Sunday 24 February 2013

BAPAK AYAM YANG BEKAL CHINADOLL KEPADA NUAR DITETAK !!!


Terkini ! Angin bertiup kencang di kawasan Bangsar, Bapak Ayam yang dikatakan membekal 'ayam segar' dari China kepada Anwar Ibrahim untuk selesaikan urusan nafsu yang tak mampu dipenuhi oleh Wan Azizah kena tetak di tempat letak kereta awam di hadapan sebuah pusat hiburan atau bar arak.


Menurut sumber, Bapak Ayam ini amat terkenal khusus untuk pelanggan Vip termasuk Vip kalangan ahli politik. 

Ayam atau pelacur yang dibekalkan datangnya dari gred AA dan amat susah dilanggan untuk kali kedua walaupun pelanggan jatuh cinta kerana khabarnya pelacur tersebut bukan saja datang dari luar Malaysia malah ada juga terdiri dari pelajar tempatan sendiri yang majoritinya dikatakan bangsa Cina.

Modus operandi Bapak Ayam ini juga amat licik dengan melantik 'sub ejen' di kalangan Vip juga, menurut sumber beliau tidak pasti 'sub ejen' juga menerima imbuhan atau sekadar ingin mengambil jalan pintas merapati hubungan atau sub ejen ingin menjalinkan hubungan rapat dengan pelanggan supaya senang mendapat habuan yang lebih besar dari pelanggan satu hari nanti seperti mendapat projek bernilai lebih dari RM 2800 hasil air persundalan tersebut.

Hebatnya Bapak Ayam ini kerana pelanggannya yang paling VIP adalah Anwar Bin Ibrahim, Mantan Timbalan Perdana Menteri yang mampu membaca Khutbah Jumaat, mampu membaca hadis dan quran depan khalayak ramai, mampu menjadi imam 5 waktu dan mampu buat segala yang Ulama mampu buat termasuk memanipulasi fatwa yang ada.

Kecoh seketika bila video Anwar Ibrahim sedang menjamu selera seksnya dengan pelacur China didedahkan oleh Datuk Eskay yang juga merupakan kenalan rapat beliau sendiri malah merupakan pakar 'sakit belakang' beliau.

Kecoh sehingga memaksa isteri Anwar, Wan Azizah terpaksa memanjat pentas ceramah politik yang tak pernah beliau lakukan selama ini khusus untuk mempertahankan Anwar dan terpaksa membuat pengakuan bahawa ITU BUKAN ANWAR ! nampak sama tapi bukan Anwar dan paling hina bila Anwar terpaksa melondehkan seluar untuk tunjukkan bahawa perutnya tak sama buncit dengan lelaki yang ada dalam video seks itu.


MI sengaja paparkan wajah perut terbaru Anwar semalam, kebetulan beliau tiba di Terengganu untuk sessi ceramah Menipu Rakyat dan kebetulan tarikhnya sama dengan PM Najib turun ke Terengganu untuk Siri Jelajah Janji Di Tepati.

Kejadian yang dikatakan Bapak Ayam pembekal pelacur kepada Anwar ini juga dikatakan ada kaitan dengan rancangan beliau untuk membuat pengakuan kepada umum dalam masa terdekat dan ada pihak rupanya selama ini diupah untuk mengekori dan mengenalpasti gerak geri Bapak Ayam agar tidak berlaku sebarang 'ketirisan aktivitinya'

Ketirisan di sini bermaksud, Bapak Ayam hanya jalankan urusniaga pelacuran dan bukannya mendedahkan identiti pelanggan demi mengaut untung lebih besar.

Menurut sumber lagi pendedahan Bapak Ayam bukan berniat jahat tapi sekadar kecewa dengan janji Anwar yang ingin bantu beliau dapatkan 'lesen sah' pusat pelacuran terbesar dan tercanggih di Shah Alam. 

Lengkap dengan Disko, Karaoke, Pusat Urut dan pelbagai khidmat yang bakal memeriahkan Shah Alam sebagai pusat hiburan terbesar di Selangor.

Tegas sumber, kejadian tetak tersebut mungkin sebagai amaran dari 'spy' Anwar yang setiap hari di lihat mengekori Bapak Ayam tersebut. 

Amaran agar Bapak Ayam menilai harga nyawanya sendiri dan betapa mudahnya beliau dijejaki.

Bapak Ayam mendapat rawatan di klinik swasta dan ianya bukan serius.

Selanjutnya... baca cerita penuh DISINI...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??