Thursday 2 February 2012

BENAR TELAHAN HASSAN ALI !!!

Sah! Jurucakap Umat Islam Selangor Adalah DAP

Sebelum ini apa yang diperkatakan oleh Dr Hasan Ali mantan Exco Agama Islam Selangor mengenai campur tangan DAP didalam segala hal ehwal umat Islam adalah benar.

DAP menggunakan kaldai rasmi mereka Khalid Samad dan gerembolan parasit untuk melaksanakan apa yang dikatakan keterbukaan dan sama rata di Selangor. 

Segala tindakan Hasan Ali menegakkan syiar Islam dan mempertahankan akidah Umat Islam menjadi batu penghalang kepada agenda DAP.

DAP membuktikan mereka telah mengesahkan kedudukan mereka sebagai jurucakap Umat Islam Selangor apabila insiden di Masjid Nurul Iman, Rawang. 

Exco Kerajaan Negeri Ronnie Liu telah menamakan ADUN Rawang Gan Pei Nei sebagai wakil kerajaan negeri dan bukannya YB Dr Shafie yang dilantik sebagai exco agama Islam baru baru ini

Apa dah jadi? Kita ada exco agama Islam yang baru dilantik, tetapi wakilnya DAP pula? Exco agama Islam hanya jadi proksi DAP!

Beruntunglah rakyat Selangor, ini kerana DAP bakal menghalalkan apa saja untuk anda kerena tugas menjaga hal ehwal umat Islam dipegang mereka.

Sumber : KGC


Psssstttt... Hassan Ali dah kata dahhh....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??