Wednesday 23 November 2011

PAKATAN HARAM MAKIN TENAT !!!!


Apa citer pulak ni.. Izzah Nuar Chinadoll goyang.. Tony Puaka terkincit..!!!


1Malaysia dan segala macam produk berkaitan 1Malaysia menghantui puak-puak Pakatan Haram Jadah terutama di Selangor. Desperado sungguh diorang ni sampai KR1M pon nak dimanipulasikan. Mari kita tengok satu perbandingan palsu pembangkang



Dari jadual perbandingan diatas jelas menunjukkan PEMBOHONGAN Pakatan di Selangor !!! Kalau tak menipu memang bukan Pakatan Haram Jadah !!! Rakyat Selangor terutamanya perlu bijak dalam menilai isu yang dibawa puak-puak Pakatan Haram ni dan penulis yakin rakyat Selangor well-educated !!! Cuba tengok pula jenama bandingan yang diberikan oleh puaka-puaka Pakatan Haram ni..?? Kenapa bandingan hanya kepada Carrefour dan tidak kepada jenama seperti Tesco atau Giant..??? Siapa pula penyedia script kepada puaka-puaka ini...??? Berapa bayaran puaka-puaka ni dapat pula...??? Lebat nampaknya poket puaka-puaka ni nanti time PRU-13 ye..???


Diatas ini adalah senarai Board of Director Carrefour, boleh click link ini ke website rasmi Carrefour klik sini ... Agak-agak ada nama melayu...?? Buat puaka-puaka yang tidak senang dengan produk untuk rakyat yang disediakan oleh kerajaan Malaysia.. Sila la buat laluan berambus.. KR1M kerajaan Malaysia sediakan untuk kemudahan dan kesenangan rakyat. Jangan la korang dengki pada rakyat. Kalau macam ni cara pakatan, memang rakyat jahanam. Jadinya, Negara Berkebajikan Pakatan Haram hanyalah retorik semata-mata !!!

Oleh itu, fikir-fikirkanlah wahai rakyat Malaysia khususnya di Selangor !!! Hanya Jauhari Mengenal Manikam !!!


Sumber : KGC

4 comments:

  1. memang bodoh piang si puaka haram jadah tu..KR1M pun jadi isu!, rendahnya mentaliti PR niii!.

    ReplyDelete
  2. Patutnya mereka bekerjasama dan beri kritikan membina, bukan kritikan menjahanamkan...ini semua untuk rakyat!!

    ReplyDelete
  3. aku sekarang shopping kat Kedai rakyat 1 Malaysia. puas hati. kualiti ok. harga murah. apa yg PAKATAN meroyan tah..buang PAKATAN PRU nanti

    ReplyDelete
  4. KR 1M bagus..Dok menyalak x bis2, cuba cek tgk.. aku brani jamin dorg n sanak saudara smua pun ada yg mbeli kat situ..

    Tp biasalah PR..PR yang bodoh dan dengki akan slalu menyalak mncri pasal..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??