Friday 8 March 2013

GILER !!! SAIFUL TEMAN LIWAT NUAR DAN KELUARGA PERMAINKAN NAMA ALLAH !!!


Aku belum tau cerita penuh lagi. 

Tapi, apa yang aku tahu, kini bapak Saiful Bukhari Azlan dah buat U Turn.


Aku tak tau apa sebenarnya yang terjadi tapi ada beberapa soalan yang aku nak tanya kat bapak si Saiful ni.
Berapa juta si Nuar beli bapak si Saiful ???

Apakah nilai yang dibayar tu boleh buat ko kenyang sampai mampos dan setimpal dengan sumpah laknat yang Saiful pernah buat dulu ???

Saiful pernah buat sumpah laknat, jadi persoalannya apakah keluarga ini adalah sejenis dengan Nuar yang suka mempermainkan Allah ???

Apakah sumpah yang dibuat dengan ungkapan nama Allah itu hanya sekadar suka-suka dan alat permainan maka tiada nilainya ???

What the fuck la semua ni !!!

Aku dengar Saiful buat PC jam 5 petang ni di area Taman Tun, jom kita terjah untuk dapatkan apa kes sebenarnya....

Aku tak kisah la jubur si Saiful tu kena rodok ke tidak dengan batang si Nuar.

Yang aku peduli tu satu je, sumpah yang Saiful buat satu masa dulu yang mana sumpah yang dilafazkan Saiful bakal melaknat Saiful dan seluruh keluarga kalau Saiful di pihak yang salah.

Aku peduli cuma sumpah yang dibuat atas nama Allah dipermainkan oleh Saiful sekeluarga !!!



Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??