Thursday 9 February 2012

BANYAK JUGA GAMBAR PANAS ELI WONG !!! NIK AJIS TAK NAK DESAK LETAK JAWATAN KE ?!!

Eli Kang Kang Wajib Letak Jawatan ! Eli Bogel, Anwar Bogel, PAS Tak Tahu Malu !

Aku teringat peristiwa sketsa dramatik PASpispus tatkala Pork Nikcy Najis melabelkan Hassan Ali sebagai tidak senonoh. Mungkin pada Nik Ajis makhluk lain yang berada dalam Pakatan Haram Jadah lebih senonoh.



Mungkin ini yang dimaksudkan oleh Pork Nicky sebagai yang tersangat SENONOH. Apa nak kira sangat. Mat Sabun 121 pun HANYA BERKHALWAT walau bulu melekat celah kerongkong !

Apa yang aku nak persoalkan kali ini adalah berkaitan dengan Eli Kang Kang. Walaupun aksi-aksi panas dan terlampau dari Nyonya tak sedar diri ni tersebar meluas, namun PASpispus mempertahankan KESENONOHAN si Eli Kang Kang ini.



Mungkin ini gambar favourite Pork Nicky. Sorry la korang ye, aku malas nak edit gambar ni sebab dah bersepah pun gambar ni dimerata-rata blog.

Apakah ini tahap moral yang begitu dibanggakan Nik Ajis dan PASpispus tolol ??? Kalau begini memang sepatutnya dah lama LETAK JAWATAN ! MEMALUKAN !!!



Apa pun, dari gambar-gambar yang dirakam ni, aku rasa lebih baik la si Helmi (boyfriend Eli Kang Kang) ni belajar dengan Minaq Jinggo macam mana nak ambil gambar dengan lebih baik lagi.

Ada banyak lagi gambar-gambar si Eli Kang Kang ni yang aku jumpa dan kerana itulah pada pandangan aku yang si Eli Kang Kang ni WAJIB untuk letak jawatan. MEMALUKAN !!!






Aku nak tanya kat rakyat Malaysia khususnya yang kat Selangor ni memandangkan makhluk berbulu atas bawah ni adalah Exco Selangor. Ini ke yang korang nak sangat jadi peneraju Negeri Selangor ???

Aku teringin sangat nak dengar komen dari Mursyidul Am HamPAS ! Nok Sukko weh Tok Gundu !

Dengan segala bagai bukti bergambar ini yang amat-amat MEMALUKAN... WAJIB bagi puak-puak lebai kera PASpispus terutama Tok Gundu Nik Ajis mendesak Eli Kang Kang ni meletakkan jawatan sebagai Exco dan ADUN !

Korang tak tau malu ke ???


Sumber : KGC


2 comments:

  1. Pork Nik dah pakai dah Eli itu pasal Pork Nik cover sundal tu bagai nak gila.

    ReplyDelete
  2. kepada admin yg bnyk membuka kebenaran..hanya membuka kepada parti pembangkang tp parti UMNO dilepas begitu saja.. ini bkn untuk kebenaran tapi hanya nafsu semata-mata.. fitnah sana-sini.. cbe klau ade orng ckp mak admin maen ngn najib.. ape peerasan admin.. fikir2kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??