Sunday 26 February 2012

SPEAKER CORNER PADANG KOTA BERTUKAR CORNER BERDARAH !!! GUAN ENG LANCAR 13 MEI ERA BARU !!!

Guan Eng memberikan ucapan ketika Demo Lynas (himpunan hijau) ramai penyokong rata-ratanya terdiri dari kaum cina yang nampak sikap perkauman sepanjang demo sebentar tadi. 

Pada yang tidak tahu apa itu speaker corner, aku nak bagitau ianya adalah satu tempat di Padang Kota, Pulau Pinang untuk meluah rasa yang mana sepatutnya dihadiri rakyat. Tetapi speaker corner Padang Kota sebelum ini dijajah oleh puak-puak kafirun laknatullah DAPigs !


Dalam beberapa minggu kebelakangan ini, BN telah berjaya menguasai pentas speaker corner. Keadaan ini tidak menyenangkan Ah Beng BABI DAPigs !


Minggu ini topik yang dibawa oleh pendebat-pendebat BN seperti kawan baik aku si Shahrir adalah kisah Bayan Mutiara. Siang malam dok discover kaji benda ni.


Oleh kerana apek Ah Beng BABI RASIS DAPigs Guan Eng NENEN takut kebenaran terbongkar kepada rakyat.


Hari ini GUAN ENG NENEN hantar bala tenteranya dari SUARAM kimak.




Teman tapi mesra aku si Aril turut berada ditempat kejadian. Melaporkan LIVE dari sana. Tapi aku tak sempat nak update awal sebab aku dekat luar atas urusan peribadi bukan dating.




Berlaku provokasi dan pertikaman lidah. Debat ilmu bertukar provokasi kaum. Geng aku si Aril ni boleh naik pentas dan sound Guan Eng, "lu jangan rasis". 


Provokasi demi provokasi, finally bertumbuk la juga di atas pentas.


Gempak kan kawan aku sorang ni bertumbuk dengan Guan Eng NENEN. Hahaha...




Bacul tak bacul la, DAP BABI RASIS kepung sampai 500 orang. 


GUAN ENG NENEN, anak Melayu tak pernah gentar !!!


Ada lagi citer panas... Jap aku nak pi toilet... ekekekeke...


Tunggu entri baru... 


See ya...





3 comments:

  1. kurang ajar...babi betul DAPIG ni....pukimak haram hajaddah, pastikan BN menang kat PENANG LOPEH TU PASTIKAN GUAN ENG BABI NI JGN DUDUK PENANG LAGI, SUH DIA DUK SINAPORE SYIALAN TUH

    ReplyDelete
  2. semua detail dalam proses muat turun berkenaan apa yang terjadi di speaker corner sebentar tadi.terima kasih memberi kerjasama akan tetapi tidak memberi link kepada rakan seperjuangan..........

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah syukur pd Allah jika org melayu pulau pinang sudah kembali sedar bahawa parti racis yg merka pilih dulu sebnarnya membawa petaka pd org melayu! Walau pun sudah tegadai kg halaman dan telah d halau pergi tapi masih belum terlambat sgt la untuk melayu pulau pinang insaf dan berpatah balik!

    yakin lah buat masa kini tidak ada parti yg boleh org melayu bergantung melainkan UMNO, dulu boleh juga kita buat pilihan dngan PAS tapi kini pilihan PAS itu pasti bawa lebih besar bencana di sebabkan PAS sekarang yang bukan PAS dahulu lagi!

    Jangan org melayu melihat negei Kelantan untuk kitabuatsebagai pengukur krn Kelantan hak org melayu tapi situasidi selangor dan penang kalau kita masih memilih parti alternatif selain UMNO di pru yg akan datang pasti padahnya jauh lebih besar lagi!

    Sedarlah melayu! Gunalahakal fikiran yg bijak dan bukan emosi, kaji lah dengan sebenar benarnya berpandukan semua maklumat yang ada dalam membuat penilaian.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??