Wednesday 29 February 2012

NIN DIA !!! BABI YANG BUAT ONAR !!!

Rahsia Disebalik Pencetus 13 Mei Era Baru Di Padang Kota !

Aku nak korang semua perhatikan betul-betul gambar-gambar dibawah dan video ini. Ini adalah bukti siapa sebenarnya mendalangi pergaduhan semalam di Padang Kota.

Mungkin kekecohan ini boleh reda awal atau dengan baik tetapi, lihat betul-betul siapakah makhluk BABI ini yang membuat onar.








Apa yang dapat korang saksikan ? Terperanjat ? Tak perlu. Mereka memang rancang Perhimpunan ini sabagai trigger untuk cetuskan huru hara perkauman 13 Mei Era Baru.

Kredit kepada azlantaib.blogspot.com untuk sedutan gambar-gambar dari video.

Secara logik akal, jika pergaduhan kaki dan tangan jika dilerai boleh la reda. Tapi kalau provokasi fizikal seperti melayangnya kerusi berkenaan ke arah kumpulan yang tengah berenjut tu, memanglah pergaduhan boleh lebih teruk.

So, korang nampak tak permainan rasis ni. Lihat artikel sebelum ini (KLIK SINI), itu adalah kesan dari melayangnya kerusi berkenaan keatas kumpulan manusia yang sedang bergusti itu.

Mungkinkah kepala wartawan bahalol yang cedera itu akibat dari layangan kerusi ini ???

Sumber : KGC



1 comment:

  1. Tahniah diucapkan kepada sekumpulan kecil anak2 melayu tidak kira parti mana yg mereka wakili kerana berani berada dlm kumpulan besar org2 kafir...semoga semangat Khalifah Umar al-Khattab sentiasa ada dlm diri mereka....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??