Tuesday 16 April 2013

JENTERA BN GULUNG TIKAR DISABOTAJ BLOGGER UMNO CALON "CLOWN" !!!



Aku tak tahu nak kata apa lagi dah... Punyalah kerja bermati-matian, ada pula yang buat kerja nak main-main dan suka-suka... Tuihhh....



Aku dengar sekarang ni ramai Blogger Pro-BN yang dah GILA !!!

Gila nak jadi calon di DUN dan juga Parlimen, pula tu bertanding atas tiket BEBAS !!!

Korang ingat PRU ni medan pertunjukkan 'sarkas' ke ?!!

Tindakan blogger so called 'PRO BN' ni betul-betul kerja gila dan dengan sengaja mensabotaj BN dengan memecahkan undi BN sedia ada.

Apa korang nak sangat jadi MB, Menteri, Exco ke ?!!

Kalau setakat ketuk keyboard ada hati nak jadi calon juga ke ?!!

Hebat !!! Semuanya nampak hebat !!! Bunyi macam hebat !!! 

First time dalam PRU bersepah blogger-blogger yang akan bertanding termasuk aku sendiri dalam menentang parti pembangkang !!! 

Hebat kredibiliti kitorang sebagai wakil rakyat. Ke guane ?!!

Terkini yang diberitakan, seorang blogger anak perantauan dari Pantai Timur akan bertanding VS Nik Aziz di DUN Cempaka.

Blogger ni ada jawatan dalam Bahagian UMNO, beliau juga memiliki ijazah dan pengalaman kerja di luar negara.

Aku dengar beberapa puak Pakatan Haramjadah dah mula bersorak SERONOK kerana UNDI BN akan dipecahkan oleh ahli sendiri kerana kelapar nak bertanding jadi calon bebas a.k.a CALON SARKIS.

Apa tujuannya ??? Matang la sikit bro !!! 

Takkan benda macam ni nak kena tegur dan ajar ??? 

Aku peduli apa lu sapa... tapi kalau tindakan lu membahayakan undian kepada UMNO dan BN... aku kena bagitahu jugakla. 

Sebab aku UMNO Dulu, Kini dan Selamanya. 

Kalau lu rasa nak teruskan hajat bertanding calon bebas, go ahead...

Tapi lu kena ingat, BN TIDAK IKTIRAF CALON BEBAS, JUGA DIHARAMKAN JADI AHLI UMNO.

Sepatutnya sebagai ahli UMNO dan penyokong BN.. kita bantu la mana-mana yang patut kepada calon kita yang dah terPILIH di Cempaka tu. 

Bukan bantu merosakkan undinya.

Jangankan kerana lu rasa lu ada duit ada dana lu boleh buat sesuka hati. 

Fikirkan sikit la apa impak dari tindakan yang kita buat. 

Contoh mudah aku bagi, penyokong PAS akan tetap undi PAS, UMNO/BN ??? 

Dah berbelah bagi nak undi siapa ??? 

Calon Pilihan atau CALON SARKIS ????

Kalau begini gayanya, confirmlah pembangkang yang menang sebab undi BN dah terpecah !!!


Cukup-cukuplah undi Melayu ni dah pecah !!!

Kalau dah gatal sangat nak jadi wakil rakyat, bertandinglah atas tiket BN...!!!

Bukan ke lu tu ahli UMNO, pegang jawatan pula tu !!!

Kalau tak ada restu PM, janganlah memalukan Najib dengan lawak sarkas korang tu !!!

Tindakan lu ni telah menghina Najib dengan menafikan calon boleh menang pilihan BN !!!

Aku difahamkan dari sumber, blogger ni dapat dana dari orang seseorang yang amat berpengaruh dalam UMNO juga.

Siapa dibelakang blogger ni ???

Nanti akan aku dedahkan...

Kepada blogger berkenaan, lu fikirlah... lu nak sabotaj parti atau bantu parti !!!

Dari situ kita boleh tau niat lu yang sebenarnya der... Jangan sampai aku dedahkan habis-habis siapa yang ada kat belakang lu tu der...

Malam ni, ada lagi cerita blogger nak jadi calon... Blogger sangat lah menulis setahun sekali... ehhh... 

Sabar... tunggu der....




2 comments:

  1. permatang pauh termasduk juga ke? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x kira la dimana... hanya 1 parti je utk sokongan iaitu BN... sape2 seteru BN aku tentang!!!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??