Thursday 2 February 2012

KILANG PEMUAS NAFSU DI SELANGOR HASIL PROGRAM ANTI ZINA 2010 !!!

Pakatan Haram Selangor Anjur Program Anti Zina 2010, 2012 Dapat Hasil ! Kilang Pelacuran Meru !

Pada 30 ogos 2010, Kerajaan Negeri Selangor dibawah Pakatan Rakyat telah menganjurkan sebuah kempen anti Zina yang bertujuan untuk membendung gejala sosial yang bertempat di I-City Seksyen 7, Shah Alam.

Itu masa tahun 2010 ternyata bagi aku program ini gagal dan tak lebih hanya meraih publisiti murahan dibawah kepimpinan Menteri Besar Khalid gagal !

Sebab apa aku kata ianya gagal, sepatutnya kita dapat hasilnya dimana gejala Zina atau maksiat akan berkurangan tatapi apa yang telah diusahakan oleh mantan Exco Agama Islam Selangor Dr. Hasan Ali hanyalah sia-sia.

Beliau telah disingkirkan kerana ketegasannya ingin membendung gejala penularan arak, zina, rumah urut dan sindiket pelacuran malah paling sadisnya kini Hassan Ali "dibunuh" oleh Punaisihat Anwar Berahi.

Kini PASpispus dan DAPigs meraikan "kematian" Hassan Ali dari Pakatan Haram Jadah dengan joget gerudi dan tarian lilin.

Hasan Ali merupakan seorang yang amat tegas dalam hal ini tetapi telah dibuang ibarat sampah oleh Pakatan Rakyat dan PAS sendiri.

Berbagai-bagai bala telah kita lihat dan yang terbaru keluar pula cerita bahawa sebuah Kilang yang terletak di sekitar Meru telah digunakan untuk aktiviti pelacuran yang mana telah beroperasi sejak 3 tahun lepas.

Untuk maklumat, ADUN MERU ialah Dr. Haji Abdul Rani Bin Osman yang dikatakan akan mengantikan tempat Hal Ehwal Islam Selangor selepas Hasan Ali ditendang. Ternyata Khalid lebih layak daripada Ust. Hip Hop ini !


Di sini aku sediakan buktinya bahawa kempen anti zina oleh Selangor hanya program membazir dan tidak lain tak bukan hanya bermatlamatkan publisiti semata-mata.


Sebuah bangunan kilang industri kecil dan sederhana (IKS) di sekitar Meru dipercayai menjadi tempat menyediakan perkhidmatan seks sejak tiga tahun lalu.

Dengan bayaran serendah RM50, perkhidmatan itu disediakan khusus untuk warga asing. Difahamkan, lelaki tempatan tidak dibenarkan memasuki premis itu kerana pengusaha khuatir rahsia mereka diketahui.

Bagaimanapun, kegiatan tersebut mula terbongkar selepas penduduk berhampiran mendapati premis itu semakin kerap dikunjungi warga asing akhir-akhir ini.

Seorang penduduk yang mahu dikenali sebagai Ahmad, 40, berkata, apa yang dibimbangi ialah aktiviti tidak bermoral itu akan mempengaruhi generasi muda di kawasan sekitar.

“Kita tidak mahu kawasan ini dijadikan pusat pelacuran. Kegiatan tidak bermoral itu sekarang semakin mengundang ketidakselesaan penduduk,” ujarnya.

Kata Ahmad, pelanggan tempat tersebut terdiri daripada warga Nepal, Bangladesh, Myanmar dan Vietnam.

“Saya difahamkan pengusaha premis terbabit menggunakan wanita warga Indonesia sebagai pelayan khidmat seks dan ia amat laris pada hujung minggu,” katanya.

Jelasnya lagi, pusat tersebut beroperasi 24 jam sehari. Semua pelanggan perlu menggunakan pintu belakang bagi memasuki tempat itu.

“Sekali pandang bahagian hadapan bangunan tidak ubah seperti penempatan setinggan warga Bangladesh,” beritahu beliau.

Ahmad berkata, beliau pernah cuba memasuki tempat tersebut namun telah dihalang pengusaha terbabit yang mengetahui beliau orang tempatan. - Kosmo


Mari sama-sama kita mengaminkan doa Hasan Ali:

"demi Allah, demi Rasul pada malam yang hening ini marilah kita berjanji bahawa kita tidak akan sekali-kali memberi walau satu undi pun kepada DAP, kerana apa kerana DAP adalah musuh Islam." doa Hasan Ali

AMIN...... 

KHALID MB GAGAL !!!


Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??