Monday 5 November 2012

MAUT JATUH DARI TINGKAT 6 - MATI MENGEJUT !!!


Seorang wanita Sarawak yang baru tiba di sini untuk mengubati penyakit misteri yang didakwa berpunca daripada rasukan makhluk halus mati selepas tiga jam dia ditemui dalam keadaan parah akibat terjatuh dari tingkat enam Apartmen Ixora, Jalan Tun Razak, Pudu di sini kelmarin.

Wong Wei Sing, 54, disahkan mati ketika dirawat di Hospital Kuala Lumpur pada pukul 5.30 petang selepas mengalami kecederaan parah dengan kedua-dua belah kakinya patah manakala pahanya cedera akibat terjatuh tiga jam sebelum itu.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad berkata, kejadian itu disedari suami mangsa yang terdengar bunyi hentaman kuat di kawasan apartmen tersebut.

Katanya, siasatan di tempat kejadian mendapati mangsa terjatuh dari tingkap bilik kedua yang tidak mempunyai jeriji besi dengan menonggengkan kepalanya ke bawah sebelum terhempas di atas bumbung tingkat satu bangunan itu.

"Pasangan itu baru tiba di sini dari Sarawak untuk mendapatkan rawatan mengenai gangguan makhluk halus yang didakwa meresapi wanita itu.

"Soal siasat mendapati suami mangsa mendakwa isterinya sering mengalami gangguan itu dan kerap diserang histeria sejak beberapa minggu lalu," katanya.

Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Sumber : Kosmo!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??