Saturday 19 January 2013

TERBARU !!! PAKATAN HARAM SELANGOR HARAMKAN SEMUA AGAMA KECUALI KRISTIAN ?!!


Satu demi satu...

Macam-macam hal la puak bahalol Pakatan Haram ni.

Selepas agama Islam diganggu gugat, kini agama Hindu pula menjadi mangsa kerakusan agenda Kristianisasi Pakatan Pembangkang.

Semakin jelas agenda jahat pembangkang dan ternyata pegangan agama pembangkang adalah Kristian.

Setakat hari ini, belum lagi kita dengar penganut agama Kristian diganggu gugat oleh pembangkang malah penganut agama Kristian menjadi anak emas pembangkang haram jadah ni.

Mengikut perlembagaan Malaysia, setiap rakyat Malaysia bebas mengamalkan agama masing-masing dan selama ini tiada sekatan atau halangan yang pernah berlaku baik penganut agama Islam, Hindu, Buddha mahupun Kristian.

Namun, setelah Pakatan Haram Jadah menakluki 4 buah negeri macam-macam hal yang berlaku.

Agama Islam dicabar, Kuil diroboh, Azan dihalang, Kalimah Allah menjadi mainan, dan kini yang terbaru pula amalan cara bersembahyang masyarakat Hindu menjadi sekatan.

Namun, penganut Kristian tidak pernah diusik.

Kes terbaru yang berlaku di Selangor membabitkan penganut agama Hindu adalah berkaitan amalan sembahyang mereka yang membunyikan loceng mendapat amaran.

MPK (Kajang) yang mana dibawah Pakatan Haram Selangor telah memberi amaran kepada pihak Kuil Maha Mariamman Ladang Broom, Bangi supaya tidak membunyikan loceng dalam Kuil.

Apa sudah jadi ni ???

Bermakna semua agama didalam bahaya jika Pakatan Haram mendapat mandat.

Belum berkuasa penuh pun dah jadi macam ni... bayangkan kalau mandat sepenuhnya berada ditangan mereka !!!

Dari semenjak merdeka sehinggalah hari ini, kerajaan Barisan Nasional tidak pernah menyekat amalan dan kepercayaan mana-mana kaum mahupun mana-mana agama.

Apakah Pakatan Haram Jadah ini mahu meletakkan agama Kristian sebagai agama rasmi Malaysia seperti mana yang pernah DAP hajati dan sumpah sewaktu majlis tertutup yang pernah dibongkar pada tahun 2010 ?!!

Jadi, amatlah wajar seluruh rakyat Malaysia memikirkan masa depan bersama demi keharmonian dan perpaduan yang telah kita kecapi selama ini.

Janganlah kerana kegilaan kuasa si bahalol dan bangang didalam parti pembangkang, kita rakyat Malaysia yang berbilang kaum dengan kepelbagaian agama pula yang menjadi mangsa !!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??