Friday, 8 March 2013

VIDEO: PELIWAT NEGARA BERSERONOK DENGAN NASIB YANG MENIMPA RAKYAT SABAH !!! KURANG AJAR DAN BIADAB !!!



video

Dimana sikap perikemanusiaan seorang manusia bernama Anwar Ibrahim ???

Ketika rakyat Sabah dilanda permasalahan, Anwar senang lenang dan bersuka ria menyanyikan lagu "Sabah Tumbang" dan "Sabah Hilang" !!!

Inikah pemimpin yang nak diangkat sebagai Perdana Menteri ?!!

Go to hell la Anwar !!!

Tiada sedikit pun simpati dari Anwar buat wira negara yang terkorban, malah secubit simpati pun tiada buat rakyat Sabah !!!

Kerjanya, hari-hari hanya berseronok dengan keadaan semasa dan berceramah siang malam menabur fitnah !!!

Politik... Politik... Politik...!!!

Itu sahaja yang Anwar tahu !!!

Jika Anwar seorang pemimpin yang berakal waras, dia sepatutnya tahu bahawa keselamatan negara bukanlah satu permainan politik dan tidak sewajarnya dipolitikkan !!!

Mula-mula lagu Sabah Hilang dan Sabah Tumbang, kemudian keluar pula cerita IC di Sabah yang ditimbulkan pembangkang, dan alih-alih pengganas mengganas di Sabah sehingga membunuh anggota keselamatan negara dengan kejam hingga ada yang disembelih !!!

Anwar dan konco-konconya pula tak lepas peluang untuk ambil kesempatan dan bersuka ria !!!

Tak kan kebetulan pulak derr !!!

Konspirasi ?!!

Sudah pasti konspirasi, dan yang pasti dari plot yang aku ceritakan kat atas ni, even budak tadika pun boleh tahu konspirasi siapa... Tak gitu ???

Sehingga hari ini, tiada apa yang Anwar dan konco-konconya lakukan untuk meredakan keadaan Sabah, sebaliknya wira negara yang terkorban dihina sehina-hinanya !!!

Sambil itu, rakyat Sabah ditertawakan oleh Anwar seperti mana video yang aku paparkan kat atas tu.

Seronok benar Anwar dengan apa yang terjadi di Sabah !!!


2 comments:

  1. tanya sama najib apa sebab goyang
    tentu jawap najib sabah nak hilang ...
    tanya pada nwar kenapa sabah nak hilang ...
    tentu jawap nwar sabah kan diserang ....

    tanya pada nwar siapa menyerang ...
    tentu jawap nwar ... pejuang sulu lah orang
    tanya pada nwar siapakah dalang ...
    tentu jawap nwar "I kena dalih sekarang"

    tanya pada manila post dan reuters berita terhidang ...
    tentu jawap mereka pemimpin pembankanglah orang
    tanya pada nwar benarkah berita dia orang ...
    tentu jawap nwar "you ulang i saman karang"

    tanya pada mat sabu siapakah peliwat terbilang
    tentu jawab mat sabu nwarlah orang
    tanya pada kapal sing siapakah yang moralnya hilang
    tentu jawap kapal sing nwarlah orang

    tanya pada azizah siapakah anugerah tuhang
    tentu jawab azizah nwarlah orang
    tanya pada ustaz bad rule aming siapakah imam mehdi dia orang
    tentu jawab ustaz nwarlah orang

    tanya pada abim siapakah hebatnya orang
    tentu jawab abim nwarlah orang
    azizah bini nwar turut dijulang
    anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

    tanya pada saiful siapakah meliwatnya yang malang
    tentu sumpah saiful nwarlah orang
    tangya pada datuk eskay siapakah melanggan jalang
    tentu sumpah eskay nwarlah orang

    tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
    tentu jawap nik aziz nwarlah orang
    orang umno kena jilat kaki ini orang
    memang sangat hebat inilah orang

    tanya pada khalifah lim siapakah pm dia orang
    tentu jawap khalifah lim nwarlah orang
    tanya pada haji adi siapakah pm dia orang
    tentu jawap haji adi dia nak jadi abdi nwarlah orang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??