Friday, 22 February 2013

ANAK HARAM PUNYA BLOGGER !!! SIAL PUNYA BABI !!!

This time memang betul-betul melampau. Kima* betul blogger sekor ni !!!


Kalau semalam Nik Ajiz menghina secara verbal, tetapi kali ini blogger anak haram ni menghina secara visual.

Gambar 2 orang makcik diedit dengan penuh penghinaan.

Korang tengok je la hasil kerja tangan si BABI ni.


binatangBr1M

brim_lembu

Si BABI mangkok jamban ni mengesahkan dakwaan Nik Ajiz bahawa semua penerima BR1M adalah binatang !!!

Korang baca sendiri la kat SINI apa yang si BABI  ni tuliskan.

Inilah kebiadapan puak-puak BABI ni.

Photo: SEBARKAN SIKAP BIADAP ANJING2 BLOGGER PAKATAN HARAMJADDAH NIH................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bila anjing mula nak coverline perbuatan pope nik mereka.........DARI BLOG PEMBANGKANG..........PIC IBU SIAPA YANG MEREKA UBAH MENJADI HAIWAN INI........? BIADAP..........!!!!

========================================

LINK: http://suarapakatanrakyat.com/2013/02/penerima-br1m-memang-binatang/

Penerima BR1M Memang Binatang!!

MEMANG dalam keadaan sekarang, setiap pihak menunggu masa sahaja pihak yang satu lagi membuat silap.  Inilah yang berlaku semalam bila kenyataan Mursyidul Am PAS yang menyifatkan penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebagai binatang, mendapat reaksi negatif dari sebahagian besar pengguna Internet.

Nik Aziz dipetik sebagai berkata “Orang yang menawarkan (wang) kepada orang, (sama seperti) kalau kita panggil ayam nak suruh ayam datang dekat, kita tabur hampas kelapa, tabur padi. Kalau nak panggil lembu kita bubuh (bagi) jerami”.

Betul lah statement tersebut, dimana yang salah?  Ada sesiapa boleh tunjukkan penulis?

Kenyataan ini tidak sepatutnya diterima sebagai penghinaan, sebaliknya satu pengajaran.  Mesejnya begitu jelas sekali, di masa hadapan, jangan terima pemberian wang tunai dari kerajaan BN sebab niatnya tidak baik, nak membeli undi rakyat.

Kalau dari kerajaan Pakatan Rakyat itu tidak mengapa kerana pemberian kita demi untuk mengurangkan beban rakyat, bukan memaksa mereka mengundi kita seperti mana yang cuba dilakukan BN sekarang!!

Inilah mesej sebenarnya yang cuba disampaikan Nik Aziz semalam.  Tapi pelik kenapa tidak ramai yang mahu melihatnya begitu (dari sudut positif)?

Pada penulis sendiri, memang menunggu kenyataan seumpama ini dikeluarkan dari mulut mana-mana pemimpin Pakatan Rakyat.  Maklum sahajala, sejak pemberian BR1M 2.0 ini dimulakan, tidak ada pemimpin Pakatan Rakyat yang mengeluarkan kenyataan membantah pemberian tersebut.

Berbeza dengan pemberian BR1M yang pertama dahulu, bila pemimpin-pemimpin PAS seperti Datuk Seri Abd Hadi Awang dan Nik Aziz sendiri mengeluarkan kenyataan mengharamkan wang tersebut, lama sebelum wang itu dibayar pun.

Jadi bila ada kenyataan seumpama ini dari Nik Aziz, maka kita sepatutnya menyokong dan mengelakkan diri dari menerima wang tersebut.  Terutama sekali orang Islam, orang bukan Islam tidak mengapa kerana hukum halal haram ini tidak terpakai kepada mereka.

Kalau masih berkeras juga untuk menerimanya, seolah-olah besar benar nilai RM 500 itu, maka terimalah hakikat menjadi haiwan.  Jangan salahkan Nik Aziz, jangan salahkan sesiapa, tapi salahkan diri sendiri kerana memilih jalan itu.

Lagi luahan blogger lain yang bengang dengan si BABI Bangang ni, korang boleh KLIK SINI.

Bagus betul didikan Nik Ajiz dan Nuar Berahi kepada blogger diorang ni.

Memang haram jadah, anak haram, sial !!!

Kima* punya BABI !!!

Weii... apa dosa makcik ni kat ko haa...!!!


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??