Tuesday 12 March 2013

BLOGGER AAKJ RASAI DETIK CEMAS DI LAHAD DATU !!!


Tanduo, Lahad Datu bergegar dengan pencerobohan pengganas dari kepulauan Filipina.. Pengganas Sulu.. yang datang tanpa di undang.. kononnya ingin mengambil balik hak mereka yang mereka serahkan dulu kepada Malaysia.. kononnya serahan itu tidak sah !


Tanduo, Lahad Datu.. kalau dulu kita boleh menikmati sajian makanan laut yang segar.. 'fresh' dari laut.. gempar bila manusia yang kononnya Islam tetapi datang dengan zahirkan kekejaman yang tak pernah kita fikirkan selama ini.

Bayangkan, demi ingin tunjukkan bahawa mereka sanggup buat apa saja dan sanggup mati kononnya menuntut hak mereka.. mereka sanggup cungkil mata anggota keselamatan, ada yang d buraikan isi perut, hati dan limpa di jadikan makanan ikan.. malah ada syuhada kita di penggal kepala tanpa belas kesian. 

Manusia atau iblis mereka ini !! tuuuiHHH laknat sungguh !!

Hari pertama aakj sampai.. permintaan aakj kepada sahabat dari Sabah yang pertama adalah ingin melihat Tanduo yang melakarkan sejarah pahit seluruh rakyat Malaysia.. aakj minta ingin melihat di mana mayat dua arwah Syuhada gugur demi pertahankan negara.

Sahabat aakj maklumkan bahawa kawasan itu masih di bawah kawasan larangan.. tidak di benarkan orang awam masuk.. agak kecewa.. nak menghampiri pun tak dapat..

Namun terubat juga bila sahabat aakj bagitau dia akan bawa ke tempat di laluan di mana 2 arwah syuhada berjaya d bawa keluar.



Selanjutnya... BACA SINI... panjang sangat kisahnya, namun berbaloi untuk dibaca dan ditatapi...

Terima kasih Uncle AAKJ kerana bawakan cerita hebat ini. Anda sesungguhnya seorang blogger yang berani. 

Apa-apa pun, I4TT doakan AAKJ selamat disana.

Al-Fatihah buat semua wira negara yang terkorban...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??