Wednesday 6 February 2013

SAHIH !!! TUK GUNDU DAH NYANYUK MERABAN !!!


Hahaha... Tergelak aku dengan statement terbaru Tuk Gundu ni... Terkesima gua beb dibuat...!!!

Kali ni betul-betul kelakar weh !!!

Ternyata Tok Gundu ni dah kritikal tahap nyanyuknya.

Apa kejadahnya PSY disuruh tutup aurat ?!! Giloooo !!!

Apa kata Nik Ajiz nasihat dulu yang ada dalam negeri Serambi Mekah tu.

Video dibawah ni dah pernah aku upload naik dalam blog ni lama dulu, aku nak cari balik dalam blog ni tak jumpa pulak.

So, aku share balik apa yang pernah terjadi di Kelantan yang Nik Ajiz membutakan matanya.

Nok sukko aku weh dengan telatah Tok Gundu ni.

Gelak aku tak sudah... Hahahaha....

Tolonglah weh... nasihat tua kutuk tu letak jawatan dan berehat, main ngan cucu dan cicit tu ada pekdahnya !!!



1 comment:

  1. Gomo Kelate Gomo....

    hahahaha... Tok Guru ambo gakkk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??