Thursday 2 February 2012

BUKTI PAKATAN HARAM JADAH BERSTATUS JAMBAN !!!

Teknik Baru Meraih Undi Pakatan Haram Mencerminkan Level Parti Mereka !

Ini bukan lagak ngeri, tapi ini lagak bahalol dan bangang. Macam budak tak pergi sekolah ! Erm.. Mungkin juga tak pergi sekolah ni.

Gambar ini diambil disebuah stesyen minyak. Aku amat kelakar dan hampir nak termuntah bila tengok gambar ini.

Gambar ini membuktikan penyokong pembangkang atau bahasa lain pakatan rakyat telah tertekan sehingga hendak melepaskan geram dan hajat juga di dalam jamban. Mungkin berharap makcik dan pakcik cleaner akan rasa happy dengan perbuatan mereka tu gamaknya.

Ini signal yang amat jelas bahawa mereka sudah kehabisan modal untuk mencari kelemahan UMNO dan Barisan Nasional ditambah pula dengan keprihatinan kerajaan Barisan Nasional yang telah memberi berbagai bantuan seperti BB1M, KR1M, BR1M, Skim 1 Malaysia.

Aku rasa memang tak layak pak lebai pakai kopiah kalau mereka mempunyai penyokong yang tak ada akal langsung !

Sememangnya telah diketahui bahawa penyokong pembangkang mempunyai tabiat yang amat hina dimana mereka amat menyukai melakukan aktiviti Vandalisme. Bukti jelas di gambar di atas !

Di sini juga anda boleh lihat dimana penyokong pembangkang yang kaki vandalism sudah teramat tertekan dengan UMNO. Tak lama lagi boleh masuk hospital mental ni, punya ketokohan bebudak bebal ni !




Jadi rakyat Malaysia nilaikan lah sendiri creativity puak-puak pencacai najis Pakatan Haram Jadah ni dalam meraih undi. Cara meraih undi mereka ini menggambarkan bahawa Parti yang mereka sokong ini bertaraf JAMBAN dan NAJIS !!!

Apsal tiba-tiba aku teringat pulak insiden Khalid Gagap dapat hadiah MANGKUK JAMBAN !


Sumber : KGC



1 comment:

  1. PR memang mentaliti jamban..brainless!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??