Thursday 18 April 2013

KERAJAAN "ISLAM" PERTAMA SEJAK ZAMAN NABI YANG TIDAK AKAN BINA MASJID !!! PAS HARAM !!!



Tiada yang lebih GILA dari yang GILA dalam dunia ni melainkan Nik Ajiz anak beranak dan PAS HARAM !!!


Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat yang sebelum ini menuduh UMNO membina masjid kerana mahu menjadi kontraktor, hari ini memberikan alasan mengapa kerajaan Pas Kelantan tidak membina rumah ibadat umat Islam itu di negeri ini.

Beliau, yang sebelum ini tidak pernah memberikan penjelasan mengenai kegagalan membina rumah ibadat umat Islam itu, memberitahu kerajaan Pas Kelantan sengaja tidak membina masjid di negeri ini supaya dapat mengajar rakyat agar mendirikannya sendiri.

Nik Abdul Aziz turut mempersoalkan, mengapa rakyat boleh mencari duit untuk membeli pelbagai benda lain, namun dalam masa yang sama tidak dapat membina masjid sebaliknya hanya bergantung kepada kerajaan.

"Kita (rakyat) cari duit untuk beli beras, beli kuih, beli rumah dan kereta, tetapi masjid kita tidak buat kerana hanya bergantung kepada kerajaan, ini salah.

"Alhamdulillah sekarang rakyat buat sendiri masjid. Ini satu kejayaan yang kami (kerajaan Pas Kelantan) buat di negeri ini dengan mengubah minda rakyat supaya hidup di dunia ini buat persiapan akhirat, jangan hidup di dunia berhenti setakat dunia sahaja.

"Kerajaan negeri tidak bina masjid, tapi menolong, membantu sahaja. Alhamdulillah kita berjaya. Hari ini kita tengok masjid besar yang dibina berpuluh-puluh ribu, saya cuma beri dua, tiga sen sahaja," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menyempurnakan majlis pembinaan Masjid Al-Ihsan hasil sumbangan penduduk di Perumahan Taman Wangsa Maju di sini hari ini.

Ketika ditanya mengenai pemilihan calon Pas untuk Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) di negeri ini, Nik Abdul Aziz menjelaskan, semua calon yang terpilih terdiri daripada mereka yang benar-benar bertanggungjawab dengan Nabi Muhammad SAW. - UTUSAN

Heh... Kalau macam tu jangan jadi kerajaan la...!!!

Bayangkan kalau puak haram ni memerintah satu Malaysia... CONFIRM hasil negeri masuk poket sendiri dan rakyat kena pandai-pandai sendirilah kalau nak hidup !!!


2 comments:

  1. Ditakdirkan Allah, kami telah diberi penerangan oleh saminya sendiri yang datang kepada kami setelah melihat kami melawat berhalanya. Pakaian sami itu berwarna putih.

    Menurut tok sami itu ketinggian berhala ini menyamai 12 tingkat bangunan. Ketinggiannya melebihi 100 kaki dan diletakkan secara berdiri. Berhala ini dibina betul-betul bertentangan dengan kiblat solat. Menurut sami itu lagi kerajaan negeri sendiri telah meluluskan projek itu dan telah memberi sumbangan sebanyak RM60 RIBU RINGGIT melalui wakilnya Datuk Anuar Tan. Kami terkesima mengapa dengan mudah peruntukan diberikan untuk membina berhala, sedangkan Nabi Allah Ibrahim sendiri dengan kudrat Baginda memusnahkan berhala.

    cerita lanjut disini

    http://reversebaikpunya.blogspot.com/2012/10/nik-aziz-punca-berhala-bersepah-di.html

    ReplyDelete
  2. D TRENGGANU APABILA BN MENANG SURAU2 D KAMPONGG2 X ADA ORG BERJAMAAH.
    MASJID PULA BANYAK TIANG MASJID DARI ORANG BERJAMAAH. INI HAKIKATNYA.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??