Saturday 13 October 2012

SEMUA ARTIS TAK SOLAT HANYA SAYA JER - ABBY !!! YANG BERDUAAN DALAM BILIK FITTING BUTIK DENGAN JANTAN PON HANG SORANG JER !!!


Apa kes la betina sekor ni !!!

Mungkinkah Abby telah hilang ingatannya ketika dia berduaan dengan pakwenya dalam fitting room disebuah butik di aras 1 (New Wing), 1Utama Shopping Complex, Bandar Utama ???

Masa tu belum official pun perceraiannya ???

Jalan berpegangan tangan ???

Apakah Abby hilang ingatan ???

Fahrin dengan Scha (masa diorang couple belum putus lagi) yang kunjungi butik yang sama pun tak de perangai gedik macam hang la Abby.

Ramai artis la yang aku jumpa dan kenal yang solat malah ada juga yang aku rapat jenis tak tinggal solat.

Masa tu ko mana nak tau, ko sibuk bermaksiat dengan pakwe ko tu !!!

Ikuti pendedahan sabahat blogger dibawah;


Abby Abadi dalam ceramahnya September lalu dilihat semakin teruja dengan PAS, keterujaan beliau kepada PAS bukan sahaja zahirnya ia mengutuk Umno, malah rakan-rakan artis yang lain juga tidak terkecuali, dan disitu tampak jelas perbezaan diantara PAS dan Islam, Islam takkan menghasilkan insan yang banggakan diri dengan mengaibkan orang lain, kerja-kerja banggakan diri dan aibkan orang ini hanyalah kerja-kerja yang ditarbiahkan oleh PAS kepada penyokongnya.

Melihat Abby Abadi maka terbayangkan Muhdalena wanita amuk yang mengalami masalah mental, namun tidaklah pasti samada Abby juga mengalami masalah yang sama, keberangkalian itu ada dengan sindrom yang diperlihatkan oleh beliau itu, walaupun pernah ditegur oleh sifunya Azhar Idrus supaya tidak mengutuk rakan-rakan artis yang lain, tetapi hal itu masih tidak berubah.

Apabila Abby mengatakan dalam dunia seninya nak bersolat pun rasa malu-malu dan terpaksa bersolat didalam bilik, gambaran umum akan membayangkan bahawa kesemua artis itu adalah buruk sebagaimana yang diperkatakan oleh Abby, apakah kata-katanya itu mampu untuk menarik rakan-rakannya pada jalan yang lebih baik ? 

Kalaulah Abby benar-benar ikhlas bukan macam tu cara yang diajar oleh Islam, itu cara PAS, cara yang hanya nak memburukkan orang dan akan menjauhkan orang dengan Islam.

Dalam 20-30 orang artis pada sesuatu masa, Abby memberitahu hanya beliau seorang sahaja yang bersolat, rupanya artis kat Malaysia ni semuanya jahat-jahat lah ya.. Kesian...

"Boleh tak berhenti sekejap saya nak sembahyang, saya beritahu pada 20 - 30 kawan-kawan artis yang beragama Islam, jadi dia pun berhenti, dan seorang tu saya malaslah nak sebut nama siapa, yang lelaki tu, tapi dia dajal dengan saya sebelum ini, dia kata 'ok kita kena berhenti sekejap Abby nak sembahyang', laaa.. Abby jer". kata Abby. 

Rujuk pada rakaman video dibawah. 

Anda Mampu Mengubahnya.


Sumber : gelombangkick


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??