Saturday, 30 March 2013

VIDEO AKSI TERKAM ANWAR DAH KELUAR !!! RAFIZI DAH CONFIRM ITU ANWAR !!!


Akhirnya.. Episod Anwar terkam budak mahasiswa tu pun dah keluar.

Sebelum ini Rafizi pernah membuat kenyataan dalam sidang medianya berhubung 2 video yang keluar sebelum ini (episod 1 & 2).


Aku andaikan bahawa Rafizi tidak melihat penuh video berkenaan sebelum mengeluarkan kenyataan 'mengakui' bahawa lelaki dalam video terbaru itu adalah Anwar dan Anwar seorang yang 'mesra'.
Rafizi mungkin belum lagi melihat part dalam video berkenaan, bagaimana Anwar menerkam budak tu sehingga jatuh bersama handphone yang sedang merakam segala kejadian yang berlaku dalam bilik hotel tersebut.
Nanti jangan pula selepas video tersebut keluar secara penuh, tiba-tiba Rafizi pusing dan kata itu bukan Anwar !!!

Pengakuan Rafizi selanjutnya... BACA SINI la der...



Dulu, episod Chinadoll, dikatanya video hitam putih tak ada warna, sekarang video ada warna.

Dulu, kata fabricated video sebab tak ada audio, sekarang audio cukup clear.

Dulu kata tak jelas muka Anwar, sekarang ni nak kata pipi tak tembam ke pulak ???

Apakah sekarang ni puak pencacai pembangang akan kata itu bukan Anwar sebab telinga tak cukup nipis, hidung tak cukup kempis, dahi tak cukup licin ???

Pencacai boleh spin tunggang terbalik even 360 degree, tapi rakyat Malaysia tak bodoh la der...

Rakyat juga boleh menilai tahap masalah moral terburuk dalam sejarah negara !!!

Masalah moral Anwar ada buktinya, pencacai pembangkang menuduh dan memfitnah Najib sampai ke fitnah membunuh 1 nyawa, tapi di mana buktinya ???

Sedangkan, Najib sendiri telah bersumpah mubahalah dan Najib bersama isteri juga mempunyai bukti bahawa mereka tiada di tempat kejadian bunuh malah disaksikan rakyat dan juga para wartawan.

Majoriti rakyat Malaysia terutama yang mempunyai pegangan agama, menolak pemimpin yang bermasalah moral "berat" begini !!!

Jika Anwar tiada masalah moral sekalipun, majoriti rakyat Malaysia yang educated pasti menolak Anwar kerana polisi Pakatan yang umpama menanam tebu dihujung bibir.

Almaklumlah, jaja air liur keliling kampung... bila tak buat kerja, salahkan BN dan UMNO... Akai kat kepala kon*k !!!

Manifesto bukan janji katanya der...!!!

Apa kebaikan yang Anwar dapat tawarkan kepada Selangor selaku penasihat ekonomi ???

Kalau sekadar berceramah siang dan malam, apa kebaikan yang rakyat perolehi ???

Aku lagi senang kalau ada pemimpin yang kurang berceramah tapi buat kerja dan bukan "mengerjakan" orang... faham-faham je lah... aku petik dari kata-kata terakhir dari mahasiswa dalam video diatas sebelum dia diterkam...

Apa pembangunan di Selangor hasil dari cetusan idea Anwar ???

Zero bai... Zero... Bak kata Najwa.. Kosong... Kosong...!!!

Honest lah.. Aku dah cukup bosan dengan pendedahan demi pendedahan sikap yang lebih jijik dari binatang si Anwar ni.

Banyak lagi polisi yang kerajaan dah jalankan untuk rakyat dan polisi yang dirancang oleh kerajaan untuk rakyat di masa depan yang perlu aku sampaikan.

Kalau asyik-asyik cerita Anwar liwat dan zina ni, aku rasa Singapore pun tengah tunggu "right timing" untuk sebar video yang macam tu kot.

Anyhow, aku cukup yakin.. Walau tanpa video pendedahan salahlaku seks Anwar ni pun, BN boleh menang 2/3...

Ini kerana rakyat kini amat yakin dengan program transformasi yang dilakukan oleh YAB PM kita.

So, jika kita buat perbandingan dari aspek "perkhidmatan" kepada rakyat (bukan "perkhidmatan" yang gitu-gitu macam dalam video diatas), jelas sekali BN mendahului puak pembangkang.

Korang nak tahu apa yang pembangkang buat di negeri-negeri jajahan mereka untuk sepenggal ni ???

Kalau nak tahu.. kena KLIK SINI...

So, masing-masing dah besar panjang, berbulu atas bawah... pandai-pandailah guna otak tu untuk buat penilaian.

Gunakanlah hak berfikir sebelum hak bersuara okeh !!!


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??