Tuesday 26 February 2013

SEORANG "PUTERI UMNO SELANGOR" HANTAR SMS PALSU ATAS NAMA BN SELANGOR !!!



Pergh.. Semakin terdesak nampaknya puak haram ni.


Kali ini taktik yang digunakan adalah taktik lapuk, yang mana mereka menghantar Teks Pesanan Ringkas (SMS) palsu dengan menyamar kononnya mereka ini mewakili BN Selangor dan menghantar SMS secara random.

Puak pakatan haram jadah, pemilik nombor telefon bimbit berkenaan telah pun dikenalpasti seperti berikut :

Nama : Wan Surya Nadia Binti Wan Azmi
No. Telefon : 013-3868376 (prepaid celcom)
No. I/C : 950802-10-5714
Alamat : 6-0-4 Kelumpuk Tempua B Jalan 9/56 Ampang Ulu Klang

Untuk pengetahuan korang semua terutama penduduk Selangor, menjadi amalan kebiasaan bagi BN di Selangor mahupun mana-mana negeri atau pusat menghantar SMS melalui SMS Blast dan tiada nombor pengirim yang akan tertera sebaliknya hanya dipaparkan nama sahaja.

Sebagai contoh semasa PAU 2012 yang lalu ahli-ahli UMNO akan menerima SMS dengan nama pengirim KA1 UMNO (kalau tak silap aku... sebab aku dah delete SMS tersebut).

Jadi, apa kejadahnya UMNO/BN nak guna sistem lapuk hantar SMS satu demi satu bila zaman sekarang kita dah ada teknologi canggih berkomputer dengan menggunakan khidmat SMS Blast dengan satu klik sahaja dapat menghantar ke beribu-ribu nombor.

Nampaknya, si pengirim ini telah pun terkantoi.

Derrr... Kalau nak hantar SMS palsu pun, guna la cara lain sebab zaman sekarang semua nombor perlu berdaftar dan amat mudah untuk mengesan pemilik sesetiap nombor tersebut, melainkan jika nombor berkenaan menggunakan nama orang lain (keluarga, saudara-mara, rakan atau pun sindiket pemalsuan daftar talian telefon bimbit).

Lagi satu aku nak bagitahulah, kalau tak hantar SMS tu pun, rakyat Selangor tetap akan undi BN sebab Pakatan Haram ni cuma menipu rakyat Selangor.

Sebelum rakyat Selangor tak ada air untuk mandi berbulan-bulan, lebih baik DUN Selangor bubar cepat supaya dapat beri laluan untuk BN 'take-over' semula dan lakukan segala 'correction action' yang telah didurjanakan Pakatan Haram !!!

Aku cukup semak kalau Selangor tak ada air, jawabnya aku pindah Perak semula la kalau gitu or pindah Putrajaya (itupun jika Putrajaya tak effected dengan 'water crisis/rationing')...

Sekurang-kurangnya, aku ada jugak tempat nak lari kalau Selangor tak ada air... Macam mana pula rakyat Selangor yang lain ?!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??