Thursday 24 January 2013

WAHLAWEI !!! POPE HANTAR SURAT KAT NIK AJIZ !!! MAKIN ROSAK PENGANUT PAS !!!



Terkejut dan mengucap panjang bila baca kenyataan Nik Aziz dalam Harakah bagaimana terujanya kera sekor ni bila ditawarkan oleh Pope Benedict XVI membenarkan pengikut yang beragama PAS menggunakan kalimah LORD dan JESUS sebagai alternatif untuk menggantikan kalimah ALLAH dan RASULULLAH.

Kota Bharu (Dec 2012) : Mursyidul Am Pas, Nik Aziz Nik membuat kenyataan yang dia telah menerima sepucuk surat dari Pope Benedict XVI pada minggu lepas. 
Antara kandungan surat tersebut ialah TAWARAN Pope kepada Nik Aziz bagi MEMBENARKAN umat Islam di Malaysia mengunakan Kalimah LORD dan JESUS sebagai 'alternatif' kepada Kalimah ALLAH dan RASULULLAH.
Tawaran tersebut di buat sebagai mengenang jasabaik parti Pas didalam kejayaannya memperjuangkan pengunaan Kalimah Allah oleh penganut Kristian di Malaysia. 
Nik Aziz menyatakan perasaan terharunya diatas tawaran Pope itu dan berjanji akan mengkaji dan mempertimbangkan tawaran tersebut dengan sewajarnya. 
Fatwa berkenaan pengunaan Kalimah Lord dan Jesus sebagai alternatif kepada Kalimah Allah dan Rasullullah akan di keluarkan sedikit masa lagi. - Harakah Daily

Secara ikhlasnya di sini, pada pendapat rakyat Malaysia yang beragama Islam sanggupkah menggunapakai istilah LORD dan JESUS bagi menggantikan ALLAH dan Rasulullah ??? 

Mengikut kewarasan akal dan fikiran, rasanya tak ada seorang pun umat Islam di Malaysia yang sanggup kecuali mereka itu berugama PAS dan PAKATAN HARAM.

Kenapa Pope Benedict XVI masuk campur dalam hal ehwal Islam di Malaysia yang mempunyai perlembagaan cukup teratur dengan Yang DiPertuan Agung sebagai ketua Agama Islam di Malaysia.

Apakah Nik Aziz teruja kerana merasakan dia melebihi Yang Dipertuan Agung ??? 

Dah nyanyuk ke orang tua ni ??? 

Betulkah Pope Benedict XVI mengutus surat pada Nik Aziz ???

Okeh, bahan diatas ni gua dapat dari rakan FB masa melawat-lawat wall sahabat-sahabat...

Soalan pertama aku, betul ke menda ni keluar Haramkah ???

Kalau betul lah, tak tahulah nak kata apa lagi pasal Tok Gundu sekor ni.

Dan jika betul Pope hantar surat kat Nik Ajiz tu, paham ke dia bahasa Inggeris ni ???

Hahahaha....


2 comments:

  1. KALAU LE BETUL ARTIKEL KENYATAAN NIK AZIZ TU... SAH DAH ,SOKONG PAS = KUFUR = TIKET KE NERAKA

    ReplyDelete
  2. Jangan lah buat lawak bro..kesian kat orang tua tu,nanti tak sempat mengucap pulak masuk Icu pulak.Dia tengah dok berfikir hari tu aku cakap Allah pun mencarut,hari ni orang dah mencarut kat aku.Nasib" ini baru kat dunia belum akirat lagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??