Tuesday 23 April 2013

DEDAH !!! LAGI SKANDAL LANGGAN PELACUR IMPORT CALON PARLIMEN PEMBANGKANG #PRU13 !!!


Salam semua... Sorrylah... Lama I4TT tak menulis...

Bukannya apa, lepas penamaan calon, agak sibuk dengan kempen menjelajah negaraku yang tercinta ni.

Insyaallah, lepas ni I4TT akan berblogging macam biasa.

Okehlah, aku malas nak story pasal apa yang aku buat, tapi aku nak story apa yang orang buat.

Hahaha...

Ceritanya melibatkan seorang calon Parlimen yang akan bertanding didalam PRU13 ini.

Dan si malaun yang aku nak ceritakan ini bakal mencabar seorang calon Parlimen BN yang amat terkenal bukan sahaja di Malaysia, malah calon Parlimen BN ini terkenal di seluruh dunia dan amat disegani.

So, kesimpulan mudahnya calon Parlimen yang amat bangsat yang ingin aku bongkar perilakunya ini adalah calon dari kem pembangkang.

Sebenarnya, aku pun hampir lupa kes ni, tetapi nasib baiklah masa sembang-sembang dengan sorang member aku ni pasal malaun ni, maka aku teringat semula kes tu.

First of all, lebih afdal aku perkenalkan dulu siapa malaun tu.

Malaun ni bakal bertanding di sebuah Parlimen di Semenanjung Malaysia untuk PRU13.

Malaun ni juga bukan anak tempatan tetapi dikhabarkan isterinya adalah anak tempatan di Parlimen tempat dia bertanding tu.

Mamat ni pernah bekerja di kawasan Parlimen tempat dia bakal bertanding dan khabarnya dia ni dipecat kerana satu kes lain.

Kes tu, korang tunggu la dalam siri yang lain sebab aku nak ceritakan kes skandal seks malaun ni.

Aku rasa cukup lah setakat tu je aku bagi bunga-bunga siapa mamat tu.

Okey, berbalik pada kes skandal ni pula...

Kejadian ni berlaku pada musim Kristmas tahun 2011.

Kira barulah juga lagi kan...

Hendak dijadikan cerita, aku terpaksa bertugas di Indonesia selama sebulan pada ketika itu.

Pada hari Kristmas tu memang aku tak kerja dan bercuti.

Aku pun ambil peluang untuk menjadi pelancung untuk sehari.

Ketika itulah aku terserempak dengan mamat malaun tu di Indonesia.

Mamat tu lalu sebelah aku je der... 

Bab dia tak tegur aku memang tak ada hal lah, sebab bukan dia kenal aku pun, cuma aku je yang kenal dia.

Hahahaha....

Untuk pengetahuan korang, mamat ni bukan bersendirian.

Yang aku agak terkejut sikit, bila dia berkepit dengan seorang INDON-DOLL !!!

Lokasi tepat aku terserempak dengan mamat ni adalah di Jalan Pramuka.

Di Jalan Pramuka, Jakarta ni terletaknya banyak hotel-hotel yang terkenal.

Ketika itu, mamat ni bersama 4 kawannya yang lain yang agak dikenali dalam kem pembangkang di Malaysia ni selain pelacur Indon terbabit.

Gelagat diorang pada waktu tu menarik perhatian aku sebab mereka bertutur dalam Bahasa Malaysia.

Orang Indonesia dengan orang Malaysia amat ketara perbezaan pertuturan bahasanya walau pun hampir sama.

Sebaik aku toleh je ke arah mereka, maka aku cam lah mereka semua tu kecuali pelacur Indon terbabit.

Apa yang geng-geng malaun ni buat di Indonesia masa Krismas 2011 ya ??? 

Aku agak sedikit musyhkil... 

Maklum je lah... Masa aku sembang dengan member aku tadi di Shah Alam, macam-macam juga yang dia bongkar.

Siapa mamat ni sebenarnya ?!!

Sampai mana aku ekori kumpulan pelanggan pelacur Indon ni ???

Apa lagi cerita mamat ni ???

Tunggu pendedahan lanjut sedikit masa lagi... 

Tak lama pun, sebelum 5hb Mei segalanya akan terbongkar !!!


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??