Saturday 9 February 2013

LUAHAN USTAZ KAZIM YANG MENYENTUH !!! NIK AJIZ TAK SETANDING USTAZ KAZIM !!!


Tersentuh aku dengan luahan Ustaz Kazim ni.

Biarpun dihina, dicerca dan difitnah, beliau masih tetap mendoakan kebaikan kepada mereka.

Berbeza sungguh dengan Tok Gundu Nik Aziz dan konco-konconya yang sentiasa mendoakan kecelakaan terhadap saudara seagama dan kemudiannya mereka juga yang mendapat 'bala'nya selepas dosa doa mereka Allah balikkan kepada Nik Ajiz dan konco-konconya.

Begitulah mulianya hati Ustaz Kazim ni jika nak dibandingkan dengan Nik Ajiz yang diangkat oleh penganut PAS sebagai 'Fullamak', 'Alamak', 'Ular-mark' dan 'Pokeymon' (ulamak dunia yang suka mencarut, mengubah isi Al-Quran, mereka/mencipta fatwa demi keuntungan duniawi, menghina nabi, memfitnah dan mulutnya tidak pernah berhenti mengucapkan perkara yang busuk dan jahat).

Ustaz Kazim dan Nik Ajiz ni, ibarat langit dan bumi !!!

Semoga Allah merahmati Ustaz Kazim dan memanjangkan umur beliau serta diberikan kesihatan yang baik-baik...


5 comments:

  1. Amin!! Semoga Ustaz Kazim dipelihara oleh Allah s.w.t dari manusia-manusia yang rakus serta wajah bertopengkan Islam.

    ReplyDelete
  2. Kenape Ust Kazim kata smp 20 Nov 2013?.....kenape dgn tarikh tuh? UKE ada penyakit kronik ke?..apapon sy tetap doakan yg terbaek wat ust Kazim krn sy pon sering mengutip ilmu dari siri2 ceramah beliau...

    ReplyDelete
  3. heh Uztaz Fathul Bahri patut ambil sikit tips-tips dari Uztaz Kazim sesikit bab doa-doa terhadap orang kutuk-kutuk hatta fitnah sekali pun. Tak salah ... lagi pun Uztaz Kazim lagi senior. Darah muda memang lah cepat sikit mengelegak.

    ReplyDelete
  4. Bila kita ikhlas, biarlah apa mrk kata. Kita bukan mintak pahala dengan mrk, ganjaran kita hanya di sisi Allah swt. Saya harap ustaz tak berhenti. Kita berhenti hanya bila kita mati dan menunggu Hari Berbangkit. Saya doa' kan kita semua terus diberi petunjuk, kekuatan iman dan taqwa beserta kesihatan utk meneruskan tugas yg dipikulkan ke atas kita oleh Allah swt. Mudah mudahan kita dihimpunkan bersama nanti di Mahsyar bersama sama Assabiqunalawwalun minal Muhajirina wal Ansar wallazinattaba'uhum bi ihsan, Amiin !!!

    ReplyDelete
  5. Walaupun tak pernah bersua muka dgn alhafiz nie...aku tetap kagum.klu dpt jumpa mmg rasa nak peluk krn rasa mcm tengok ahli syurga..mcm juga aku tengok ust. ravi....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??