Wednesday, 30 January 2013

GELORA ASMARA NAFSU GAY PUNCA AZRUL BELOT TERHADAP BANK ISLAM !!! LAHAIIII..... GAY RUPANYA...!!!


Foto : Kelab malam gay yang selalu dikunjungi Azrul ?

Si penasihat ekonomi Bank Islam ini rupa-rupanya mempunyai kaitan dan hubungan yang rapat dengan kepimpinan PKR.  

Beliau kini sedang menghadapi penggantungan kerja oleh Bank Islam kerana melanggar dasar dalaman bank tersebut. 

Dan dengan yakin, Azrul Azwar Ahmad Tajudin mengatakan bahawa PR akan memenangi PRU13 nanti. 

Ini bermakna dia bercakap bagi pihak PR amnya dan PKR khasnya.

Kita tinggalkan dia yang sedang menanggung pengantungan... apa nak heran sangat setakat gantung kerja, imbuhan yang dia dapat daripada penasihat umum PKR dah cukup menampung keseluruhan hidupnya.

Sebelum bekerja dengan Bank Islam, mamat ni pernah bekerja dengan beberapa buah bank lain. 

Dia seorang yang suka melompat dari satu bank ke satu bank hinggalah berjumpa jodoh dengan Bank Islam yang kini memegang jawatan penasihat ekonomi.

Daripada beberapa orang sahabat yang pernah bekerja dan mengenali si Azrul... dia mempunyai satu sikap buruk iaitu suka kebas barang ofis macam barang dia sendiri. 

Dan yang paling teruk dia bawa balik lap top milik bank tanpa kebenaran. 

Betul ke Azrul ??? 

Tak kan sampai macam tu sekali.

Dia ni sekarang dikenali sebagai Rafizi II yakni suka dedahkan maklumat rahsia sesuka hati. 

Nak tahu bagaimana PKR atau pembangkang cepat sangat tahu tentang senario ekonomi sekarang. 

Salah satunya ialah dengan penyaluran maklumat sulit oleh orang dalam, termasuklah Azrul. 

Lantaran jawatannya sebagai penasihat ekonomi Bank Islam, memudahkannya mengakses maklumat sulit yang dikeluarkan oleh Bank Negara.

Beliau bukan sahaja harus melaporkan diri kepada ketuanya, tapi dengan tanpa GAGAL beliau saban hari sepanjang waktu bekerja WAJIB menghantar email terus kepada Nurul Izzah. 

Segala maklumat sulit yang diperolehi daripada Bank Negara akan dimaklumkan kepada si Nurul. 

Apa yang pasti kerja Azrul bukanlah kerja kosong... imbuhannya pasti mencecah ratusan ribu setiap bulan.

Masih bujang dan mempunyai perwatakan yang agak-agak nyah sikit atau kesotongan... gitulah. 

Dari sumber seorang pekerja di kelab gay terkenal di KL, Azrul sering lepak-lepak kat sana. 

Ada apa-apa ke Azrul ??? 

Menurut pekerja itu lagi Azrul sering ditemani oleh seorang lelaki dan telah lama menjalin hubungan cinta songsang. 

Jantan simpanan Azrul hanya dikenali sebagai Din Kuda dikalangan pengunjung kelab gay tersebut. 

Hai Azrul teringin nak merasa kena 'kuda' ke ???


azrulazwar

Dikatakan juga Din Kuda bukanlah jantan pertama muncul dalam hidupnya. 

Tapi ke'macho'an Din Kuda telah meluluhkan jiwa lembut Azrul. 

Jantan-jantan sebelum Din Kuda dipercayai hanya menjadikan Azrul tempat memuaskan nafsu sahaja. 

Berbeza dengan Din Kuda yang agak berumur dan lebih memahami jiwa muda Azrul. 

Jika tiada aral melintang, mereka sanggup berkahwin seperti pasangan-pasangan gay yang lain. 

OMG !!!

Penulis tak heran kenapa itu semua terjadi kepada Azrul. 

Sebagai pendokong parti PKR yang terkenal dengan pluralisme dan liberalisme sebagai asas perjuangan, sudah barang tentu Azrul ingin merasa dan menikmati apa yang dikatakan sebagai pluralisme dan liberalisme. 

Tak sah sekadar menyokong tapi tak praktikkan. 

Banyak lagi kalau nak dedahkan pasal Azrul terutama tentang cinta songsangnya dengan jantan macho, Din Kuda.  

Selanjutnya.... baca kat SINI....


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??