Wednesday 27 February 2013

ORANG KUAT NUAR PUN PANDAI PHONESEX 3G !!! KALAH LA MAT SABUN !!!


Sebelum ni gua pernah dedah pasal sekor pemimpin PKR Utara, gua bagitahu je lah dari Kedah... (KLIK SINI)


Cerita susulan kat SINI pula ada screenshot dari video adegan sumbang mahramnya.

First gua nak kasi lu orang baca dulu printscreen SMS pemimpin PKR Kedah yang baru-baru ni kantoi sumbang mahram dengan 'adik'.

Isi SMS dia dengan seorang janda.

Bawah umur tak elok baca ni... Huhuhu...




"Dia habaq (beritahu) kat saya tak tunjuk kat sapa-sapa... esok tu kawan saya telepon mai habaq gambaq saya dok ada dalam handphone member dia. Saya penah bagi dia (Abg S) sorang saja tengok gambaq saya tu.. saya malu pasaipa dia buat saya macam ni.pi tunjuk habih gambaq saya kat orang buat apa.."

Hehehe... Lu orang nak baca full story... KLIK SINI la derr...


1 comment:

  1. Jantan betina sama cam €§£*₩:# g#₩§£¿¥ !!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??