolak anuar
      tolak bersih 3.0
      tolak pas dan dap

      tolak pas bukan bererti tolak islam..bljr elok-elok dulu sbelum berbicara =)

      Delete
    4. kahkahkah!! tlg ulang semula! pencacai PR buat blog berdasarkan fakta?? kahkahkah! apa punya bangang punya statement! blog2 pro BN takkan jadi 'ganas' klu pencacai2 PR tak mulakan perang ni. pencacai PR la penabur fitnah No.1 di dunia dan di akhirat!

      Delete
  4. kalau aku ditawarkan berpuluh ribu sbulan utk ta bur fitnah pon aku tolak, sebab mungkin aku akan mewah d dunia yg smentara n x sberapa, n kekal sengsara d akhirat kelak sebab fitnah merata n menolak undang2 Allah n al-quranNya..

    ReplyDelete
  5. kalau fitnah.. pi la jumpa Datuk Ishak... hahaha... BEKAS KAWAN BAIK NUAR tu... hahahahahaha....

    ReplyDelete
  6. komen pertama dan kedua.. dari org yg sama la.. hahaha.. lawak giler...

    Yong David Karut!!! Really Bullshit blog ini. Adakah ajaran Islam mengajar umatnya fitnah memfitnah??? Saya bukan penyokong PKR atau DS Anwar Ibrahim. Saya tak pernah dengar atau nampak DS Anwar Ibrahim ada seorang lelaki... Blog ini tak ada beza dengan Papa Gomo... Only a stupid and retard fellows will believe and follow this blog!


    Nonsensel!!! This blog is really bullshit! Does Islam teaches Muslims defamatory libel??? I do not support PKR or DS Anwar Ibrahim. I never heard of or saw DS Anwar Ibrahim has a SON. This blog is no different from Papa Gomo... Only a stupid or retard fellows will believe and follow this blog! It's time to change a new federal government and to save Malaysia from the laughing stock of the world!
    4 hours ago · Like

    hahaha.. jumpa kat facebook la pulak... tu la pencacai pembangkang ni penakut.. ahahaha... anak dh ngaku tu... hahaha... KANTOIIII...

    ReplyDelete
  7. Ek eleh... setakat tulis macamni, cerita pada makcik felda pun depa xmau nak percaya, inikan pulak warga siber yang cerdik2 lagi informatif... FITNAH LAH LAGI.....!!!! Kalau xtakut AZAB ALLAH SWT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alo bai, lu nk citer fitnah lu sembang dlm blog pas/pkr la, tu lagi melamabak la

      Delete
  8. kalau fitnah.. pi la jumpa Datuk Ishak... hahaha... BEKAS KAWAN BAIK NUAR tu... hahahahahaha.... kalau bohong pon bkn dpt ape2 pon.. hahaha.. owh ye.. pada yg x tau Anwar ada anak lelaki atau x.. pergi la tanya si nuar ke, jijah ke... si izzah tu.. pi la tanya diorg... bising2 x guna.. hahaha...

    ReplyDelete
  9. Kah3..Datuk Ishak ke? nape kena guna nama Ishak? kenapa tidak Latip? Latip lebih sesuai dari Ishak..

    ReplyDelete
  10. Good job I4TT! Jangan pedulikan puak Pro Anwar. Puak tu memang tak akan mengaku. Dah tunjuk bukti video, gambar, DNA, Sumpah Laknat, pun puak ni tak sudah2 mengatakan ini fitnah. Puak ni memang dah buta mata dan hati. Yang aku nampak, puak ni memang dah kena gula2 dengan Anu-Wek, ada janji2 manis untuk puak ni kalau Anu-Waklu. That's all the reason why this Anu-Wark supporters still clinging on his smelly butt.

    ReplyDelete
  11. tq adiharris.. I4TT akan terus bergerak dalam membongkar disamping share info2 kpd readers & follower. tx 4 the support bro !

    ReplyDelete
  12. salam brader,
    lancang jer menulis... takperlah klu itu memang gaya penulisan anda, suka utk saya ingatkan... adakah kenyataan seorang sahaja sudah boleh diterima.. malah benarkah sumber saudara itu ??? berhubung soal sumpah laknat ini... kita kene paham memang betol... dlm kes sumpah laknat nih mesti ada yg salah.. *itu pasti*... persoalannya bala tuhan klu dh turun xkira awak tu btol kaa.. salah kaaa.. mcm umat2 yg terdahulu.... satu kaum kene...

    *saya bukan orang POLITIK!!!!!!!!!!!!!!!*
    saya ulang, saya bukan orang politiK

    ReplyDelete
  13. Ni pekara biasa , kalau orang UMNO cakap , pembangkang kata FITNAH , kalau pembangk cakap UMNO kata Fitnah ... sama sama fitnah lah , nak jelas , jangan dengar cakap orang yang tak pasti , siasat sendirilah .
    Kalau untuk suka suka , suka hati kamulah

    ReplyDelete
  14. yg sekor lagi lah...x tahurupa ya anwar ada anak lelaki..tp masih nk komen....kikikikiki

    ReplyDelete
  15. nak buat mcm mana bro.. dh sokong BABI.. ehh.. sokong membabi buta.. mcm tu la.. ahahaha

    ReplyDelete
  16. I4TT,

    Anwar Ibrahim takdak anak lelaki? Agak2 la kalau nak buat penafian.. Kalau betul sokong B.A.B.I, buat research dulu sebelum nak patahkan hujah.. haishh..

    Heh, Ehsan tu anak B.A.B.I yang ke-3... Selepas Nurul Izzah dan Nurul Nuha..

    Mamat tu lari ke oversea? Wah.. menarik ni. Cer citer.. cer citer..

    ReplyDelete
  17. bodo piang org yg ckp B.A.B.I (Bro Anwar Bin Ibrahim) xdak anak laki... bodoh3... xtau buat tau.. nak tgelak aku baca komen atas skali...

    ReplyDelete
  18. Untuk makluman semua Bang Nuar tu memang ada anak lelaki sorang sedang menuntut di US nun..x kan orang nak buat cerita merapu kut x takut ka nanti orang saman nanti minta 10juta baru padan muka kan.Fitnah2 x fitnah itu soal lain...ini soal dunia..apa pun boleh berlaku kalau hendak ianya berlaku...jgn igt orang mcm si Nuar tu baik sgt...hipokrit sj tu..klu x benar apa yng dia buat lama dah dia heret kaki fitnah ke mahkamah ye..tolong fikir2 kan lah ye...

    ReplyDelete
  19. si Ehsan tu biar pi la.. bukan dia yg berangan nk jadi PM. tp bab Anwar tu aku rasa sesuai sgt la. Dia kan PM 16Sept!

    ReplyDelete
  20. ...hehehe...puak2 nih dah puas kena tipu ngan BABI, DAPig ngan PASpispus...yang fakta, depa 'fuck up'...so...ikut lu lah labuuu....si Luncai terjun dengan labu2nya....biarkan biarkan...

    UB45
    AL-Jubail, KSA

    ReplyDelete
  21. anwar memang ada anak lelaki.. ko tgk gambar reformasi dan dkt penjara.. bodoh bodoh org fanatik anwar

    ReplyDelete
  22. lawak la fitnah cara mcm ni...dh lapok.

    ReplyDelete
  23. kalau tak ada angin mcm mana pokok nak bergoyang, betul tak,anwar dan anak nya perlu bertaubat.!

    ReplyDelete
  24. MASYAALLAH.....MASYAALLAHHHH.....TAK TAU TAPI BUAT MACAM TAU...HAHAHAHA....KALAU NAK TAU, SELIDEK LAH DULU..BARU HANG BOLEH JADI TAU....JANGAN TUDUH MEM'BABI' BUTA....BABI PUN TAK BUTA MACAM NIE....

    ReplyDelete
  25. haha komen kt atas tu konfiden kata anu xda anak lelaki. sedara mara dia kot? siap post dwi bahasa lgi. konon nk bela la. tp silap, research lupa buat, takat baca buku jingga? ngan paper harakah? bila otak nk bukak. duduk la bawah tempurung smp bila2.. jilat la cina DAP tu semua skali. bodoh.

    ReplyDelete
  26. lawer bodoh umnoka pkr ka pas ka dapkaapa ka memang bodoh termasuk lawer ni

    ReplyDelete
  27. sebenarnya kesian jugak dengan ehsan tu, teruk jugak tekanan dia tu, rasanyer lebih teruk tekanan yang dia hadapi sebab dia ni baru nak mulakan hidup, takdelah macam emak dia atau kakak dia yang memang 'itulah' pilihan hidup, moga2 adalah hamba Allah di luar sana yang mampu membantu ehsan, dan bimbing dia dengan berkesan ke jalan Allah, bukan mudah untuk seorang anak dari keluarga yang 'kucar-kacir' untuk maju ke hadapan,

    dan harapnya ehsan tidak dijadikan isu kepada mana2 pihak politik, dia memang ak setuju dengan ayah dia sehingga tak sanggup balik, so, izinkan lah dia menyepikan diri dan mencari ketenangan dulu, semoga iman ehsan kuat dan teguh.... Insya Allah

    ReplyDelete
  28. Same je, Bloger BN atau Perikatan (ikatan yang x boleh di ikat) ramainye yang kaki ampu kaki kelengtong

    ReplyDelete
  29. semua ne salah sistem demokrasi yang di ajar oleh british!...

    ReplyDelete
  30. sapa kata bang setan nuar meliwat??bang setan nuar tak meliwat lah..

    dia hanya jolok kote dia masuk lubang jubur jerrr..

    tu bukan namanya meliwat tuh .. tuh namanya melawat... ader pahamm??

    ReplyDelete
  31. anak jantan dia dah menikah pun... ngan kaum kerabat si saiful... cuba update ckit pembacaan tu.. aduhaiiii

    ReplyDelete
  32. Semuga Ehsan diberi petunjuk dan hidayah... InsyaAllah.

    ReplyDelete
  33. dulu aku pun pernah bergambar seperti itu...tapi aku tak minum arak tu...kalau ehsan tak hirup air tu...fitnah namanye....so pastikan kesahihan dia benar2 meneguk air tu sebelum cerita...bab ayah dia balun "stor kunyit" tu....aku percaya itu berlaku...

    ReplyDelete
  34. x guna nk bgaduh2 lam hal yg xde kne mgena ngn kita ni...nntkn jek la azab masing2..spe yg brsalah akn trma la sepatutya.

    ReplyDelete
  35. apa ke bengap org yg komen ni.. ANWAR MMG ADA ANAK JANTAN BERNAMA EHSAN.. GMBAR ANAK2 DIA ADA SEMASA KES PERBICARAAN PD THN YG MANA ANWAR MULA DIPECAT!! GMBAR TU DULU ADA DLM BLOG PECACAI ANWAR DULU.. YG PENYOKONG ANWAR AWAT TAK TGK DULU PIC TU!

    ReplyDelete
  36. ANWAR MEMANG MEMPUNYAI ANAK LELAKU BERNAMA EHSAN DAN BERADA DILUAR NEGARA. TELAH BERKAHWIN, MAJLIS PERKAHWINANYA DI BUAT DI RESORT KAWASAN JANDA BAIK. TIDAK BAIK KITA MELIBATKAN ANAKNYA INI, KERANA DARI MULA SEHINGGA KEHARI INI EHSAN TIDAK PERNAH TERLIBAT DALAM PERGOLAKAN KELUARGANYA DENGAN MASYARAKT DAN RAKYAT MALAYSIA.

    JANGAN GANGGU KEHIDUPAN ORANG YANG TIDAK BERSALAH DAN DOA KAN KESEJAHTERAANNYA. SAMUGA BERKAT DARI DOA KEBAIK KITA TADI AKAN MENDATANG KEBAIK KAN KEPADA KITA SEMUA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu!! Kesian budak tu...biarlah dia menjalani kehidupannya dgn tenang tanpa dibayangi "tsunami" keluarganya yg tak berkesudahan. Dia tak mengharapkan apa2 dari mana2 pihak melainkan kesejahteraan hidup yg panjang.... Semoga anak ini dpt melalui kehidupannya dgn bail & diredhai Allah swt. Setiap dari kita pasti ada kekhilafan & jgn jadikan kekhilafan itu sebgi penanda aras seseorg tu tidak akan berubah...sama juga pada Ihsan. Jgn mudah kita menghukum seseorg tanpa beri dia kesempatan utk memperbaiki keadaan. PEACE NO WAR!

      Delete
  37. DSAI memang ada anak lelaki...yg kata FITNAH tu..sebenarnya NGOK bin bongok ...KANG KATA dia BERUK MARAH..tp...beruang mungkin la kot...
    Sebelum nak komen atau nak kata puak UMNO ni FITNAH itu bukan anak DSAI...check dan study la dulu...main hentam kata org FITNAH je...
    takut ke kalau DSAI ada anak lelaki...dan kawan baik Saiful tu...
    Pada semua..pencacai PR..kau orang tunggu je anak lelaki dia balik nanti...biar seluruh dunia tahu siapakah Kepala GAY di Malaysia ni...
    biar kau orang...menangis tiap hari siang malam minta ampun pada Allah kerana telah menghina dan menfitnah org Islam dan Melayu yg tak sokong PKR<DAP<PAS.....selama ini...

    ReplyDelete
  38. saya x sokong DSAI tapi saya sokong Mat SABUn keh keh keh!!!

    ReplyDelete
  39. masalahnya dalam gambar tu takde pun nampak anak DSAI pgg beer???

    ReplyDelete
  40. Dasyat tul fitnah kat Malaysia ni ye..klau x fitnah pun jadi mengumpat gak..hukum mengumpat tu macam makan daging saudara sendiri..kalau memfitnah lagilah besar hukumnya..jadi udah2 lah..kita tengok cermin kita lihat diri sendiri..adakah amalan kita dah cukup untuk di bawa ke akhirat..wallahualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ringkasan sifat yahudi Israel(yg dipuja oleh anuar)ada di sebut dalam Al Quran :

      Dan berikut ini adalah sifat bangsa Israel menurut Al-Qur’an:

      1. Keras hati dan dzalim (Al-Baqarah:75,91,93,120,145,170; An-Nisa:160; Al-Maidah:41)

      2. Kebanyakan fasik dan sedikit beriman kepada Allah SWT (Ali Imran:110; An-Nisa:55)

      3. Musuh yang paling bahaya bagi orang-orang Islam (Al-Maidah:82)

      4. Amat mengetahui kekuatan dan kelemahan orang-orang Islam seperti mereka mengenal anak mereka sendiri (Al-An’am:20)

      5. Mengubah dan memutarbalikkan kebenaran (Al-Baqarah:75,91,101,140,145,211; Ali Imron:71,78; An-Nisa:46; Al-Maidah:41)

      6. Menyembunyikan bukti kebenaran (Al-Baqarah:76,101,120,146; Ali Imron:71)

      7. Hanya menerima perkara-perkara atau kebenaran yang dapat memenuhi cita rasa atau nafsu mereka (Al-Baqarah:87,101,120,146; Al-Maidah:41)

      8. Ingkar dan tidak dapat menerima keterangan dan kebenaran AlQuran (Al-Baqarah:91,99; Ali Imron:70)

      9. Memekakkan telinga kepada seruan kebenaran, membisukan diri untuk mengucapkan perkara yang benar, membutakan mata terhadap bukti kebenaran dan tidak menggunakan akal untuk menimbangkan kebenaran (Al-Baqarah:171)

      10. Mencampuradukkan yang benar dan yang salah, yang hak dan yang batil (Ali Imran:71)

      11. Berpura-pura mendukung orang Islam tetapi apabila ada di belakang orang-orang Islam, mereka mengutuk dengan sekeras-kerasnya (Al-Baqarah:76; Ali Imran:72,119)

      12. Hati meraka sudah tertutup akan Islam karena dilaknat oleh Allah SWT yang disebabkan oleh kekufuran mereka sendiri (Al-Baqarah:88,120,145,146)

      13. Kuat berpegang pada rasa kebangsaan mereka dan mengatakan bahwa mereka adalah bangsa yang istimewa yang dipilih oleh Tuhan dan menyakini agama yang selain daripada Yahudi adalah salah (Al-Baqarah:94,111,113,120,135,145; Al-Maidah:18)

      14. Tidak akan ada kebaikan untuk seluruh manusia jika mereka memimpin (An-Nisa:53)

      15. Tidak suka, dengki, iri hati terhadap orang-orang Islam (Al-Baqarah:90,105,109,120)

      16. Mencintai kemewahan dan kehidupan dunia, bersifat tamak dan rakus, menginginkan umur yang panjang dan mengejar kesenangan serta takut akan kematian (Al-Baqarah:90,95,96,212)

      17. Berkata bohong, mengingkari janji dan melampaui batas (Al-Baqarah:100,246,249 Ali Imran:183,184; An-Nisa:46)

      18. Berlindung di balik mulut yang manis dan perkataan yang baik (Al-Baqarah:204,246; Ali Imron:72; An-Nisa:46)

      19. Mengada-ada perkara-perkara dusta dan suka kepada perkara-perkara dusta (Ali Imran:24,94,183,184; Al-Maidah:41)

      20. Berlaku sombong dan memandang rendah terhadap orang-orang Islam (Al-Baqarah:206,212,247)

      21. Tidak amanah dan memakan hak orang lain dengan cara yang salah (Ali Imran:75,76; At-Taubah:34)

      22. Selalu melakukan kerusakan dan menganjurkan peperangan (Ali Imran:64)

      Delete
  41. Beruntunglah si anwar ni!!!

    Dia pulun org punya belakang , dia tonyoh pelacur....yg penting, org tak percaya. Senang dia buat maksiat..

    Agaknya, kalau bakal menantu mereka berperangai macam ni, mereka terima tak org yg tak bermoral ni???

    ReplyDelete
  42. KPD SESIAPA DIATAS YG TAK MNEGETAHAUI ANWAR ADA ANAK LELAKI BERNAMA EHSAN TU ,.. PLS CHECK THE FACTS B4 DROP ANY COMMENTS,..

    ReplyDelete
  43. Good info I4TT.
    (pantun)
    anwar jub wajib bertaubat,
    nik ajis memang kena rawat,
    dap pigs tunggu & lihat,
    bangsa mana dia nak liwat.

    ReplyDelete
  44. PEMBANGKANG NI MMG BANGANG TAPI BUAT PANDAI! MAKLUM LA OTAK BUNTUT! MMG SELALU KELABU! HAHA!!!

    ReplyDelete
  45. hoi orang kerajaan .....opp silap ...ngkorang ni bukan kerajaan tapi berukjaan .... ada bukti kasi tunjuk ..tak ada kalu ...baik lu orang jadik ...jadik apa ye jadik gampang la apalagi ...

    ReplyDelete
  46. org kerajaan?..jgn nak kutuk kakitangan kerajaan, kakitangan awam bukan org politik.org politik yg memutarbelit

    ReplyDelete
  47. TAPI BANYAK JUGAK ORANG KERAJAAN YG TAK TAHU DEK UNTUNG JILAT ANWAR&PORKNIK.

    ReplyDelete
  48. Anuwar memang ada anak lelaki.. Yng tak tau tu mungkin depa syok kt anak pompuan dia kot, pasai tu hangpa tak tau dia ada anak jantan.

    ReplyDelete
  49. Salam semua... SATU PERTANYAAN MUDAH UNTUK PRO ANUAR... KENAPA ANUAR TAK BERANI BERSUMPAH MENJUNJUNG ALQURAN SEPERTIMANA MANGSA LIWATNYA????

    Kita semua adalah mangsa kata2 manis pembangkang yg memang tak akan dapat mengambil alih Putraja.. cuba kita lihat sekeliling semua penyokong2 DSAI.. orang kampung.. yg x pernah tahu kisah sebenar DSAI.. ahli2 politik semua dh tau memang DSAI yg salah.. tapi tetap menyokong sebab ganjaran yg di terima.. kita dapat apa??? kemudahan yg ada sekarang pun ada kita berterima kasih dgn kerajaan?????????????? fikirkanlah..... selama hidup sampai sekarang ada pernah merasa kekecohan, tunjuk perasaan, kebencian pada setiap bangsa?.. tidak pernah!!! sekarang apa dah jadi????... setiap parti dgn tujuan meruntuhkan...

    ReplyDelete
  50. kah kah kah...aku suka blog ni...baik punya...siap gambar...teruskan bro...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??