Tuesday 5 February 2013

VIDEO : HINANYA NIK AJIZ DI MATA RAKYAT !!! ALLAH DAH BUKA MATA RAKYAT !!!



Ini merupakan satu sejarah dalam dunia politik Pas yang mana seorang manusia yang dilabelkan terlalu suci sudah mula hilang taringnya, sudah hilang sifat waraknya dan mula dihina sebelum beliau bertemu Allah swt.

Nik Aziz lupa bahawa beliau hanyalah pemimpin satu parti politik dan tidak lebih dari itu. 

Nik Aziz lupa rakyat makin cerdik dan sebaran berita tentang kepincangan beliau memerintah Kelantan selama lebih 20 tahun akhirnya tersebar meluas hingga ke ceruk hulu kampung, walaupun kampung itu terletak nun jauh dari Kota Bharu.

Nik Aziz lupa teknologi maklumat hari ini lebih pantas dari susunan jadual ceramah beliau dan pemimpin pas yang lain. 

Ceramah pemimpin pas yang berjalan setiap hari tidak lagi dianggap senjata ampuh untuk menyebar fitnah dan mempertahankan serangan media terhadap kepincangan Kerajaan Pas Kelantan.

Ceramah Nik Aziz juga bukan lagi satu fenomena rakyat Kelantan datang untuk bertemu beliau. 

Nik Aziz seolah mayat hidup yang di letakkan atas pentas ceramah seolah bagaikan patung iklan KFC. 

Beliau bukan lagi 'catalyst' atau daya menarik pengunjung untuk datang mendengar ceramah sambil menghulur duit dalam karung guni.

Pada 30hb Januari lepas satu kejadian yang tak disangka-sangka berlaku di jalan masuk ke Felda Paloh ke Lebir Gua Musang, Rombongan konvoi Nik Aziz yang terdiri dari 15 buah kenderaan telah disambut dengan demonstrasi penduduk sekitar yang mana hampir kesemuanya adalah mangsa kerakusan Regim Nik Aziz yang secara diktatornya merampas tanah mereka tanpa sedikit pun belas kasihan.



Sikap hipokrit beliau dan keseluruhan pemimpin Pas makin ketara dan pelbagai isu nampaknya gagal dijawab oleh Nik Aziz sebagai Mursyidul Am ciptaan parti. 

Isu maruah Islam yang dicemari oleh mereka terlalu sukar untuk diperbaiki dan akhirnya strategi mengalih pandangan dari Isu Kalimah, Ustaz Nasharudin Mat Isa menjadi kambing hitam, disembelih tanpa bismillah !

Sebelum kita mati kalau Allah tunjukkan petanda buruk dihina maka Nik Aziz perlu dan wajib bertaubat. 

Petanda sebegini hanya Allah tunjukkan kepada PEMIMPIN sahaja. 

Petanda dihina oleh pengikut sendiri ini tak ubah seperti Raja Namrud dihina oleh rakyatnya sendiri.

Namrud dihina dengan asbab seekor nyamuk masuk ke telinganya dan ubat paling mujarab bagi Raja yang zalim ini adalah ketukan dengan kasut, selipar, kayu dan batu oleh rakyat beliau sendiri, rakyat berbaris di kiri kanan jalan untuk diberi peluang mengetuk kepala Namrud Laknatullah hingga Namrud mati terhina.

Inilah petanda yang Allah beri kepada NIk Aziz yang menzalimi rakyat secara halus, tanah rakyat lebih dari sejuta ekar diberi kepada kroni politik, anak beranak dan rakan sekutu politik partinya sahaja. 

Tanah dirampas secara tipu daya dan taburan janji manis akhirnya memakan diri. 

Rakyat tanpa silu "boo" seorang yang kononnya amat alim di Kelantan.

Cerita penuh... KLIK SINI...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??